Karakter tulajdonságai

K1 Mini boss, Ditto aréna,


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: K1 Mini boss, Ditto aréna, Kaszt: Lovag Szint: 11
Céh: Indikátor: Zöld
Arany: 2115 Exp: 1706
A lovagok karddal és pajzzsal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy pajzsuknak köszönhetően magasabb védelemmel rendelkeznek társaiknál.
Lovag bónuszok:
Pajzs és fegyver: fegyverük mellett felszerelhetnek egy pajzsot is, ezzel plusz egy felszereléssel rendelkezhetnek.
Trója fala: amennyiben van pajzsuk felszerelve, egy játékost megvédhetnek a harc során. A sebzést a védés ideje alatt a lovag páncélértéke éri. Amennyiben a páncélérték nullázódik, már nem tudnak több személyt védeni.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 19 0 0 0 19
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 13 6 0 0 19
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 8 4 0 0 12
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 2 0 0 9
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 12 10 0 0 22
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 6 9 0 0 15
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 115 0 0 115
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 19 0 19
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 13 6 19
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 8 4 12
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 2 9
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 12 10 22
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 6 9 15
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 115 115
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T1] Gerezdes Buzogány +4 Erő
Bal Kéz [T2] Kristálypajzs +65 Páncél
Testpáncél [T2] Fémpáncél +40 Páncél
Csizma [T2] Nyúlcipő +2 Kitartás +10 Gyorsaság
Köpeny [T1] Ezüst Köpeny +3 Spec. Képesség +10 Páncél
Gyűrű [T2] Harmat Gyűrű +6 Fegyverkezelés +6 Spec. Képesség

Páncél
Sisak
Csizma
Köpeny
Gyűrű
Rúna
Kardforgató
Lovag
Pajzs
Harcos
Árnyharcos
Íjász
Állatidomár
Harcművész
Potion
Méreg
Kristály
Recept

Fegyverek
db Tier Tárgy Pontok
1 1 [T1] Kezdő Rövid Kard +1 Erő
1 1 [T1] Kezdő Pajzs +5 Páncél
1 1 [T1] Gerezdes Buzogány +4 Erő
1 2 [T2] Kristálypajzs +65 Páncél

Páncélok
db Tier Tárgy Pontok
1 1 [T1] Kezdő Ruha +5 Páncél
1 1 [T1] Pókháló Cipő +4 Gyorsaság
1 1 [T1] Ezüst Köpeny +3 Spec. Képesség +10 Páncél
1 2 [T2] Fémpáncél +40 Páncél
1 2 [T2] Nyúlcipő +2 Kitartás +10 Gyorsaság
2 2 [T2] Harmat Gyűrű +6 Fegyverkezelés +6 Spec. Képesség
1 2 [T2] Mézeskalács Gyűrű +3 Kitartás -1 Gyorsaság +6 Spec. Képesség +4 Élet

Egyéb tárgyak
db Tier Tárgy Leírás
1 1 [T1] Pajzs Kristály aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár
1 2 [T2] Nagy Potion +40 hp
1 2 [T2] Overswitch Potion megivása után egy SWITCH-nél te oszthatod el, hogy kire hány és melyik mob menjen, értelemszerűen közötted és a SWITCH-cselt játékos között
1 2 [T2] Tartós Specialitás Potion 3 körig 9-el növeli a spec. képesség pontjaid
1 2 [T2] Gyenge Sebnyitó Méreg ha a mérgezett pengével való támadás nem páncélt, hanem életpontot sebez, akkor a következő mérgezés +10-et sebez is a hatása mellett, legyen az akármi, maximum 2 találatig marad a pengén, csak szörnyeken és bossokon használható
1 2 [T2] Dráma Kristály Használatakor drámai hangot ad ki

Receptek
db Tier Tárgy Komponensek

Ércek
Tier 1 Bronzérc Munkálatlan Bőr Sida Kő Halvány Rubin Vasérc Holdkő Rubin
8 1 6 2 3 0 0
Tier 2 Fémkő Vastag Bőr Drágakő Tömény Rubin Acél Borostyánkő Tűzkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Halvány Holdkő Jeti Bőr Topáz Opál Aranyérc Obszidián Gyémánt
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Fekete Holdkő Pikkely Mithril Orichalcum Platinum Zafír Szivárványkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Rézérc Cserzett Bőr Akvamarin Igazgyöngy Ezüströg Smaragd Napkő
0 0 0 0 0 0 0

Növények
Tier 1 Kis Tövisgyökér Faeno Levél Barna Gomba Tövisgyökér Vörös Pitypang Kristálylevél Örökké Lángoló Tulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Vastag Tövisgyökér Faeno Ág Vörös Gomba Nihil Levél Óriás Pitypang Fagylevél Lávatulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Nihil Ág Eknier Levél Gyilkos Galóca Ezüst Százszorszép Gigantikus Pitypang Sárkánylevél Őslevél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Faeno Virág Eknier Ág Fekete Gomba Nihil Bogyó Fagyott Pitypang Színváltó Bogyó Foszforeszkáló Levél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Magnum Levél Kék Tulipán Szarvasgomba Jégvirág Havasi Pitypang Démonbogyó Aranyvirág
0 0 0 0 0 0 0

Egyebek (kazamata cuccok és szóló zsetonok)
Tier 0 Zseton Ezüstlevél Csontszilánk Vércsepp Hullótoll Kristálykő Hős Esszencia
0 0 0 0 0 0 0



Ugrás a lap tetejére