Karakter tulajdonságai

Kanami Minagawa


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Kanami Minagawa Kaszt: Harcos Szint: 26
Céh: Indikátor: Piros
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 17 2 0 0 19
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 16 7 0 0 23
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 34 28 0 0 62
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 10 0 0 26
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 16 22 0 0 38
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 21 4 0 0 25
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 140 0 0 140
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 17 2 19
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 16 7 23
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 34 28 62
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 16 10 26
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 16 22 38
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 21 4 25
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 140 140
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Ökölvihar
Ökölvihar
Kanami amikor pusztakézzel harcol akkor területre képes sebezni, azaz minden körülötte lévő ellenfél sebződik. Ez úgy néz ki, hogy amikor Kanami megüt valakit, akkor a keze sok-sok darabra lemásolódik és az ellenségei felé kezd repülni. Vigyázat a levágott kezek veszélyesek!

A fő célpontra teljes pusztakezes sebzés megy, ha a támadás dobása sikeres továbbá - ha a támadást ÉS a képességet megdobása is sikeres, a fő célponton túl további 9 célpontra a pusztakezes sebzés 20-20%-a megy, a következő körben nincs támadás és 3 körös lehűlése is van, tehát aktív képesség
2. képesség Rock'n'Roll
Rock'n'Roll
Kanami elkezd énekelni, és mintha egy koncerten lenne, mindenkit táncra csábít, ami közben elég nehézkesen megy a mozgás. Főleg mert mindenki keze az égbe áll és csápolnak.

az aktiválás körében énekel így nem csinál mást, és ezzel a következő körig minden ellenfélnek adott karakterszint/4-el csökkenti a gyorsaságát. Ám miután abbahagyja Kanami egy ideig még bennük marad a ritmus, így a második körben ő már támadhatsz, ők viszont még /8-as gyorsasággal rendelkeznek a harmadik körig.
3. képesség Armored Hands
Armored Hands
A képesség hatására Kanami képes a kezében tartott fegyvert magába húzni, ezzel tulajdonképpen pusztakezes harci állapotra váltva. Kívülről ez úgy néz ki, hogy Kanami amikor felvesz egy fegyvert, akkor az pixelekre bomlik és ökle köré húzódik, amolyan vasököl formába.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T3] Arany Fejsze +20 Erő -2 Fegyverkezelés
Testpáncél [T3] Jetibőr Ruha +2 Erő +2 Spec. Képesség +70 Páncél
Sisak [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
Csizma [T3] Opáltalpas Cipő +4 Erő +12 Gyorsaság +10 Páncél
Köpeny [T3] Foltozott Köpeny +8 Kitartás +7 Fegyverkezelés +10 Páncél
Gyűrű [T3] Önerősítő Gyűrű +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +2 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Keresés 1
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
1 szint: Kis esély gyakori tárgyak megtalálására. Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat.
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Teherbírás 1
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
1 szint: Segítség nélkül át tudod rendezni az asztalokkal, székekkel teli termet, akár huzamosabb időn keresztül tudsz súlyosabb szekrényeket tologatni.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Érclátás 1 91
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Gyakorló 104
Gyakorló: A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.
Italkészítés Gyakorló 100
Gyakorló: A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Gyakorló 100
Gyakorló: Nem hibázol a kártyatrükkökben, te vagy a joker, ha a pakliról van szó.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 95
Életpontok (50%, Sárga): 47
Életpontok (20%, Piros): 19
Páncél: 140
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 68
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 74
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 80
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 46
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 50
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 54
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 37
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 40
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 44

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T3] Önerősítő Gyűrű Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.



Ugrás a lap tetejére