Karakter tulajdonságai

Kage


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Kage Kaszt: Árnyharcos Szint: 1
Céh: Indikátor: Zöld
Az árnyharcosok két késsel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy egy körben kétszer támadnak és, hogy akár egyszerre két különböző mérget is használhatnak.
Árnyharcos bónuszok:
Kettős fegyverhasználat: egy körben kétszer támadhatnak, egyszer az egyik késsel, majd a másikkal. Ennek hatására az árnyharcosok sebzés számítása másképpen zajlik, mint a többi kasztnál. Ütésenként alap erejük 50%-át kell venni (lefelé kerekítve), majd ahhoz hozzáadni mindkét kés erő bónuszát.
Halálos mérgek: mindkét fegyverükre tudnak egy-egy különböző mérget kenni. Így, ha mindkét támadásuk talál, akkor egyszerre két mérget is ellenfelükre pakolhatnak. (Ha csak az egyik késsel találnak, akkor csak annak a mérge kerül a célpontra.)

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 1 0 0 0 1
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 0 0 0 0 0
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 0 0 0 0 0
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 0 0 0 0 0
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 0 0 0 0 0
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 0 0 0 0 0
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 0 0 0 0
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 1 0 1
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 0 0 0
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 0 0 0
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 0 0 0
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 0 0 0
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 0 0 0
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 0 0
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs elsődleges jártassága
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs másodlagos jártassága
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 5
Életpontok (50%, Sárga): 2
Életpontok (20%, Piros): 1
Páncél: 0
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül, 2 támadás/kör): 0
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül, 2 támadás/kör): 0



Ugrás a lap tetejére