Alap adatok |
Név: |
Ijichi Sou |
Kaszt: |
Harcművész |
Szint: |
20 |
Céh: |
Angelic Voice |
| |
Indikátor: |
Zöld |
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során. |
Harcművész bónuszok: |
Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy Valamilyen *Fegyver*. A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. A fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják. Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.) Egyedi kinézet a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban. Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.) Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
12 |
0 |
0 |
0 |
12 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
20 |
0 |
0 |
0 |
20 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
18 |
3 |
0 |
0 |
21 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
17 |
0 |
0 |
0 |
17 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
12 |
3 |
0 |
0 |
15 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
12 |
0 |
0 |
0 |
12 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
20 |
0 |
0 |
20 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
12 |
0 |
12 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
20 |
0 |
20 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
18 |
3 |
21 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
17 |
0 |
17 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
12 |
3 |
15 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
12 |
0 |
12 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
20 |
20 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Rejtőzés |
1 |
|
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
1 szint: El tudsz bújni a nálad jóval gyengébb szörnyek és az Észleléssel nem rendelkező játékosok elől. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Hallgatózás |
1 |
|
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
1 szint: Tisztán hallod néhány méter távolságból a suttogást, ha erősen koncentrálsz rá. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül), az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Súlyemelés |
1 |
|
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
1 szint: Könnyebb tárgyakat, például asztalokat, erőlködés nélkül felemelhetsz, meg tudsz mozdítani súlyos szekrényeket, vagy éppen eltolhatod az útból az izmos kopaszt. |
Akrobatika |
1 |
|
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
1 szint: Bizonytalan talajon biztosabban állsz a lábadon, egy talpnyi széles helyeken ha lassan is, de át tudsz jutni. Harc közben a komplikáltabb lépéssorokban sem akad össze a lábad. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Érclátás |
0 |
1 |
|
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek. |
Fegyverkészítés |
0 |
1 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Horgászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Főzés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Italkészítés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Kertészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |