Karakter tulajdonságai

Rikomono


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Rikomono Kaszt: Árnyharcos Szint: 50
Céh: Indikátor: Zöld
Arany: 0 Exp: 0
Az árnyharcosok két késsel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy egy körben kétszer támadnak és, hogy akár egyszerre két különböző mérget is használhatnak.
Árnyharcos bónuszok:
Kettős fegyverhasználat: egy körben kétszer támadhatnak, egyszer az egyik késsel, majd a másikkal. Ennek hatására az árnyharcosok sebzés számítása másképpen zajlik, mint a többi kasztnál. Ütésenként alap erejük 50%-át kell venni (lefelé kerekítve), majd ahhoz hozzáadni mindkét kés erő bónuszát.
Halálos mérgek: mindkét fegyverükre tudnak egy-egy különböző mérget kenni. Így, ha mindkét támadásuk talál, akkor egyszerre két mérget is ellenfelükre pakolhatnak. (Ha csak az egyik késsel találnak, akkor csak annak a mérge kerül a célpontra.)

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 40 0 0 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 51 29 0 0 80
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 29 86 22 0 137
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 37 35 0 0 72
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 72 63 0 0 135
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 57 9 0 0 66
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 0 0 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 40 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 51 29 80
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 29 108 137
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 37 35 72
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 72 63 135
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 57 9 66
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 220 220
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Razonek Tüskéje +11 [11E] +23 Erő +4 Fegyverkezelés
Bal Kéz [T5] Fullánk +18 Erő +4 Kitartás +9 Gyorsaság
Rúna [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna +1 [1E] +6 Erő +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +9 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T5] Viking Ezüstpáncél +7 Erő +140 Páncél
Sisak [T3] Obszidián Burgonet +12 Erő +60 Páncél
Csizma [T5] Pegazus Bakancs +6 Kitartás +25 Gyorsaság
Köpeny [T4] Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Irányítás +4 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T5] Vikinggyűrű +16 Kitartás +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság
Gyűrű [T5] Egyedi Vikinggyűrű +16 Erő +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság

Páncél
Sisak
Csizma
Köpeny
Gyűrű
Rúna
Kardforgató
Lovag
Pajzs
Harcos
Árnyharcos
Íjász
Állatidomár
Harcművész
Potion
Méreg
Kristály
Recept

Fegyverek
db Tier Tárgy Pontok
1 1 [T1] Cseppkő +4 Erő
2 1 [T1] Árnyszúró Bicska +2 Erő +1 Kitartás +2 Spec. Képesség
1 1 [T1] Macskakarom +3 Erő +3 Fegyverkezelés
2 2 [T2] Mindenes Rúna +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség
1 2 [T2] Fém Kés +7 Erő
2 2 [T2] Acélkarom +8 Erő +2 Kitartás
1 2 [T2] Idegölő -4 Erő -4 Kitartás -4 Fegyverkezelés -4 Gyorsaság -4 Spec. Képesség
1 2 [T2] Ujjvágó -2 Erő -15 Fegyverkezelés
1 2 [T2] Rubin Íj +10 Irányítás +2 Fegyverkezelés
1 3 [T3] Arany Katana +18 Erő
1 3 [T3] Vízköpő Kard +15 Erő
2 3 [T3] Arany Stiletto +10 Erő +5 Gyorsaság
1 4 [T4] Holdfény Rúna +8 Irányítás +12 Fegyverkezelés

Páncélok
db Tier Tárgy Pontok
1 1 [T1] Minotaurusz Sisak +3 Erő +30 Páncél
2 1 [T1] Kapcsolat Gyűrű +6 Irányítás
1 1 [T1] Trükkös Köpeny +2 Kitartás
1 1 [T1] Éjfél Köpeny +2 Erő +1 Kitartás +1 Fegyverkezelés +1 Spec. Képesség
1 2 [T2] Fémpáncél +40 Páncél
1 2 [T2] Napszak Gyűrű +8 Irányítás +2 Spec. Képesség +8 Élet
2 2 [T2] Rubin Köpeny +4 Erő +3 Spec. Képesség
1 3 [T3] Gyémánt Mellvért +120 Páncél
1 3 [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
1 3 [T3] Obszidián Burgonet +12 Erő +60 Páncél
2 3 [T3] Opáltalpas Cipő +4 Erő +12 Gyorsaság +10 Páncél
1 3 [T3] Topáztalpas Cipő +4 Irányítás +12 Gyorsaság +10 Páncél
2 3 [T3] Önerősítő Gyűrű +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +2 Élet
1 3 [T3] Mennydörgés Gyűrű +18 Gyorsaság
1 3 [T3] Pókmintás Köpeny +14 Irányítás
1 4 [T4] Nagyítós Szemüveg +18 Irányítás +20 Páncél
1 4 [T4] Fekete Pikkelysisak +3 Fegyverkezelés +80 Páncél
2 4 [T4] Rugalmas Cipő +2 Fegyverkezelés +15 Gyorsaság +10 Páncél
1 4 [T4] Holdkő Gyűrű +15 Fegyverkezelés +6 Gyorsaság
1 4 [T4] Pusztítás Gyűrű +24 Erő
1 4 [T4] Fekete Sólyom Köpeny +20 Irányítás +20 Páncél
3 4 [T4] Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Irányítás +4 Kitartás +4 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
1 5 [T5] Viking Ezüstpáncél +7 Erő +140 Páncél
1 5 [T5] Tengerész Cipő +11 Fegyverkezelés +16 Gyorsaság
1 5 [T5] Ezüst Vízgyűrű +2 Kitartás +5 Gyorsaság +20 Spec. Képesség

Egyéb tárgyak
db Tier Tárgy Leírás
1 1 [T1] Gyenge Adrenalin Potion +2 sebzés, +3 gyorsaság 2 körig
4 1 [T1] Gyenge Frissítő Potion +2 gyorsaság 1 körig és +10 hp
3 1 [T1] Kis Potion +20 hp
10 1 [T1] Mini Potion +5 hp
2 1 [T1] Pontosság Potion 2 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak, egy harcban maximum egy pontosság potion használható.
3 1 [T1] Rövid Akarat Potion +1 élet 2 körig +10 hp-t gyógyít
1 1 [T1] Rövid Specialitás Potion 2 körig 3-al növeli a spec. képesség pontjaid
7 1 [T1] Vörös Bika Potion Használójának következő 3 támadása nem fogyaszt cselekvéspontot, tízes szint felett következő 2, húszas szint felett következő 1, egy harcban maximum egyszer használható.
2 1 [T1] Egyszerű Frissítő Potion +4 gyorsaság 1 körig és +25 hp
8 1 [T1] Gyenge Fárasztó Méreg -2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
3 1 [T1] Gyenge Gyengítő Méreg -2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható
2 1 [T1] Gyenge Kábító Méreg -2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
2 1 [T1] Gyenge Lassító Méreg -2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
3 1 [T1] Gyenge Paralízis Méreg Egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
14 1 [T1] Gyenge Speciális Méreg 2 körig megakadályozza a speciális képességek működését amennyiben a célpont legalább 5 szinttel alacsonyabb a használónál, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
1 1 [T1] Gyenge Vérontó Méreg -5 hp körönként a harc végéig/letisztításig, maximum 1 találatig marad a pengén
1 1 [T1] Alap Csapat Sebzés Kristály aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 1-el többet fog sebezni.
1 1 [T1] Alap Repülő Segéd Kristály Ezen kristály aktiválásával a játékos hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el), ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő. A szárnyakkal sajnos nem lehet repülni, de a kitartást is növelik +2 ponttal. A kristály 3 körig tart.
2 1 [T1] Bohóc Kristály Akin használják 3 körig egy bohóc kinézetét kapja meg, teljes felszereléssel. Cipője dudál, mikor lép, fegyvere lufinak néz ki, páncélja fodros bohócruha... értékeket nem csökkentene.
9 1 [T1] Fotó Kristály A kristállyal fényképet lehet készíteni, amit egy régimódi fényképezőgép módjára kilök magából, ezután összetörik.
1 1 [T1] Gyenge Anti-mob Kristály aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít 1 körig, így az nem fog tudni megmozdulni
1 1 [T1] Gyenge Lökés Kristály aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni
2 1 [T1] Gyenge Tisztító Kristály maximálisan egy nem méreg negatív hatást levesz a használóról, ha a negatív hatás pontokat vesz le, akkor maximum 2 pontot ad vissza (ami nem lehet élet)
1 1 [T1] Gyertya Kristály aktiválása után 2 körig fényt bocsát ki magából. A fény nem vakító hatású.
5 1 [T1] Gyors Futás Kristály aktiválása után a használója 1 körig akármilyen felületen sétálhat és gyorsasága megnő 4-el
1 1 [T1] Halvány Erősítő Kristály aktiválása után a következő sebzés +5-öt fog sebezni
8 1 [T1] Halvány Gyógyító Kristály aktiválása után körönként 2 pontot gyógyít, 3 körön keresztül, így összesen 6-ot
3 1 [T1] Hangrögzítő Kristály rögzíti és visszajátssza a vele felvett hangokat
1 1 [T1] Hazatérés Kristály ezzel már ismert városokba teleportálhatsz (használat után ez a kristály nem törik szét)
3 1 [T1] Hullám Kristály A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.
10 1 [T1] Magasugrás Kristály aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat
8 1 [T1] Pajzs Kristály aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár
1 1 [T1] Fagytér Kristály A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.
5 1 [T1] Gyenge Anti-boss Kristály aktiválása után 2 körig felezi a célpont boss támadóerejét
4 1 [T1] Tükör Kristály aktiválása utáni első, a használó felé intézett támadásnál a sebzés felét a támadó szenvedi el, csak mobok/bossok ellen használható
1 1 [T1] Egyedi Csillag Kristály Széttörésekkor erősen fényleni kezd és emelkedik így pár méteres magasságba. E fény bármilyen sötétséget megtör és csillagként mutatja meg az utat bármerre is akarsz menni, vagy épp juttat ki bárhonnan. Tier szinttől független bárki használhatja.
3 1 [T1] Pánik Burok A burok aktiválódik, ha egy karakter meghalna, és a burok halál előtt kiteleportálja a karaktert a főellenség harcból. Hátrány: Használat után teljesen kiteleportálódsz, így jutalmat sem kapsz. A tárgy használat után széttörik.
4 2 [T2] Nagy Potion +40 hp
2 2 [T2] Overswitch Potion megivása után egy SWITCH-nél te oszthatod el, hogy kire hány és melyik mob menjen, értelemszerűen közötted és a SWITCH-cselt játékos között
1 2 [T2] Páncélbőr Potion ha az elkövetkezendő 3 kis körben átütik a páncélodat a negyedikben az első feléd intézett sebzés sebzés helyett annyi páncélt ad, amennyit sebezne
1 2 [T2] Rövid Ellenméreg Potion az elkövetkezendő 2 körben immúnis vagy a mérgekre, a feléd irányuló sikeres mérgezett támadások azonban ugyanúgy levesznek 1 találatnyi mérget az ellenséges pengéről
2 2 [T2] Rövid Fegyver Élesség Potion Fegyveren használandó, 2 körön keresztül +4 sebzést okoz a fegyver, amelyen használták
2 2 [T2] Túlpörgés Potion 20 hp-t gyógyít és a következő 4 támadásod +10-et sebez meg biztosan talál, minden kasztnak
4 2 [T2] Gyenge Bossgyengítő Méreg a mérgezett boss 10%-kal több sebzést szenved el 5 támadásig, maximum 1 találatig marad a pengén
1 2 [T2] Gyenge Lényirtó Méreg (33% eséllyel okoz azonnali halált a megtámadott mobnak, bossokon nem használható, maximum 1 találatig marad a pengén.
1 2 [T2] Pióca Méreg a játékos/mob először ereje 25%-át (1. kör), majd 50%-át (2. kör), majd 100%-át (3. kör) elveszti. Az elvesztett érték felét a használó buffként megkapja. A 3. kör után minden visszaáll. Bossokon nem működik, maximum 1 találatig marad a pengén
1 2 [T2] Dráma Kristály Használatakor drámai hangot ad ki
1 2 [T2] Erőtér Kristály Amennyiben az ellenfeled szintje kisebb nálad a következő kiskörben nem tud megsebezni, két használat között legalább öt körnek el kell telnie.
1 2 [T2] Érzelem Kristály Egy a használó által választott érzelmet varázsol az arcára, ami annyira élethű, hogy a környezők elhiszik, hogy ezt érzi. A kristályon csak hármas vagy afölötti észleléssel lehet átlátni.
1 2 [T2] Fürkésző Kristály A kiválasztott játékosnak megtudod egy általad kiválasztott statpontját. Egy játékban csak egyszer használható.
1 2 [T2] Gyenge Bossgyengítő Kristály a boss 10%-kal több sebzést szenved el 5 támadásig, több kristály használata esetén nem nő a százalék
2 2 [T2] Gyenge Lényirtó Kristály 33% eséllyel, hatos kockánál öt és hat dobásánál, megöl egy sima mobot vagy boss segítőt
3 2 [T2] Gyógyító Kristály aktiválása után körönként 15 pontot gyógyít, 3 körön keresztül, így összesen 45-öt
1 2 [T2] Haladó Csapat Sebzés Kristály Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 7-el többet fog sebezni.
3 2 [T2] Lökés Kristály aktiválásakor meglöki ellenfeled, így az elveszíti a következő körét, egy bosson/játékoson egy harcban maximálisan egyszer lehet használni
2 2 [T2] Mobszorító Kristály A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft, csak a használónál legalább 10 szinttel alacsonyabb mob/bossokon használható.
3 3 [T3] Kikerülés Potion a potion megivása után a használónak dobnia kell egy halál/korona kockával, ha a dobás korona, akkor sikeresen kikerüli a következő felé intézett támadást, teljesen nullázva azt, ha halál, akkor a védelmét leengedve próbálja kikerülni és sikertelen lesz, így kétszeres sebzést fog kapni a következő felé intézett támadástól
2 3 [T3] Tisztító Potion minden max. T4 mérget és egy akármilyen másik negatív hatást levesz a megivójáról és gyógyít 30 HP-t
1 3 [T3] Veszélyérzet Potion a használó körül 10 méteren belül minden rejtőzködő és nem rejtőzködő szörnyet megmutat, arénában leveszi az ellenfél lopakodás plusz sebzését
2 3 [T3] Parancsmester Potion a potion használója szabadon eldöntheti, hogy a jelenlegi támadó szörnyek közül melyik kit üt
1 3 [T3] Fájdalmas Menedék Méreg A megmérgezett játékosba a következő 3 körig minden nullát sebez, viszont a 3 kör lejárta után a mérget használó játékos sebzésének háromszorosát szenvedi el. Csak a használóval egy csapatban lévő játékosra használható, saját magadat nem sebezheted vele. 10 HP alá nem eshet a célpont élete. Ezzel a méreggel való sebzés nem okoz indikátorszín változást. Maximum 1 találatig marad a pengén, egy harcban maximum egyszer használható.
1 3 [T3] Gyengítő Méreg -6 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
2 3 [T3] Irányító Méreg -6 irányítás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
1 3 [T3] Kábító Méreg -6 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható, egy harcban maximum egyszer használható.
1 3 [T3] Anti-mob Kristály Aktiválásakor egy kiválasztott mobot hatástalanít két körig, így az nem fog tudni megmozdulni.
1 3 [T3] Füst Kristály Egy vastag füst keletkezik a kristály elhasználásakor, amiben csak kettes szintű látással lehet látni. Aki nem lát benne az két körig nem támadhat. A füst két kör múlva lejár.
1 3 [T3] Mágnes Kristály Közel húzza a használóhoz a célpontot, amennyiben az látható.
1 3 [T3] Szövegromboló Kristály egy szóra/szövegre/könyvre...stb. dobva összekuszálja annak betűit, például emberből lehet rebme, egy összekuszált szövegre dobva pedig visszarendezi annak szavait
1 3 [T3] Csillag Kristály Széttörésekkor erősen fényleni kezd és emelkedik így pár méteres magasságba. E fény bármilyen sötétséget megtör és csillagként mutatja meg az utat bármerre is akarsz menni, vagy épp juttat ki bárhonnan.
1 3 [T3] Kirobbanó Gyógyító Kristály egy óriási robbanás keretében a közelben minden és mindenki gyógyul 100-at, egy harcban maximum egyszer használható
1 4 [T4] Démonszem Potion A használó 3 körig egy harmadik, démoni szemet növeszt, ami segítségével immúnis lesz minden vakító és fény típusú hatásra.
1 4 [T4] Regeneráció Potion Körönként 10 HP gyógyulás a harc végéig. Egyszerre csak egy regeneráció potion lehet egy emberen.
1 4 [T4] Gyenge Sorvasztó Méreg -25 CSP minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, egy harcban maximum kétszer használható.
1 4 [T4] Hatástalanítás Méreg A célpont a harc végéig elveszti minden speciális képességét, bossokra nem használható, maximum 1 találatig marad a pengén.
1 4 [T4] Folyosó Kristály Használatához a kristállyal meg kell jelölni egy helyszínt. Arra a koordinátára a kristály segítségével bármikor oda lehet teleportálni. Egy kristállyal csak egy helyet lehet megjelölni, a teleportálás után összetörik.
1 4 [T4] Nullázó Kristály Egy célpont játékosról minden rajta lévő aktív hatást levesz. Ezek alól kivételek azok a hatások, amik direkt sebzik, és csak sebzik a célpontot, például vérzés, tűzsebzés.

Receptek
db Tier Tárgy Komponensek

Ércek
Tier 1 Bronzérc Munkálatlan Bőr Sida Kő Halvány Rubin Vasérc Holdkő Rubin
19 24 20 26 39 0 0
Tier 2 Fémkő Vastag Bőr Drágakő Tömény Rubin Acél Borostyánkő Tűzkő
29 30 56 15 20 0 1
Tier 3 Halvány Holdkő Jeti Bőr Topáz Opál Aranyérc Obszidián Gyémánt
174 62 84 132 74 0 1
Tier 4 Fekete Holdkő Pikkely Mithril Orichalcum Platinum Zafír Szivárványkő
218 121 129 145 100 4 2
Tier 5 Rézérc Cserzett Bőr Akvamarin Igazgyöngy Ezüströg Smaragd Napkő
66 39 39 70 24 2 1

Növények
Tier 1 Kis Tövisgyökér Faeno Levél Barna Gomba Tövisgyökér Vörös Pitypang Kristálylevél Örökké Lángoló Tulipán
42 11 13 15 36 0 0
Tier 2 Vastag Tövisgyökér Faeno Ág Vörös Gomba Nihil Levél Óriás Pitypang Fagylevél Lávatulipán
5 4 20 7 13 0 0
Tier 3 Nihil Ág Eknier Levél Gyilkos Galóca Ezüst Százszorszép Gigantikus Pitypang Sárkánylevél Őslevél
165 91 73 82 87 2 1
Tier 4 Faeno Virág Eknier Ág Fekete Gomba Nihil Bogyó Fagyott Pitypang Színváltó Bogyó Foszforeszkáló Levél
244 126 103 122 128 3 4
Tier 5 Magnum Levél Kék Tulipán Szarvasgomba Jégvirág Havasi Pitypang Démonbogyó Aranyvirág
95 51 54 39 71 3 2

Egyebek (kazamata cuccok és szóló zsetonok)
Tier 0 Zseton Ezüstlevél Csontszilánk Vércsepp Hullótoll Kristálykő Hős Esszencia
0 0 0 0 0 0 0



Ugrás a lap tetejére