Karakter tulajdonságai

Seishin


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Seishin Kaszt: Harcos Szint: 23
Céh: Unity Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 24 0 0 0 24
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 17 15 0 0 32
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 43 57 3 0 103
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 2 0 0 18
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 12 8 0 0 20
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 13 8 0 0 21
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 0 0 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 24 0 24
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 17 15 32
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 43 60 103
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 2 18
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 12 8 20
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 13 8 21
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva
2. képesség
Nincs beállítva
3. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T3] Arany Fejsze +20 Erő -2 Fegyverkezelés
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T2] Az Acél Megváltó +4 Erő +2 Spec. Képesség +60 Páncél
Sisak [T3] Obszidián Burgonet +12 Erő +60 Páncél
Csizma [T2] Acél Taposó +10 Erő +20 Páncél
Köpeny [T2] Szélvész Köpeny +5 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság +10 Páncél
Gyűrű [T3] Csodás Aranygyűrű +11 Erő +2 Kitartás
Gyűrű [T2] Holdfény Gyűrű +7 Fegyverkezelés +2 Spec. Képesség

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 1
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
1 szint: Kis esély gyakori tárgyak megtalálására. Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat.
Helyszínismeret 1
Helyszínismeret: A Helyszínismeret jártasság birtokában több gyűjthető dolgot találsz ismerkedéseid során. Minél magasabb a jártasság szintje, annál többet.
1 szint: Kis esély gyűjthető dolgokra. Minden ismerkedős játékod végén a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy gyakori gyűjthető dolgot (hal/vad/dixi/kártya).
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Teherbírás 2
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
2 szint: El tudod vinni a mozgásra képtelen társadat a legközelebbi városig, cipelhetsz nehezebb tereptárgyakat.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs másodlagos jártassága
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Kezdő 88
Kezdő: Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Kezdő 89
Kezdő: El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 120
Életpontok (50%, Sárga): 60
Életpontok (20%, Piros): 24
Páncél: 150
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 113
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 123
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 133
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 91
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 99
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 107
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 47
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 51
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 55

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T2] Az Acél Megváltó Vörös indikátoros játékosok ellen +5 sebzés.
[T3] Obszidián Burgonet Minden további ritka/egyedi/legendás felszerelés/fegyver után +1 erőt ad.
[T2] Acél Taposó Vörös életcsíkú célpontokra +10 sebzés.
[T2] Szélvész Köpeny A viselője közelében erősebben fúj a szél.



Ugrás a lap tetejére