Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
40 |
0 |
0 |
0 |
40 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
36 |
34 |
0 |
0 |
70 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
44 |
30 |
14 |
17 |
105 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
29 |
27 |
0 |
0 |
56 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
50 |
41 |
0 |
0 |
91 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
31 |
32 |
0 |
0 |
63 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
440 |
0 |
0 |
440 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
40 |
0 |
40 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
36 |
34 |
70 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
44 |
61 |
105 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
29 |
27 |
56 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
50 |
41 |
91 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
31 |
32 |
63 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
440 |
440 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Dismantle - Nem harci |
|
Dismantle - Nem harci
Bármely kovácsolható és általa már hordható felszerelést képes úgy szét szedni, hogy az eredeti alkotóelemek közül a fele(lefele kerekítve) mennyiséget visszanyerhesse a tárgy megsemmisítése révén, a gondos művelet eredményeként a kívánt alapanyagok nyerhetőek vissza |
2. képesség |
Antibody - Passzív |
|
Antibody - Passzív
Immunitás mérgek és méreg-szerű hatások ellen: statpont csökkenés, paralízis, méreg okozta ÉP csökkenés |
3. képesség |
Alchemy - Nem harci |
|
Alchemy - Nem harci
1 db Kis Tövisgyökér felhasználása révén érceket nemesíthet vagy korcsosíthat le:
5 ércből egy magasabb tier szintű ércet
vagy
1 ércből egy alacsonyabb tier szintű ércet
vagy
3 ércből egy azonos tierű de más tipusú ércet
vagy
2 azonos ritka ércből 1 másik típusú rita ércet (ugyanazon a tieren belül)
nemesítés:
Bronzérc > Fémkő > Halvány Holdkő > Fekete Holdkő
Munkálatlan Bőr > Vastag Bőr > Jeti Bőr > Pikkely
Sida Kő > Drágakő > Topáz > Mithril
Halvány Rubin > Tömény Rubin > Opál > Orichalcum
Vasérc > Acél > Aranyérc > Platinum
Holdkő > Borostyánkő > Obszidián > Zafír
Rubin > Tűzkő > Gyémánt > Szivárványkő |
4. képesség |
SpeedUP! - Aktív |
|
SpeedUP! - Aktív
Variáns1: Shift
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/10-nek megfelelő mennyiségben (pl.: 180PP => +18GY, +18K), egyenlő mértékben, max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés
Variáns2: Burst
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben (pl.: 180PP=> 36GY), max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 6 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés |
5. képesség |
Sanctuary - Aktív |
|
Sanctuary - Aktív
Hatóidő: PvE-ben 6 (nagy)körön, JK ellen 2 (nagy)körön át aktív
Rövid leírás: Danee Speciális képesség pontjaiból Páncél pontok lesznek a csapattagon/saját magán
Megjelenési forma: áttetsző aranyló gömb a védett játékos körül
Leírás: Danee speciális képesség pontjai nullázódnak és ezzel egy időben a csapata minden tagjára buff kerül (Daneera is), hatását csak a feltételek teljesülésekor fejti ki.
A speciális pontok háromszorosából (3x) lesz Páncél pont.
A buff csak egy csapattagon aktiválódik: akinek elsőként elfogy, vagy már nincs páncélpontja. Ha több ilyen is van, akkor azon, akinek a legkevesebb az aktuális életpontja.
A képesség hatása alatt a speciális pontok elvesztése révén Danee képtelen bármilyen más aktív/passzív képességet aktiválni, vele szemben pedig minden képesség automatikusan aktiválható. A hatás lejártával a megmaradt páncélpontok harmadát kapja vissza speciális képesség pontként. |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Észlelés |
3 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyű szerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
3 szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Nyomkövetés |
2 |
|
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
2 szint: Miután elhagyta a helyszínt, nagyjából öt percig (vagy két körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment. Sikeres bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindegyik kockánál le kell vonni egyet. |
Látás |
3 |
|
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
3 szint: A sötétséget már félhomályként érzékeli a szemed, világosban pedig amit mások a távolban homályosan látnak, azt te részleteiben is ki tudod venni. Mintha csak egy távcsőbe néznél. |
Akrobatika |
2 |
|
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
2 szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened. |
Ugrás |
2 |
|
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
2 szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Fegyverkészítés |
5 |
400 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Kristályírás |
1 |
15 |
|
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Haladó |
300 |
|
Haladó:
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. |
Horgászat |
Haladó |
300 |
|
Haladó:
Közepes méretű halakat is könnyen ki tudsz fogni. |
Főzés |
Gyakorló |
150 |
|
Gyakorló:
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. |
Italkészítés |
Haladó |
300 |
|
Haladó:
Alkoholmentes koktélokat is el tudsz készíteni. |
Kertészkedés |
Kezdő |
50 |
|
Kezdő:
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet. |
Bűvészkedés |
Kezdő |
50 |
|
Kezdő:
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni. |
Lovaglás |
Gyakorló |
150 |
|
Gyakorló:
Már meg is tudsz lovagolni egy lovat. A futásnak, ugratásnak, és az élesebb kanyaroknak viszont búcsút inthetsz. |
Búvárkodás |
Haladó |
580 |
|
Haladó:
Az alámerülés tökéletesen megy, de még akadhatnak gondjaid a helytelen beszívás okozta levegőhiánnyal. Egy átlagos, maximum 4 nagykörig tartó harcot azonban kibírsz így is. |