Tárgyak fel- és leszereléséhez segédlet

Felszerelések
Tárgy Statmódosítások
Erő Irányítás Kitartás Fegyverk. Gyorsaság Spec. K.
Jobb Kéz (felszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Jobb Kéz (leszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Bal Kéz (felszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Bal Kéz (leszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Rúna (felszerel)
Agni Rúna Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Rúna (leszerel)
Agni Rúna Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Testpáncél (felszerel)
Gaia Páncél Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Testpáncél (leszerel)
Gaia Páncél Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Sisak (felszerel)
Palladis Sisak Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Sisak (leszerel)
Palladis Sisak Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Csizma (felszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Csizma (leszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Köpeny (felszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Köpeny (leszerel)
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Gyűrű (felszerel)
Tempest Gyűrű Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Gyűrű (leszerel)
Tempest Gyűrű Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Gyűrű (felszerel)
Tempest Gyűrű Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
Gyűrű (leszerel)
Tempest Gyűrű Élet pontjai
Egyedi kovácsolás
Továbbfejlesztés
A program a kiválasztott tárgy pontjaival számol. Az ettől való eltéréseket a tárgyválasztó lista alatti sorokban lehet megadni:
Egyedi kovácsolás sor: Egyedire kovácsolt tárgynál az eltéréseket kell beírni. pl. ha 2 pontot áttettek gyorsaságról erőre, akkor a megfelelő sorban a gyorsasághoz -2-t, az erőhöz 2-t kell írni.
Továbbfejlesztés sor: Fejlesztett táryaknál a ráosztott pontokat kell beírni. pl. Tárgy +2 (1G1F) esetén 1-et kell írni a gyorsasághoz, és 1-et a fegyverkezeléshez a megfelelő sorban.
Equipment Swap sor: Az említett képességgel készült tárgyak beállításai. A beviteli mezőbe a létrehozott tárgy nevét kell beírni, a mellette levő listából azt a tárgyat kell kiválasztani, amelyiknek a képességét örökölte a tárgy.