Karakter tulajdonságai

Enheriel


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Enheriel Kaszt: Állatidomár Szint: 28
Céh: Artes Liberales Indikátor: Zöld
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol.
Állatidomár bónuszok:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).

Pet adatai
Pet neve: Villámlás Pet faja: Griff Pet kora: Fiatal

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 22 14 0 0 36
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 23 5 0 0 28
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 23 10 0 0 33
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 23 19 0 0 42
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 23 13 0 0 36
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 24 28 0 0 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 23 6 0 0 29
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 130 0 0 130
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 22 14 36
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 23 5 28
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 23 10 33
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 23 19 42
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 23 13 36
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 24 28 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 23 6 29
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 130 130
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Állat szeretet (Passzív)
Állat szeretet (Passzív)
Azok a szörnyek, akik az állat vagy bestia csoportban vannak és alacsonyabb vagy ugyanakkora szinttel rendelkeznek, mint a játékos, nem olyan agresszívak azzal szembe, kivéve, ha megtámadják őket. A játékosnál erősebb(nagyobb szintű) szörnyek, illetve a bossok(beleszámítva az állat bossokat is) immúnisak erre a képességre.
2. képesség Fauna Áldása
Fauna Áldása
Kimondja szóban vagy gondolatban egy adott állat nevét, és egy bizonyos stat-jának értéke a szintjének felével növekszik. Kettő (2) körig hat, viszont mivel ez egy úgynevezett "vészhelyzeti képesség", csak akkor használható, ha a Hp lemegy 50% alá, az Élet értékét nem lehet növelni. Lehűlési ideje három (3) kör.

Állatok:
Tarajos Sül: Fegyverkezelés
Oroszlán: Erő
Ló: Kitartás
Kutya: Irányítás (Csak a szint negyedét kapja)
Gepárd: Gyorsaság (Csak a szint negyedét kapja)
Kígyó: Speciális Képesség
3. képesség Őserő
Őserő
Enheriel megidézi a Természet erejét, ami meg gyógyít egy másik játékost, aki a teljes HP-jának a negyedét kapja vissza. Lehűlési ideje 3 kör.
Pet speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Villámkarmok
Villámkarmok
Villámlani kezdenek a mellső lábán lévő karmok, így ha belekarmol egy ellenfélbe, az két körig mozgásképtelenné válik (2. körben szűnik meg), vagy elektromos sebzést kap, mely megegyezik az irányítás értékével.
2. képesség Griff páncél
Griff páncél
Aktiváláskor a griffen egy páncélzat jelenik meg, ami az idomár páncéljának a felével egyező páncélt ad a petre. Addig marad a peten, amíg le nem ütik a petről, illetve a páncél leütése után 3 kört kell hűlnie. A pet magától aktiválhatja és deaktiválhatja a képességet (deaktiválás után is 3 kör lehűlés kell).

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Acél Bot +2 Erő +5 Irányítás +4 Élet
Rúna [T3] Forrás Rúna +7 Kitartás +11 Gyorsaság
Testpáncél [T3] Opálbevonatú Ruha +1 Erő +1 Kitartás +70 Páncél
Sisak [T3] Topáz Sisak +3 Erő +50 Páncél
Csizma [T3] Opáltalpas Cipő +4 Erő +12 Gyorsaság +10 Páncél
Köpeny [T3] Pókmintás Köpeny +14 Irányítás
Gyűrű [T3] Macskaszem Gyűrű +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság
Gyűrű [T3] Kombinált Természetgyűrű +6 Spec. Képesség +10 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 2
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
2 szint: Nagy esély gyakori tárgyak megtalálására.
Akrobatika 2
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
2 szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 2 140
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Potifőzés 2 110
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Haladó 320
Haladó: Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek.
Horgászat Haladó 320
Haladó: Közepes méretű halakat is könnyen ki tudsz fogni.
Főzés Haladó 400
Haladó: Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni.
Italkészítés Haladó 400
Haladó: Alkoholmentes koktélokat is el tudsz készíteni.
Kertészkedés Haladó 400
Haladó: Növény ültetési technikád kiváló, tökéletes helyre el tudod ültetni a növényt, így elég kevesebbszer öntözni és irtani a kártevőket. Emellett az általad termesztett fűszerek/zöldségek/gyümölcsök sokkalta finomabbak, használják azokat köretnek vagy száz százalékos gyümölcslének.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Haladó 400
Haladó: Tökéletesen tudsz lovagolni. (Lóról való íjászkodást vagy akármilyen harcot továbbra is felejtsd el.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 180
Életpontok (50%, Sárga): 90
Életpontok (20%, Piros): 36
Páncél: 130
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 33
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 23
Pet életpontjai: 90
Pet sebzése: 42
Pet sebzése (fegyver nélkül): 37
Pet sebzése (felszerelés nélkül): 23



Ugrás a lap tetejére