Karakter tulajdonságai

Danee


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Danee Kaszt: Lovag Szint: 33
Céh: Unity Indikátor: Zöld
A lovagok karddal és pajzzsal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy pajzsuknak köszönhetően magasabb védelemmel rendelkeznek társaiknál.
Lovag bónuszok:
Pajzs és fegyver: fegyverük mellett felszerelhetnek egy pajzsot is, ezzel plusz egy felszereléssel rendelkezhetnek.
Trója fala: amennyiben van pajzsuk felszerelve, egy játékost megvédhetnek a harc során. A sebzést a védés ideje alatt a lovag páncélértéke éri. Amennyiben a páncélérték nullázódik, már nem tudnak több személyt védeni.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 37 0 0 0 37
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 26 32 0 0 58
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 56 0 0 76
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 29 7 0 0 36
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 36 20 0 0 56
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 25 4 0 0 29
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 345 0 0 345
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 37 0 37
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 26 32 58
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 56 76
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 29 7 36
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 36 20 56
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 25 4 29
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 345 345
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Dismantle - Nem harci
Dismantle - Nem harci
Bármely kovácsolható és általa már hordható felszerelést képes úgy szét szedni, hogy az eredeti alkotóelemek közül a fele(lefele kerekítve) mennyiséget visszanyerhesse a tárgy megsemmisítése révén, a gondos művelet eredményeként a kívánt alapanyagok nyerhetőek vissza
2. képesség Antibody - Passzív
Antibody - Passzív
Immunitás mérgek és méreg-szerű hatások ellen: statpont csökkenés, paralízis, méreg okozta ÉP csökkenés
3. képesség Alchemy - Nem harci
Alchemy - Nem harci
1 db Kis Tövisgyökér felhasználása révén érceket nemesíthet vagy korcsosíthat le:
5 ércből egy magasabb tier szintű ércet
vagy
1 ércből egy alacsonyabb tier szintű ércet
vagy
3 ércből egy azonos tierű de más tipusú ércet

nemesítés:

Bronzérc > Fémkő > Halvány Holdkő > Fekete Holdkő
Munkálatlan Bőr > Vastag Bőr > Jeti Bőr > Pikkely
Sida Kő > Drágakő > Topáz > Mithril
Halvány Rubin > Tömény Rubin > Opál > Orichalcum
Vasérc > Acél > Aranyérc > Platinum
Holdkő > Borostyánkő > Obszidián > Zafír
Rubin > Tűzkő > Gyémánt > Szivárványkő
4. képesség SpeedUP! - Aktív
SpeedUP! - Aktív
Variáns1: Shift
Buff:
Gyorsaság és Kitartás növelés a feláldozott Páncélpontok 1/10-nek megfelelő mennyiségben (pl.: 180PP => +18GY, +18K), egyenlő mértékben, max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 3 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés

Variáns2: Burst
Buff:
Gyorsaság növelés a feláldozott Páncélpontok 1/5-nek megfelelő mennyiségben (pl.: 180PP=> 36GY), max 1,5x-es buff
az összes Páncélpont feláldozásával.
Hatóidő:
Azonnali, 6 nagy körön át
Reuse:
6 kör lehűlés

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T3] Arany Rövid Kard +16 Erő +2 Kitartás
Bal Kéz [T2] Kristálypajzs +65 Páncél
Rúna [T3] Egyedi Forrás Rúna +7 Kitartás +3 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság
Testpáncél [T4] Nehéz Mithrilpáncél -2 Kitartás -2 Gyorsaság +140 Páncél
Sisak [T4] Egyedi Platinum Töménysisak +4 Fegyverkezelés -2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +100 Páncél
Csizma [T4] Egyedi Pehelykönnyű Bakancs +2 Fegyverkezelés +16 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +20 Páncél
Köpeny [T4] Pikkelyköpeny +15 Fegyverkezelés +20 Páncél
Gyűrű [T4] Egyedi Pusztítás Gyűrű +20 Erő +4 Fegyverkezelés
Gyűrű [T4] Egyedi Pusztítás Gyűrű +20 Erő +4 Fegyverkezelés

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 3
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
3 szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés 2
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
2 szint: Miután elhagyta a helyszínt, nagyjából öt percig (vagy két körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment.
Látás 3
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
3 szint: A sötétséget már félhomályként érzékeli a szemed, világosban pedig amit mások a távolban homályosan látnak, azt te részleteiben is ki tudod venni. Mintha csak egy távcsőbe néznél.
Akrobatika 2
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
2 szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Ugrás 2
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
2 szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Páncélkészítés 3 237
Páncélkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből páncélokat készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sisakot, köpenyt, páncélt, cipőt, gyűrűt lehet vele készíteni.
Potifőzés 3 227
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Haladó 300
Haladó: Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek.
Horgászat Haladó 300
Haladó: Közepes méretű halakat is könnyen ki tudsz fogni.
Főzés Gyakorló 150
Gyakorló: A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.
Italkészítés Haladó 300
Haladó: Alkoholmentes koktélokat is el tudsz készíteni.
Kertészkedés Kezdő 50
Kezdő: El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.
Bűvészkedés Kezdő 50
Kezdő: Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni.
Lovaglás Gyakorló 150
Gyakorló: Már meg is tudsz lovagolni egy lovat. A futásnak, ugratásnak, és az élesebb kanyaroknak viszont búcsút inthetsz.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 185
Életpontok (50%, Sárga): 92
Életpontok (20%, Piros): 37
Páncél: 345
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 76
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 60
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 20

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T2] Kristálypajzs Ha a fegyvereddel megütöd a pajzsot, magadra vonod az összes szörny vagy boss figyelmét a következő kiskörben. Amíg a képesség hat, minden rád irányuló sebzés öttel többet sebez. A képességet korlátlanul lehet használni, amíg van páncélod.



Ugrás a lap tetejére