Karakter tulajdonságai

Afton


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Afton Kaszt: Lovag Szint: 50
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
A lovagok karddal és pajzzsal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy pajzsuknak köszönhetően magasabb védelemmel rendelkeznek társaiknál.
Lovag bónuszok:
Pajzs és fegyver: fegyverük mellett felszerelhetnek egy pajzsot is, ezzel plusz egy felszereléssel rendelkezhetnek.
Trója fala: amennyiben van pajzsuk felszerelve, egy játékost megvédhetnek a harc során. A sebzést a védés ideje alatt a lovag páncélértéke éri. Amennyiben a páncélérték nullázódik, már nem tudnak több személyt védeni.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 99 9 0 0 108
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 40 16 0 0 56
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 13 18 0 0 31
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 38 16 0 0 54
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 23 41 0 0 64
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 53 45 0 0 98
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 510 0 0 510
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 99 9 108
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 40 16 56
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 13 18 31
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 38 16 54
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 23 41 64
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 53 45 98
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 510 510
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Kitartás
Kitartás
A használó egy támadási körét beáldozva képes feltölteni két csapattársa hiányzó CSP-jét. Többletkörök esetén a szabályzatban leírtak szerint egy többletkör pihenés esetén a CSP felét, az összes esetén a teljes CSP-t tölti vissza. A képesség a használóra nem hat, neki külön kell pihennie. Pihenéskor kiválaszthatja, hogy magának vagy a két szabadon választott csapattársának tölt-e CSP-t. Lehűlési ideje 3 kör.
2. képesség Possessed by Phoenix
Possessed by Phoenix
Örökölt képesség. Ellenfelekre nincs hatással, csapattársakat viszont körönként 5 HP-val gyógyít. Ez a mennyiség két szintenként nő 1-el (tehát mondható, hogy minden páros szinten a használó szintjének felével gyógyít). Hatása három körig tart, lehűlési ideje 6 kör.
3. képesség Kindred Jele
Kindred Jele
Passzív képesség. Bármilyen őt érő gyógyító képesség vagy tárgy értékének csak a felével gyógyul, a másik fele a páncélját építi vissza.
4. képesség Kristályfal
Kristályfal
Permanens képesség. Mikor Afton bevéd valakit a pajzsával, az őr érő sebzés egyik fele a páncéljából, a másik fele viszont az életerejéből sebzi őt. A hatás addig tart, amíg az életcsíkja Zöld zónában van.
5. képesség Őrző
Őrző
Passzív képesség. Amíg Aftonnak van páncélja, addig minél többen támadják, annál kevesebbet képesek sebezni rajta. A hatás három ellenfélnél lép érvénybe, és maximum öt ellenfélig növeli a védelmet, minden ellenfél után 10%-al csökkentve a sebzést - tehát maximum 30%-os csökkenést lehet így elérni.
6. képesség Élő Pajzs
Élő Pajzs
Afton összegyűjti, amije csak van, és a páncéljával csapja agyon az ellenfelét a fegyvere helyett; a sebzés valamiért így nem az Erejét veszi alapul, hanem aktuális páncélpontjainak ötödét, lefelé kerekítve. Sértetlen páncél esetén nem használhatja a képességet. Mivel a pajzzsal való csépelés fárasztó, három körig nem használhatja újra.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T4] Platina Rövid Kard +18 Erő +30 Páncél
Bal Kéz [T4] Pikkelypajzs +110 Páncél
Rúna [T4] Agni Hinari +3 [3S] +3 Spec. Képesség +9 Élet
Testpáncél [T5] Igaz Bőrmellény -10 Spec. Képesség +200 Páncél
Sisak [T5] Egyedi Rohamsisak +5 Spec. Képesség +120 Páncél
Csizma [T5] Egyedi Pegazus Bakancs +25 Gyorsaság +6 Spec. Képesség
Köpeny [T5] Kaméleon Köpeny +25 Spec. Képesség +50 Páncél
Gyűrű [T5] Egyedi Vikinggyűrű +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság +16 Spec. Képesség
Gyűrű [T5] Vikinggyűrű +16 Kitartás +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 1
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
1 szint: Felfedezed, ha a közeledben egyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés 1
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Súlyemelés 1
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
1 szint: Könnyebb tárgyakat, például asztalokat, erőlködés nélkül felemelhetsz, meg tudsz mozdítani súlyos szekrényeket, vagy éppen eltolhatod az útból az izmos kopaszt.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 1 81
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Potifőzés 1 1
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Gyakorló 100
Gyakorló: A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Gyakorló 100
Gyakorló: Már kezdesz ráérezni, hogyan merülj alá és hogyan szívd be azt az utolsó levegőt. (+2 buboréknyi levegőd lesz)

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 540
Életpontok (50%, Sárga): 270
Életpontok (20%, Piros): 108
Páncél: 510
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 31
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 13
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 13

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T4] Agni Hinari 8 tűz alapú sebzés és 8/9 szabadon elosztható pont
[T5] Pegazus Bakancs egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
[T5] Kaméleon Köpeny egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat.
[T5] Vikinggyűrű az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
[T5] Vikinggyűrű az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot



Ugrás a lap tetejére