Karakter tulajdonságai

Kiwi


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Kiwi Kaszt: Állatidomár Szint: 25
Céh: Jumpy Vigor Indikátor: Zöld
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol.
Állatidomár bónuszok:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).

Pet adatai
Pet neve: Luna Pet faja: Pet kora: Nincs

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 27 11 1 0 39
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 16 13 1 0 30
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 10 40 4 0 54
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 10 4 1 0 15
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 16 6 1 0 23
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 29 19 1 0 49
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 28 4 1 0 33
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 160 0 0 160
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 27 12 39
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 16 14 30
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 10 44 54
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 10 5 15
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 16 7 23
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 29 20 49
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 28 5 33
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 160 160
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség ..: Madness Returns :..
..: Madness Returns :..
Volt már hogy úgy érezted elveszíted a fejed és önmagad felett a kontrollt? Persze, biztos mindenkivel előfordult már hogy úgy örült valaminek hogy a világot meg tudta volna ölelni, vagy épp érzett akkora fájdalmat amitől azt hitte már képtelen elviselni tovább. Vele is ez van.
Ha érzelmei elérnek egy bizonyos szintet akkor a képzelet apró morbid töredékei nyilvánulnak meg a szemeink előtt, hatósugara úgy öt méter lehet, úgy hogy ő áll az epicentrumban, egy kör alakú sugárban. Tehát a tudatalatti képzelet morbid élményei bukkanhatnak elő, módosítva a házak, emberek és a környezet teljes kinézetét. Akár egy szép virágesővel, vagy épp horrorisztikus képekkel konstatálva érzelmi világát.

Ennek a képességnek nincs irányítása alatt, teljesen függ az érzelmeitől, viszont nem tudatosak a megjelenített irreális, képek.
A képek valóságosak tehát átalakítja azoknak az embereknek a teljes külsejét, arra az időre, ugyanakkor ha a dühe vagy öröme eltűnik a valóság visszaáll. Ezen kívül, képes fájdalmat is okozni, mivel a tudatalatti ismeri és tudja, milyen az. Nem okoz valós fájdalmat, csupán annak az illúzióját, amit a tudatalattiból lehet előcsalni, emlékek gyanánt.
Érintés szükséges hozzá, azzal képes mindezt láttatni, akivel legalább egyszer fizikai kontaktusba került.
A képesség lehetővé teszi hogy egy adott támadást felezzel, ezáltal mindkettő támadásra dobni kell ugyan, de csupán fél-fél érték talál. Ha a kockák mindkettőt engedik akkor mindkettő talál, egész értéket eredményeztetve. Játékszínesítő képesség. Ha valaki ugyanazon a hangulati sávon, vagy a speciális képessége duplája az az övénél, akkor képes az ő "tudatalattija" is kivetülhet.

Magyarázat: A képessége segítségével egy új saját mappot, területet nyit meg ahova "elrabolja" tudtán kívül a másikat viszont ez idő alatt mindketten eltűnnek az beavatatlan szemek előtt. Pet idomár külön számít. Bossokra, és mobokra nem hat.

Egy kis ízelítő a képi világ szürreális elképzeléséből: https://www.youtube.com/watch?v=dDYnj5V6sOU#t=156
2. képesség ..: Yugami -Torzulat :..
..: Yugami -Torzulat :..
Yugami – Torzulat:
A tehetetlenség sok mindenre késztetheti az embert, és számtalanszor jöhettünk volna ki, csak egy picit jobban egy-egy helyzetekből, ha csupán egy karral is többek vagyunk. A képesség spec/3-al tud megjeleníteni egy árnykart, és ennek arányában tud fél méterrel terebélyesedni. A kar vége formálható, vehet fel akár szóró eszköz formáját, tompa tárgyét, esetleg nyújthat egy segítő kezet is. Anyaga nem testszerű, inkább tompa fényű szürke/fekete árnyékra emlékeztet, mégis tömör. Ereje egyezik az erő pontokkal, de csapásonként nő 7%-ot. A támadás egy karban összpontosul, tehát egy sima támadást helyettesít, kivétel ha gyorsaságom megengedi a többlet használatot. És ehhez adódik hozzá a támadási bónusz. Maximum 8 karig, és 5 méter hosszig képes fejlődni a képesség.
3. képesség Data Replication – Adat másolás.
Data Replication – Adat másolás.
Data Replication – Adat másolás:
Hatás: A karakter képes lemásolni saját magát, és ideiglenesen két másolatot létrehozni. Ez úgy néz ki, hogy a lemásolandó karakteren megfigyelhetőek a következők: Reflexei lassúak, csupán a másolás előtti cselekedet és gondolat folyamatokat hajtja végre. Valamint az élete folyamatosan zuhanni kezd magától.

A másolt karakter, kilép a lemásolt testéből, csupán ideiglenesen képes tartani ezt az állapotot. A lemásolt karakter képes cselekedni, viszont kristályokat potionokat nem tud használni, de teste áttetsző, és csupán lopakodás hárommal érzékelhető. Ők látják az árnyékot, de a karaktert nem, vagy éppenséggel érzik, hogy figyelik meg épp ahogy kijátssza. A másolt karakter keresztül tud menni a falakon, zárt ajtókon. /Kazamatákban és bossokon nem használható./

Ez az állapot csupán ideiglenesen tartható fenn, a másik jártasságától függően, észlelés 5-el három másodpercig, észlelés 4-el, öt másodpercig, észlelés 3 tíz másodpercig, észlelés 2, tizenöt másodpercig, észlelés 1, 20 másodpercig. Észlelés nélkül fél percig képes láthatatlan lenni.

Amint lejár a képesség a lemásolandó test összeesik és rövid időn belül a halál efektjével elpixeleződik, míg az eredeti test átveszi a másolt helyét. – Adatvesztés nem történik.

Lehűlési idő: 4 kör.

Magyarázat: Adatcsoportot másol, de a rendszer nem képes megjeleníteni egyszerre ugyanazt az adathalmazt, ezért csupán egyiket-másikat hajlandó megjeleníteni. Mondhatni úgy ez egy instant bug-lag. /Értelmezhetőbben: A kari így képes pozíciót válltani, menekülni, vagy épp kötelek közül kiszabadulni stb…/
Pet speciális képességei
Képesség Képesség neve

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Bal Kéz [T2] Fém Állatidomár Kard +7 Erő
Rúna [T3] Agni +8 Erő +7 Élet
Testpáncél [T2] Birkózó Páncél +4 Erő +40 Páncél
Sisak [T3] Obszidián Burgonet +12 Erő +60 Páncél
Csizma [T3] A Kaszás Rettegett Cipője +3 Erő +2 Kitartás +9 Gyorsaság +30 Páncél
Köpeny [T3] A Kaszás Rettegett Köpenye +3 [3G] +2 Erő +9 Fegyverkezelés +6 Gyorsaság +30 Páncél
Gyűrű [T3] Önerősítő Gyűrű +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +2 Élet
Gyűrű [T3] Önerősítő Gyűrű +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +2 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 2
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
2 szint: Nagy esély gyakori tárgyak megtalálására. Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 3-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat.
Meggyőzés 2
Meggyőzés: A Meggyőzés jártassággal az NPC-ktől olcsóbban vagy jobb feltételekkel tudsz megvenni itemeket, ételeket és egyebeket; valamint több információra is szert teszel. Képességed miatt több aranyat tudsz felhalmozni, mint a jártasság nélküli társaid és részletesebb információkhoz jutsz hozzá a következő szintek lehetséges helyszínével kapcsolatban is.
2 szint: Minden jártasságpályázatod szólimitje 150 szóval csökken. Szintenként az első szintfelfedezéses kalandozásod végén, ha nem fedeztétek fel a szintet, egy random cella (ahol nincs feljárat) kiejtésre kerül.
Helyszínismeret 2
Helyszínismeret: A Helyszínismeret jártasság birtokában több gyűjthető dolgot találsz ismerkedéseid során. Minél magasabb a jártasság szintje, annál többet.
2 szint: Nagy esély gyűjthető dolgokra. Minden ismerkedős játékod végén a staff dobj egy 6-os kockával, 3-6 esetén kapsz egy általad választott típusú gyakori gyűjthető dolgot (hal/vad/dixi/kártya).
Észlelés 3
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
3 szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés 1
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Rejtőzés 1
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
1 szint: El tudsz bújni a nálad jóval gyengébb szörnyek és az Észleléssel nem rendelkező játékosok elől. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Akrobatika 3
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
3 szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás 1
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
1 szint: Erőfeszítés nélkül felugorhatsz a mellkasod magasságáig, ha lenne kosárlabda, nem okozna problémát a zsákolás.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Érclátás 1 100
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.
Növénylátás 2 160
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Gyakorló 200
Gyakorló: A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Gyakorló 100
Gyakorló: Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.
Főzés Gyakorló 200
Gyakorló: A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.
Italkészítés Gyakorló 150
Gyakorló: A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Kezdő 86
Kezdő: Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 195
Életpontok (50%, Sárga): 97
Életpontok (20%, Piros): 39
Páncél: 160
Bal kézben levő fegyverrel sebzés: 54
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 10
Pet életpontjai: 97
Pet sebzése: 15
Pet sebzése (fegyver nélkül): 15
Pet sebzése (felszerelés nélkül): 10

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T3] Agni 8 tűz alapú sebzés és 6/7 szabadon elosztható pont
[T3] Obszidián Burgonet Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad.
[T3] A Kaszás Rettegett Cipője Viselőjét 3-as szintű akrobatikával áldja meg.
[T3] A Kaszás Rettegett Köpenye Viselőjét 3-as szintű észleléssel áldja meg.
[T3] Önerősítő Gyűrű Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.
[T3] Önerősítő Gyűrű Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.



Ugrás a lap tetejére