Alap adatok |
Név: |
Victor |
Kaszt: |
Harcművész |
Szint: |
25 |
Céh: |
|
| |
Indikátor: |
Zöld |
Arany: |
1296 |
| |
Exp: |
2431 |
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során. |
Harcművész bónuszok: |
Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy Valamilyen *Fegyver*. A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. A fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják. Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.) Egyedi kinézet a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban. Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.) Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
32 |
-8 |
0 |
0 |
24 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
32 |
47 |
0 |
0 |
79 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
24 |
17 |
0 |
0 |
41 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
18 |
2 |
0 |
0 |
20 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
13 |
10 |
0 |
0 |
23 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
16 |
15 |
0 |
0 |
31 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
100 |
0 |
0 |
100 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
32 |
-8 |
24 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
32 |
47 |
79 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
24 |
17 |
41 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
18 |
2 |
20 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
13 |
10 |
23 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
16 |
15 |
31 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
100 |
100 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Egyéb tárgyak |
db |
Tier |
Tárgy |
Leírás |
1 |
1 |
[T1] Gyenge Adrenalin Potion |
+2 sebzés, +3 gyorsaság 2 körig |
4 |
1 |
[T1] Kis Potion |
+20 hp |
1 |
1 |
[T1] Mini Potion |
+5 hp |
2 |
1 |
[T1] Vörös Bika Potion |
Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható. |
3 |
1 |
[T1] Gyenge Fárasztó Méreg |
-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
6 |
1 |
[T1] Gyenge Gyengítő Méreg |
-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható |
3 |
1 |
[T1] Gyenge Kábító Méreg |
-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
5 |
1 |
[T1] Gyenge Lassító Méreg |
-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
3 |
1 |
[T1] Gyenge Paralízis Méreg |
Egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
3 |
1 |
[T1] Gyenge Speciális Méreg |
2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
1 |
1 |
[T1] Röhögőgörcs Méreg |
Megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, arénában nem jelent körveszteséget a nevető félnek. |
2 |
1 |
[T1] Fotó Kristály |
A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik. |
1 |
1 |
[T1] Gyenge Kinézet Kristály |
aktiválása után 1 körig úgy nézhetsz ki, mint valaki más |
1 |
1 |
[T1] Gyenge Lökés Kristály |
aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni |
1 |
1 |
[T1] Gyors Futás Kristály |
aktiválása után a használója 1 körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el |
1 |
1 |
[T1] Hangrögzítő Kristály |
rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat |
1 |
1 |
[T1] Hazatérés Kristály |
ezzel már ismert városokba teleportálhatsz (használat után ez a kristály nem törik szét) |
2 |
1 |
[T1] Magasugrás Kristály |
aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat |
1 |
2 |
[T2] Nagy Potion |
+40 hp |
1 |
2 |
[T2] Páncélbőr Potion |
ha az elkövetkezendő 3 kis körben átütik a páncélodat a negyedikben az első feléd intézett sebzés sebzés helyett annyi páncélt ad, amennyit sebezne |
1 |
2 |
[T2] Gyenge Altató Méreg |
Aki a mérget kapta 3 kör múlva elalszik 1 körre, az alvás pihenőkörnek számít, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható. |
5 |
2 |
[T2] Mobtépő Kristály |
Egyet sebez egy mobba. Amennyiben mobszorító kristály utáni körben használják a sebzés 100-ra nő. Csak mobok és bossok ellen használható. |
1 |
3 |
[T3] Ellenszél Kristály |
Egy kiválasztott játékos 3 körön keresztül folyamatos szelet kap az arcába, gyorsasága 20 ponttal csökken arra az időre. |