Karakter tulajdonságai

Mirika T5


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Mirika T5 Kaszt: Állatidomár Szint: 41
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
Arany: 0 Exp: 0
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol.
Állatidomár bónuszok:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).

Pet adatai
Pet neve: Momo Pet faja: Egyéb Pet kora: Fiatal

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 30 0 0 0 30
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 28 34 0 0 62
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 23 5 0 0 28
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 23 49 0 0 72
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 18 30 0 0 48
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 70 45 0 0 115
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 32 38 0 0 70
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 250 0 0 250
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 30 0 30
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 28 34 62
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 23 5 28
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 23 49 72
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 18 30 48
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 70 45 115
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 32 38 70
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 250 250
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T5] Ősi Ezüst Szerszámíj +21 Irányítás +3 Kitartás +4 Fegyverkezelés
Rúna [T4] Tündérszalag Rúna +5 Erő +4 Irányítás +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T5] Könnyű Ezüstvért +4 Fegyverkezelés +130 Páncél
Sisak [T5] Zafírszálas Napkalap +13 Fegyverkezelés +8 Spec. Képesség +70 Páncél
Csizma [T5] Pegazus Bakancs +6 Kitartás +25 Gyorsaság
Köpeny [T5] Éjféli Kaméleon Köpeny +25 Spec. Képesség +50 Páncél
Gyűrű [T5] Kraken Gyűrű +24 Irányítás +7 Gyorsaság
Gyűrű [T5] Vikinggyűrű +16 Kitartás +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság

Páncél
Sisak
Csizma
Köpeny
Gyűrű
Rúna
Kardforgató
Lovag
Pajzs
Harcos
Árnyharcos
Íjász
Állatidomár
Harcművész
Potion
Méreg
Kristály
Recept

Fegyverek
db Tier Tárgy Pontok
1 5 [T5] Mérgezett Tollrúna +20 Erő +6 Gyorsaság -6 Spec. Képesség +5 Élet

Páncélok
db Tier Tárgy Pontok
1 1 [T1] Éjfél Köpeny +2 Erő +1 Kitartás +1 Fegyverkezelés +1 Spec. Képesség
1 2 [T2] Csavart Nyalóka Gyűrű -1 Fegyverkezelés +6 Gyorsaság +3 Spec. Képesség +4 Élet
4 4 [T4] Mithril Gyűrű +14 Erő +5 Kitartás
1 5 [T5] Akvamarin Páncél +4 Gyorsaság +110 Páncél
1 5 [T5] Pegazus Bakancs +6 Kitartás +25 Gyorsaság
1 5 [T5] Rézgyűrű +7 Kitartás +18 Fegyverkezelés

Egyéb tárgyak
db Tier Tárgy Leírás
1 1 [T1] Gyenge Frissítő Potion +2 gyorsaság 1 körig és +10 hp
2 1 [T1] Mini Potion +5 hp
2 2 [T2] Frissítő Potion +5 gyorsaság 1 körig és +25 hp
4 2 [T2] Tartós Specialitás Potion 3 körig 9-el növeli a spec. képesség pontjaid
1 3 [T3] Energia Potion A használó a következő körében kap +1 többletkört, viszont az az egy plusz többletkörnyi támadás kétszer annyi cselekvéspontot fogyaszt, egy harcban maximum egyszer használható.
3 3 [T3] Kikerülés Potion a potion megivása után a használónak dobnia kell egy halál/korona kockával, ha a dobás korona, akkor sikeresen kikerüli a következő felé intézett támadást, teljesen nullázva azt, ha halál, akkor a védelmét leengedve próbálja kikerülni és sikertelen lesz, így kétszeres sebzést fog kapni a következő felé intézett támadástól
1 3 [T3] Olcsó Katyvasz Potion A potion kinézete egy akármilyen másik potionnal megegyezhet, csak azok tudják eldönteni, hogy a készített potion Olcsó Katyvasz Potion, akik ismerik a receptet. Megivásakor hányingert kelt. Átveréshez kitűnő.
1 3 [T3] Tisztító Potion minden max. T4 mérget és egy akármilyen másik negatív hatást levesz a megivójáról és gyógyít 30 HP-t
2 3 [T3] Vasbőr Potion +50 páncél és 1 körig vassá változik a megivó bőre, így abban a körben 10-el kevesebb sebzést kap
1 3 [T3] Parancsmester Potion a potion használója szabadon eldöntheti, hogy a jelenlegi támadó szörnyek közül melyik kit üt
1 4 [T4] Banánhéj Potion A használó a következő három támadását biztosan elvéti, ezen sem képesség, sem item nem változtathat.
2 4 [T4] Bumeráng Potion A potion megivásával megegyező körben a használó támadása közelharci és távolsági is lehet. Az így intézett távolsági támadások sebzése megegyezik a rendes sebzéssel.
3 4 [T4] Édes Bosszú Potion Ha az előző körben Banánhéj Potiont ittál, a következő találatod ötször nagyobbat sebez.
3 4 [T4] Erős Akarat Potion +20 CSP +40 HP
1 4 [T4] Kapcsolat Potion A következő potion, amit a használó megiszik, nem rá, hanem egy szabadon választott csapattársára hat.
1 4 [T4] Keserű Potion +70 hp
3 4 [T4] Regeneráció Potion Körönként 10 HP gyógyulás a harc végéig. Egyszerre csak egy regeneráció potion lehet egy emberen.
1 4 [T4] Vastalp Potion A használó 5 körig immúnis lesz a lökésekre és az azokkal járó hatásokra.
1 4 [T4] Vészhelyzet Potion A használó életcsíkja pirosba megy át.
9 4 [T4] Izzó Páncél Potion A használó ahány páncélpontot veszít, annyit sebez vissza támadójába két körön keresztül.

Receptek
db Tier Tárgy Komponensek

Ércek
Tier 1 Bronzérc Munkálatlan Bőr Sida Kő Halvány Rubin Vasérc Holdkő Rubin
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Fémkő Vastag Bőr Drágakő Tömény Rubin Acél Borostyánkő Tűzkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Halvány Holdkő Jeti Bőr Topáz Opál Aranyérc Obszidián Gyémánt
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Fekete Holdkő Pikkely Mithril Orichalcum Platinum Zafír Szivárványkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Rézérc Cserzett Bőr Akvamarin Igazgyöngy Ezüströg Smaragd Napkő
0 0 0 0 0 0 0

Növények
Tier 1 Kis Tövisgyökér Faeno Levél Barna Gomba Tövisgyökér Vörös Pitypang Kristálylevél Örökké Lángoló Tulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Vastag Tövisgyökér Faeno Ág Vörös Gomba Nihil Levél Óriás Pitypang Fagylevél Lávatulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Nihil Ág Eknier Levél Gyilkos Galóca Ezüst Százszorszép Gigantikus Pitypang Sárkánylevél Őslevél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Faeno Virág Eknier Ág Fekete Gomba Nihil Bogyó Fagyott Pitypang Színváltó Bogyó Foszforeszkáló Levél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Magnum Levél Kék Tulipán Szarvasgomba Jégvirág Havasi Pitypang Démonbogyó Aranyvirág
0 0 0 0 0 0 0

Egyebek (kazamata cuccok és szóló zsetonok)
Tier 0 Zseton Ezüstlevél Csontszilánk Vércsepp Hullótoll Kristálykő Hős Esszencia
0 0 0 0 0 0 0



Ugrás a lap tetejére