Karakter tulajdonságai

Miu


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Miu Kaszt: Kardforgató Szint: 12
Céh: Indikátor: Piros
A kardforgatók egy szál karddal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy hihetetlenül fürgék a csatamezőn, gyorsaságuk kiemelkedő.
Kardforgató bónuszok:
Kardforgatók fürgesége: 5 szintenként +1 pontot tehetnek vagy a gyorsaságukra vagy a fegyverkezelésükre.
Emberfeletti gyorsaság: támadási sorrend és többletkör eldöntésénél (mindenhol egyaránt, tehát küzdelmekben is) a gyorsaságuk 110%-ával kell számolni.
Felderítő egység: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 12 4 0 0 16
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 12 21 0 0 33
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 11 0 0 31
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 6 0 0 13
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 14 12 0 0 26
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 8 12 0 0 20
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 100 0 0 100
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 12 4 16
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 12 21 33
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 11 31
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 6 13
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 14 12 26
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 8 12 20
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 100 100
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Schwerter in den Hut (Kardok a kalapban)
Schwerter in den Hut (Kardok a kalapban)
A képesség a bűvészkedés jártasságra épül. Egy kalap kerül a kedves bűvész kezébe és kardokat varázsol elő belőle (a kalapot is elővarázsolja). Amik területi sebzéssel bírnak, tehát csak több ellenfél ellen használható a képesség (1v1 harcok során nem aktiválható a képesség), de csak a megidézett kardok számával egyenlő ellenfelet képes támadni (annyi kardot idéz meg ahány ellenfél áll előtte, többet semmi kép sem). A kardok sebzése Erő/2 (felszerelés bónusz nélküli erő fele), tehát az eredeti sebzés értékének felét sebzi csak.
(Használat 1 kör, Lehűlési idő 4 kör)

Bűvészkedés:
Kezdő szint: 2 kard
(innentől maga is szabályozhatja hány kardot hív elő egyszerre)
Gyakorló szint: 3 kard
Haladó szint: 4 kard
Profi szint: 5 kard
Mester szint: 6 kard
2. képesség Túlpörgés
Túlpörgés
A karakter egy kör alatt négy ütést képes bevinni (ez elosztható akár több ellenfél között is, de akár egy ellenfélnek is beviheti mind a négy ütést) és ezalatt az ereje megnő 30%-al.(a karakter 1 kör alatt 4 környi cselekvés pontot használ fel, ezután jön egy kényszer pihenő kör, ami nem tölti vissza a cselekvés pontokat). PvP harcoknál mind a négy ütésre külön halál/korona kockákkal kell dobni, korona esetén találnak az ütések, halál esetén nem.
(Használat 1 kör, Lehűlési idő 5 kör)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T1] Fényes Vaskard +5 Erő
Rúna [T2] Mindenes Rúna +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség
Testpáncél [T2] Kombinált Mellvért +60 Páncél
Sisak [T2] Alkony Maszk +2 Kitartás +5 Fegyverkezelés +20 Páncél
Csizma [T2] Nyúlcipő +2 Kitartás +10 Gyorsaság
Köpeny [T2] Csigamintás Köpeny +8 Fegyverkezelés +20 Páncél
Gyűrű [T2] Acélgyűrű +4 Erő +4 Spec. Képesség +4 Élet
Gyűrű [T2] Harmat Gyűrű +6 Fegyverkezelés +6 Spec. Képesség

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 1
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
1 szint: Kis esély gyakori tárgyak megtalálására.
Akrobatika 1
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
1 szint: Bizonytalan talajon biztosabban állsz a lábadon, egy talpnyi széles helyeken ha lassan is, de át tudsz jutni. Harc közben a komplikáltabb lépéssorokban sem akad össze a lábad.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Érclátás 1 73
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.
Fegyverkészítés 1 29
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Kezdő 50
Kezdő: Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Gyakorló 150
Gyakorló: Nem hibázol a kártyatrükkökben, te vagy a joker, ha a pakliról van szó.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 80
Életpontok (50%, Sárga): 40
Életpontok (20%, Piros): 16
Páncél: 100
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 31
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 26
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 20
Gyorsaság sorrendeknél (emberfeletti gyorsaság): 29



Ugrás a lap tetejére