Karakter tulajdonságai

Stingray


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Stingray Kaszt: Íjász Szint: 27
Céh: Indikátor: Zöld
Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Íjász bónuszok:
Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a boss tulajdonsággal rendelkező mobokra nem hat, azonban az összes többire (például segítőkre) igen
Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 22 -8 0 0 14
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 26 51 0 0 77
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 4 0 0 6
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 36 27 0 0 63
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 15 6 0 0 21
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 20 14 0 0 34
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 24 11 0 0 35
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 120 0 0 120
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 22 -8 14
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 26 51 77
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 4 6
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 36 27 63
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 15 6 21
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 20 14 34
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 24 11 35
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 120 120
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Nyílkészítés I.: Páncéltörő hegy
Nyílkészítés I.: Páncéltörő hegy
Stingray készíthet magának keskeny, hegyes végű nyílvesszőket, melyek formájuk miatt alkalmasabbak a páncélok átlyukasztására, mint a megszokottabb társaik, de a keskenyebb hegy miatt kevésbé hatékony, páncélozatlan ellenfelekkel szemben.

Stingray teljes sebzésének 120%-át sebzi, ennek fele az életpontból, fele pedig a páncélból vonódik le.
Újak elkészítése természetesen csak harcon kívül lehetséges, küldetéseken, eventeken is csak akkor, ha hosszabb ideig semmi dolga. (Pl.: Egy-két órás várakozás közben.) Az elkészítéshez szükséges eszközök mindig nála vannak.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
2. képesség Nyílkészítés II.: Horgas hegy
Nyílkészítés II.: Horgas hegy
Az átlagos nyílvessző hegynél szélesebb, és horgas kialakítása miatt, az eltávolításkor komoly sérüléseket okozhat. Hátránya, hogy a széles fej miatt, páncélozott ellenfeleknél kevésbé hatékony.
Páncélozatlan ellenfeleknél (vagy olyan ellen, aki elvesztette a páncélpontjait) 100%-os sebzést okoz, és amíg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 20%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésére kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének felével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
Páncélozott ellenfeleknél 50%-os sebzést okoz a találat, és míg a nyílvessző a testében van, a fegyverkezelése 10%-al lecsökken a harc végéig. Ha az ellenfél kihúzza a nyílvesszőt a testéből, akkor megszűnik a fegyverkezelésre kapott debuff, cserébe viszont 3 körig a szintjének negyedével megegyező mértékű sebzést (vérzést) szenved el, ami közvetlenül az életerőből vonódik le.
A horgas nyílvessző hatása nem többszörözhető.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Római kockával kell dobni. Egy támadásnyi csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db
3. képesség Nyílkészítés III.: Hordozó nyílvessző
Nyílkészítés III.: Hordozó nyílvessző
A hordozó nyílvesszőre bármilyen kisebb tárgyat rá lehet erősíteni. Tompa hegye miatt sebzést senkinek sem okoz. A kristályok, és potionok becsapódáskor rögtön kifejtik a hatásukat az adott területen/játékoson/mobon, más tárgyakat pedig egyszerűen átrepíthet A-ból B-be. A tárgyat egyszerűen hozzá kell érinteni a nyílvesszőhöz ami azonnal rátapad, és csak egy játékos/mob szedheti le róla újra.
Egy támadást és egy mellékcselekvést használ el a nyílvessző használata. Harci helyzetben, ellenfélre való célzáskor, római kockával kell hozzá dobni. Támadás+mellékcselekvés csp-be kerül.
A nyílvesszők átadhatók.
Maximum 3 db

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T3] Fagyott Íj +13 Irányítás +2 Gyorsaság
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T3] Nehéz Topáz Mellvért -2 Gyorsaság +3 Spec. Képesség +60 Páncél
Sisak [T3] Sólyomvezér Sisak +10 Irányítás +40 Páncél
Csizma [T2] Nyúlcipő +2 Kitartás +10 Gyorsaság
Köpeny [T4] Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Irányítás +4 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T3] Bőrgyűrű +21 Fegyverkezelés -4 Élet
Gyűrű [T3] Bőrgyűrű +21 Fegyverkezelés -4 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 2
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyű szerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés 2
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
2 szint: Miután elhagyta a helyszínt, nagyjából öt percig (vagy két körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment. Sikeres bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindegyik kockánál le kell vonni egyet.
Lopakodás 3
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
3 szint: A hozzád hasonló szintű mobok, és az észlelés legalább hármas szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Legalább tíz szinttel alacsonyabb bossok ellen már használható.
Hallgatózás 2
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
2 szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, az első kockánál egyet levonva, a többinél kettőt.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 2 127
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Potifőzés 0 1
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Kezdő 10
Kezdő: Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Kezdő 1
Kezdő: Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.
Főzés Kezdő 1
Kezdő: Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)
Italkészítés Kezdő 1
Kezdő: Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre.
Kertészkedés Kezdő 5
Kezdő: El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.
Bűvészkedés Kezdő 1
Kezdő: Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni.
Lovaglás Kezdő 50
Kezdő: Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 70
Életpontok (50%, Sárga): 35
Életpontok (20%, Piros): 14
Páncél: 120
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 66
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 3
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 1

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T4] Szivárvány Köpeny Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.



Ugrás a lap tetejére