Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
41 |
9 |
0 |
0 |
50 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
60 |
25 |
0 |
0 |
85 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
75 |
68 |
7 |
0 |
150 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
40 |
0 |
0 |
0 |
40 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
76 |
50 |
0 |
0 |
126 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
32 |
52 |
0 |
0 |
84 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
260 |
0 |
0 |
260 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
41 |
9 |
50 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
60 |
25 |
85 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
75 |
75 |
150 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
40 |
0 |
40 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
76 |
50 |
126 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
32 |
52 |
84 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
260 |
260 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Igazak Kardja |
|
Igazak Kardja
A képesség sikeres aktiválása után Ozirisz kardja kéken ragyog. Ha abban a nagykörben van egy sikeres támadása, akkor a kard felfogja a találatkor az okozott sebzésének megfelelő mennyiségű életpontot, majd akár magát, akár valamelyik csapattársát gyógyíthatja vele. Öngyógyítás esetén nincs további teendő, csapattag gyógyításánál az illető felé kell mutatnia a karddal, a rendszer számára is tudatva mindezt.
Sikeres gyógyítás után egy nagykört kell pihentetni a képességet, hogy újra használni lehessen. Egy játékoson egy harcban legfeljebb egyszer használható, PvP küzdelmeken automatikusan letiltja a rendszer. |
2. képesség |
Igazak Pajzsa |
|
Igazak Pajzsa
Harconként egyszer elég bekapcsolni, onnantól magától aktiválódik bizonyos feltételek mellett:
Ha Ozirisz elvét egy támadást, akkor a következő ellene irányuló támadás ellen egy kékes színű energiapajzs megvédi.
Ha aktiválódott a képesség, akkor a pajzs átmenetileg lemerül, és meg kell várni amíg újra feltöltődik. Amíg töltődik, nem véd ki támadást, de amint feltöltődött, a következő elvétett támadást ismét kivédi.
Csak PvP-ben használható (párbaj, aréna, esetleg olyan küldetésen,ahol játékos elleni harc van)
Feltöltődési idő: 3 kör. |
3. képesség |
Igazak Ereje |
|
Igazak Ereje
Sikeres aktiválásakor megnöveli aktiválás módjától függően a csapat Fegyverkezelését /vagy/ Speciális Képességét /vagy/ Gyorsaságát szint/3-al (Ozi aktuális szintjével számolva)
Hatóidő: 1 nagykör (sorrend-variálás esetén is mindenkinek pontosan egy köre lenne buffolt)
Cooldown: 2 nagykör. |
4. képesség |
Isteni Közbeavatkozás |
|
Isteni Közbeavatkozás
Sikeres aktiválásakor a soron következő két játékos kap +1 mellékcselekvést.
Effektje földön cikázó villámok a kard földbe szúrása után.
Hatóidő 1 nagykör, cooldown 2 nagykör. |
5. képesség |
|
|
Nincs beállítva |
6. képesség |
|
|
Nincs beállítva |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Keresés |
2 |
|
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
2 szint: Nagy esély gyakori tárgyak megtalálására. |
Zárnyitás |
2 |
|
Zárnyitás: A Zárnyitás jártassággal, a kazamatákban ki tudsz nyitni olyan ajtókat, vagy megtalálsz olyan helyeket, amelyek aranyat és értékes tárgyakat rejtő ládákat rejtenek, illetve magasabb szinten növelheted a ládáid ritkaságának esélyét.
2 szint: Nagy esély egy bronzláda megtalálására. |
Észlelés |
4 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyű szerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
4 szint: Felfedezed, ha a közeledben négyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Nyomkövetés |
1 |
|
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma. Sikeres bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindegyik kockánál le kell vonni kettőt. |
Látás |
2 |
|
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál. |
Súlyemelés |
3 |
|
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság. |
Teherbírás |
3 |
|
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Fegyverkészítés |
4 |
300 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Páncélkészítés |
4 |
400 |
|
Páncélkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből páncélokat készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sisakot, köpenyt, páncélt, cipőt, gyűrűt lehet vele készíteni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Haladó |
300 |
|
Haladó:
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. |
Horgászat |
Haladó |
300 |
|
Haladó:
Közepes méretű halakat is könnyen ki tudsz fogni. |
Főzés |
Profi |
600 |
|
Profi:
Akármilyen delikátesz ételt el tudsz készíteni, legyen az általad ismert, vagy ismeretlen |
Italkészítés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Kertészkedés |
Gyakorló |
100 |
|
Gyakorló:
Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Gyakorló |
100 |
|
Gyakorló:
Már meg is tudsz lovagolni egy lovat. A futásnak, ugratásnak, és az élesebb kanyaroknak viszont búcsút inthetsz. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Tárgybónuszok |
Tárgy |
Bónusz |
[T4] Lángoló Katana |
minden találat 50% eséllyel a fegyver erő statjával egyenlő értékű tűzsebzést okoz az ellenfélnek, víz elemű szörnyek ellen hatástalan |
[T4] Agni |
8 tűz alapú sebzés és 8/9 szabadon elosztható pont |
[T5] Viking Tükörvért |
50 sebződés felett a sebződés negyedét széttörésekor visszasebzi |
[T5] Obszidián Kalap |
Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad. |
[T5] Pegazus Bakancs |
egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható. |
[T5] Kaméleon Köpeny |
egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat. |
[T5] A Viking Zerios Gyűrűje |
harconként kétszer a használó életét, páncélját és cselekvéspontjait egy körrel azelőtti státuszukra állíthatja vissza, nem lehet egymást követő körökben használni. |
[T5] Vikinggyűrű |
az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot |