Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
39 |
0 |
0 |
0 |
39 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
33 |
32 |
0 |
0 |
65 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
51 |
26 |
0 |
0 |
77 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
30 |
45 |
0 |
0 |
75 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
70 |
57 |
0 |
0 |
127 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
26 |
30 |
0 |
0 |
56 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
240 |
0 |
0 |
240 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
39 |
0 |
39 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
33 |
32 |
65 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
51 |
26 |
77 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
30 |
45 |
75 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
70 |
57 |
127 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
26 |
30 |
56 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
240 |
240 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Pánik (Aktív) |
|
Pánik (Aktív)
Ha Fuwa pánikva esik, a mozdulatai kiszámíthatatlanná, rendszertelenné, és összeszedetlenné válnak, így 50% eséllyel akkor is talál, ha a találati tartományon kívül dob (Pl: Ha 4-vagy fölé kellene dobnia, és 1-es 2-est vagy 3-mast dob, akkor halál-korona kcka dönti el, hogy mégis talált-e, vagy nem) de kevesebbet sebez (Pl: 5 vagy fölénél 4-es 10%, 3-mas 20%, 2-es 35%, 1-es 50% -kal kevesebbet). A pánik 3 körig tart, és ezután 2 kör múlva (tehát minden 5. körben) használható újra.(Bossra nem használható) |
2. képesség |
Minden szónak súlya van (Aktív) |
|
Minden szónak súlya van (Aktív)
Fuwa hangját nagyon ritkán hallani… Ha mégis, akkor bizony komoly súlya van annak, amit mond. Ez a játéktéren azt jelenti, hogy ha úgy akarja, bármire rá tud venni, ha kimondja a kérését, nem fogsz tudni nemet mondani. (Ez alól kivétel, ha gyilkolásra adna utasítást. Ilyen esetben a képesség nem működik)
Harcban azt jelenti, hogy ha kimondja,
a. egy ellenfélnek, legyen az játékos, vagy mob megválaszthatja a célpontját a következő körre (az adott játékos következő posztja) (így az ellenfél támadhatja akár a saját csapattársát is), illetve az ellenfél helyett ő dobja ki, hogy talál-e a támadás,
b. vagy a képesség használatot megtilthatja (a következő körre, tehát az adott játékos következő posztjában fog hatni).
A beszéd egyrészt koncentrációt igényel Fuwának, így amikor ezt a képességet használja nem támadhat, másrészt nehezére esik, úgyhogy harconként 1x használhatja csak a képességét. |
3. képesség |
Korrekció (Permanens) |
|
Korrekció (Permanens)
Fuwa, bár nem vált mesterévé a kardjának, mióta a játékban van rengeteget gyakorolta a kardforgatást, így ráállt a szeme, hogy meglássa ha egy csapása el fogja véteni az ellenfelét. Ilyenkor egy gyors mozdulattal képes korrigálni a mozdulaton, bár csak kapkodva, így ez a korrigálás sem teszi biztossá a találatát. Ez a mozdulat viszont elveszi a lendületét, így elveszik az ellenfelével szembeni többszörös gyorsasága.
Harcokban ez azt jelenti, hogy támadáskor, ha hibázik újra dobhat a kockával, dobásonként szint/2 cspért támadásonként egyszer annak megfelelően, mennyi többlettámadással érkezne a következő körbe. Cserébe minden újradobásért 1 egésszel kevesebb SP-je lesz a következő körben (de 1,0 alá nem mehet így az SP-je) |
4. képesség |
|
|
Nincs beállítva |
5. képesség |
|
|
Nincs beállítva |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Észlelés |
2 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Látás |
2 |
|
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál. |
Rejtőzés |
3 |
|
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
3 szint: El tudsz bújni a hozzád hasonló szintű szörnyek és a legfeljebb második szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, kettes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás |
3 |
|
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
3 szint: A hozzád hasonló szintű mobok, és az észlelés legalább hármas szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Fegyverkészítés |
1 |
35 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Potifőzés |
5 |
464 |
|
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Gyakorló |
164 |
|
Gyakorló:
A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél. |
Horgászat |
Gyakorló |
164 |
|
Gyakorló:
Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni. |
Főzés |
Gyakorló |
165 |
|
Gyakorló:
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. |
Italkészítés |
Gyakorló |
164 |
|
Gyakorló:
A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni. |
Kertészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Tárgybónuszok |
Tárgy |
Bónusz |
[T5] Akatsuki |
minden "Szamuráj" előnevű felszerelés viselése után +2 speciális képesség pontot ad |
[T4] Tündérszalag Rúna |
Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek |
[T5] Viking Ezüstpáncél |
két Viking Gyűrűvel együtt viselve +14 erőt ad |
[T2] Bányász Sisak |
A sisakban egy folyton világító kiszedhetetlen Gyertya Kristály lapul. |
[T5] Pegazus Bakancs |
egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható. |
[T5] Kaméleon Köpeny |
egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat. |
[T5] Vikinggyűrű |
az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot |
[T4] Iránygyűrű |
a gyűrű egy erőteljes zöld fénysugárral megmutatja a legrövidebb utat egy térképen kijelölt pont vagy egy barátlistában kijelölt játékos vagy egy vele csapatban/céhben lévő kijelölt játékos felé. |