Karakter tulajdonságai

Seishin


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Seishin Kaszt: Harcos Szint: 27
Céh: Unity Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 24 0 0 0 24
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 23 31 0 6 60
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 47 37 0 0 84
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 29 0 0 45
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 14 38 0 0 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 21 13 0 0 34
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 0 0 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 24 0 24
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 23 37 60
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 47 37 84
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 29 45
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 14 38 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 21 13 34
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Hoemasu / Üvöltés (aktiv)
Hoemasu / Üvöltés (aktiv)
Buff képesség, ami három körön át aktív. Két kör után újra aktiválható a képesség.
Elüvölti magát Seshin, térdeitől lefelé indulva vöröses köd szerű aura jelenik meg. Amíg a képesség aktív úgy tűnik mintha a köd lassan gomolyogna mozogna minden mozdulatnál. Mindenki, akin a képesség aktív szint/3 erő növelést kap.
2. képesség Burō/ütés
Burō/ütés
Ezt a képzettséget használva jelentősen szint/2 növeli Seishin erő pontjait, ráadásul, ha eltalálja az ellenfelét - ezt egy vörös felvillanás is jelzi – további hatás az ellenfél hátra tántorodik. Tesz hátra egy lépést, de negatív hatás nem éri. 2 körig aktív 3 kör után újra használható.
3. képesség Umi/Tenger Területi sebzés/támadás
Umi/Tenger Területi sebzés/támadás
Alap támadás helyet aktiválandó.
Seishin fegyverét földhöz érint, vagy bele szúrja. Elen felek alatt kardok, fejszék és sok más fegyver pengéi emelkednek ki a földből igy sebzést/sérülést kiosztva. Maximum 4 ellenfél támadható egyszere. Négy ellenfél esetén a sebzés negyede, három ellenfél esetén harmada, kettőnél fele érvényesül. 1 Kör egy támadás utána 2 kör után használható csak.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T4] Mithril Fejsze +28 Erő -8 Fegyverkezelés
Rúna [T4] Tündérszalag Rúna *ES* +5 Erő +5 Kitartás +9 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T4] Fényes Pikkelypáncél +6 Fegyverkezelés +90 Páncél
Sisak [T4] Centurio Sisak +5 Gyorsaság +90 Páncél
Csizma [T4] Pehelykönnyű Bakancs +20 Gyorsaság +20 Páncél
Köpeny [T4] Szivárvány Köpeny *ES* +4 Erő +4 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +8 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T4] Hegymászó Gyűrű +10 Kitartás +10 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság
Gyűrű [T4] Hegymászó Gyűrű +10 Kitartás +10 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 1
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
1 szint: Kis esély gyakori tárgyak megtalálására.
Nyersanyagismeret 1
Nyersanyagismeret: A Nyersanyagismeret jártasság birtokában több ércet és/vagy növényt találsz küldetéseken (virágmezőn is). Minél magasabb a jártasság szintje, annál többet.
1 szint: Kettővel több nyersanyagot találsz.
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Teherbírás 2
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
2 szint: El tudod vinni a mozgásra képtelen társadat a legközelebbi városig, cipelhetsz nehezebb tereptárgyakat.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 0 1
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Kristályírás 0 1
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 120
Életpontok (50%, Sárga): 60
Életpontok (20%, Piros): 24
Páncél: 220
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 92
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 100
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 109
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 61
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 67
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 72
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 51
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 56
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 61

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T4] Tündérszalag Rúna *ES* Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
[T4] Szivárvány Köpeny *ES* Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.



Ugrás a lap tetejére