Karakter tulajdonságai

Rikomono


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Rikomono Kaszt: Árnyharcos Szint: 50
Céh: Indikátor: Zöld
Az árnyharcosok két késsel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy egy körben kétszer támadnak és, hogy akár egyszerre két különböző mérget is használhatnak.
Árnyharcos bónuszok:
Kettős fegyverhasználat: egy körben kétszer támadhatnak, egyszer az egyik késsel, majd a másikkal. Ennek hatására az árnyharcosok sebzés számítása másképpen zajlik, mint a többi kasztnál. Ütésenként alap erejük 50%-át kell venni (lefelé kerekítve), majd ahhoz hozzáadni mindkét kés erő bónuszát.
Halálos mérgek: mindkét fegyverükre tudnak egy-egy különböző mérget kenni. Így, ha mindkét támadásuk talál, akkor egyszerre két mérget is ellenfelükre pakolhatnak. (Ha csak az egyik késsel találnak, akkor csak annak a mérge kerül a célpontra.)

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 40 0 0 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 51 29 0 0 80
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 29 86 22 0 137
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 37 35 0 0 72
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 72 63 0 0 135
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 57 9 0 0 66
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 0 0 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 40 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 51 29 80
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 29 108 137
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 37 35 72
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 72 63 135
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 57 9 66
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva
2. képesség
Nincs beállítva
3. képesség
Nincs beállítva
4. képesség
Nincs beállítva
5. képesség
Nincs beállítva
6. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Razonek Tüskéje +11 [11E] +23 Erő +4 Fegyverkezelés
Bal Kéz [T5] Fullánk +18 Erő +4 Kitartás +9 Gyorsaság
Rúna [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna +1 [1E] +6 Erő +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +9 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T5] Viking Ezüstpáncél +7 Erő +140 Páncél
Sisak [T3] Obszidián Burgonet +12 Erő +60 Páncél
Csizma [T5] Pegazus Bakancs +6 Kitartás +25 Gyorsaság
Köpeny [T4] Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Irányítás +4 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T5] Vikinggyűrű +16 Kitartás +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság
Gyűrű [T5] Egyedi Vikinggyűrű +16 Erő +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 3
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
3 szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Látás 3
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
3 szint: A sötétséget már félhomályként érzékeli a szemed, világosban pedig amit mások a távolban homályosan látnak, azt te részleteiben is ki tudod venni. Mintha csak egy távcsőbe néznél.
Rejtőzés 4
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
4 szint: El tudsz bújni a nálad kicsivel magasabb szintű szörnyek és a legfeljebb harmadik szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, hármas Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Lopakodás 3
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
3 szint: A hozzád hasonló szintű mobok, és az észlelés legalább hármas szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Súlyemelés 3
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás 3
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Fegyverkészítés 3 270
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.
Páncélkészítés 5 434
Páncélkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből páncélokat készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sisakot, köpenyt, páncélt, cipőt, gyűrűt lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 200
Életpontok (50%, Sárga): 100
Életpontok (20%, Piros): 40
Páncél: 220
Egykezes sebzés (2 támadás/kör): 89
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül, 2 támadás/kör): 48
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül, 2 támadás/kör): 14

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T5] Fullánk minden találat ezzel a fegyverrel növeli a célpont támadásainak CSP fogyasztását tízzel, de legfeljebb 50 ponttal.
[T2] Razonek Tüskéje A fegyverrel megütött játékos 5-ös mérgezést kap ami körönként sebzi (azonnal nem sebez, csak majd az ő körében), újbóli megütéskor a mérgezés leesik).
[T4] Tündérszalag Rúna Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
[T5] Viking Ezüstpáncél két Viking Gyűrűvel együtt viselve +14 erőt ad
[T3] Obszidián Burgonet Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad.
[T5] Pegazus Bakancs egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
[T4] Szivárvány Köpeny Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
[T5] Vikinggyűrű az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
[T5] Vikinggyűrű az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot



Ugrás a lap tetejére