Karakter tulajdonságai

Alex és Falánk


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Alex és Falánk Kaszt: Harcos Szint: 33
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 40 0 0 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 42 28 0 0 70
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 5 93 0 0 98
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 26 4 0 0 30
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 28 24 0 0 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 50 12 0 0 62
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 200 0 0 200
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 40 0 40
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 42 28 70
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 5 93 98
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 26 4 30
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 28 24 52
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 50 12 62
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 200 200
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva
2. képesség
Nincs beállítva
3. képesség
Nincs beállítva
4. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Bal Kéz Falánk 9. szint +34 Erő
Rúna [T3] Egyedi Tövis Rúna +11 Erő +3 Spec. Képesség
Testpáncél [T4] Fényes Pikkelypáncél +6 Fegyverkezelés +90 Páncél
Sisak [T4] Zafírszálas Fejfedő +10 Fegyverkezelés +5 Spec. Képesség +70 Páncél
Csizma [T4] Pehelykönnyű Bakancs +20 Gyorsaság +20 Páncél
Köpeny [T4] Egyedi Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Kitartás +8 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T4] Egyedi Pusztítás Gyűrű +22 Erő +2 Fegyverkezelés
Gyűrű [T4] Egyedi Pusztítás Gyűrű +22 Erő +2 Fegyverkezelés

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 2
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyű szerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Súlyemelés 3
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás 3
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Akrobatika 3
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
3 szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás 2
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
2 szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 2 140
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Potifőzés 4 335
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Gyakorló 150
Gyakorló: A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Gyakorló 100
Gyakorló: Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.
Főzés Haladó 305
Haladó: Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni.
Italkészítés Gyakorló 116
Gyakorló: A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Kezdő 80
Kezdő: Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 200
Életpontok (50%, Sárga): 100
Életpontok (20%, Piros): 40
Páncél: 200
Bal kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 107
Bal kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 117
Bal kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 127
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 70
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 76
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 83
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 5
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 6
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 6

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T4] Zafírszálas Fejfedő körönként 20 HP-t regenerál a viselőjének.
[T4] Szivárvány Köpeny Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.



Ugrás a lap tetejére