Karakter tulajdonságai

Nia


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Nia Kaszt: Harcos Szint: 1
Céh: Indikátor: Piros
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 3 0 0 0 3
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 3 6 0 0 9
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 4 21 0 0 25
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 1 -4 0 3 0
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 3 -1 0 3 5
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 1 1 0 0 2
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 35 0 0 35
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 3 0 3
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 3 6 9
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 4 21 25
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 1 -1 0
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 3 2 5
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 1 1 2
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 35 35
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Phantom Dancer
Phantom Dancer
Stackolható képesség. Aktiválástól indított három körben magába gyűjti a bevitt sebzéseket (ezidő alatt nem okoz sebzést). A negyedik körtől, a bevitt sebzéshez hozzáadódik a felstackolt sebzés. Minden körben, amikor nincs sikeres találat, egy környi plusz sebzés elvész.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T1] A Hentes +16 Erő -4 Kitartás -3 Gyorsaság
Testpáncél [T1] Kezdő Ruha +5 Páncél
Sisak [T1] Vas Sisak +30 Páncél
Csizma [T1] Vastalpú Bakancs +2 Erő +2 Gyorsaság
Köpeny [T1] Selyem Köpeny +1 Fegyverkezelés +1 Spec. Képesség
Gyűrű [T1] Csigamintás Gyűrű +5 Fegyverkezelés
Gyűrű [T1] Aranygyűrű +3 Erő

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Teherbírás 2
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
2 szint: El tudod vinni a mozgásra képtelen társadat a legközelebbi városig, cipelhetsz nehezebb tereptárgyakat.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs másodlagos jártassága
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 15
Életpontok (50%, Sárga): 7
Életpontok (20%, Piros): 3
Páncél: 35
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 27
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 30
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 32
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 9
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 10
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 11
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 4
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 4
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 5

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T1] A Hentes A támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig.



Ugrás a lap tetejére