Karakter tulajdonságai

Tsujimoto Eiki (RE)


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Tsujimoto Eiki (RE) Kaszt: Harcos Szint: 44
Céh: Unity Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 20 0 0 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 44 37 0 0 81
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 76 112 0 0 188
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 34 7 0 0 41
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 32 38 0 0 70
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 40 0 0 0 40
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 240 0 0 240
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 20 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 44 37 81
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 76 112 188
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 34 7 41
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 32 38 70
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 40 0 40
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 240 240
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Erős Szív (permanens)
Erős Szív (permanens)
A képesség lehetővé teszi Eiki számára, hogy képes legyen túlélni egy halálos ütést egyetlen HP-val. Természetesen ennek van egy előfeltétele. Ez csak abban az esetben működik, hogyha egyetlen kör alatt vinnék az életét a nullába (teljes HP és sértetlen P-tól számít csak). Ilyenkor a képesség aktiválódik, amely után Eikit egy vörös aura veszi körbe, amely megvédi a soron következő támadásoktól. A pajzs elmúlása után azonban továbbra is csak 1 HP-ja marad, illetve a védelem csak egyetlen játékosig tart, vagyis ha X után Y is minket támad az ő csapása már végzetes lesz. Egy harcban csak egyszer aktiválódhat (hiába nem aktiválódott a harc közben, ha megtörtént az első sérülésünk onnantól kezdve vagy aktiválódott, vagy nem fog többet aktiválódni)
2. képesség A Penge Szava (aktív)
A Penge Szava (aktív)
Eiki szemei zöldről, világító (szinte már izzó) kékre váltanak. Ez idő alatt minden Eikit ért statisztikai buff/debuff (legyen effekt, skill, poti stb… hatás), az érték megduplázódik. Ide nem tartozik bele a felszerelések pontozása, és az ellenfél sebzése se (ha az sima vágás eredetű, ha méreg vagy égés sebez, az duplázódik) természetesen, kivétel ha a felszerelésnek egyéb hatása van (pl Hentes). Az Élet statpontot változtató buff/debuff (nem heal, vagy méreg, hanem ami konkrétan az Élet statot változtatja meg) nem duplázódik. Aktiválás után két körig tart, harconként egyszer használható.
3. képesség Csatakiáltás (aktív)
Csatakiáltás (aktív)
Eikit egy látszólag lángoló, düh aura veszi körbe, melynek három szintje van, mely különböző erősségű sebzésnövekedéssel járnak. Ezek a növekedések nem számítanak buffnak, így a 2. képesség nem okoz bónusz. A képességet 3 körig nem lehet megszakítani, és maximálisan 5 körig húzható. Lehűlése a használt körök számával egyenlő. A Csatakiáltás szintjét Eiki a képesség aktiválásakor határozhatja meg, melyet menet közben már nem módosíthat!
1.szint: Itt az aura alig látható, ebben az állapotban a FK 1/4 része átszáll erőre.
2.szint: Jóval masszívabb aura járja körül, itt már a FK 1/3-a válik erőnkké.
3.szint: Az aura már-már tényleg lángokat idéz, ahogy körülölel minket. Itt a FK fele képezi az erőnket. Mindent vagy semmit!
4. képesség Árnyék klón technika (aktív)
Árnyék klón technika (aktív)
Eiki képessé válik felosztani a DMG-ét "X" ágra akképpen, hogy másolatokat hoz létre, ahol az "X" a képesség által létrehozott klónok száma. A klónok sebzése Eiki eredeti harcos buff nélküli sebzés "x"-ed és minden olyan sebzés bónuszt megkapnak a klónok, melyek nem poti/kristály hatás általi. A technika során minden klón azt támadhatja és annyiszor, akit Eiki akar (a klónok SP-je egyenlő Eikiével), ám minden támadásra külön kell dobni. A technika hátulütője, hogy a klónoknak 1 HP-juk van és bármilyen sebzéstől szétoszlanak, ám a sebzés teljes egészét Eiki szenvedi el, még akkor is, ha az eredeti testét nem érte kár. A klónok csak arra tudnak reagálni, amit Eiki lát, így felderítésre nem használhatóak. A képesség általi bónusz dmg nem mehet az adott körben alapjáraton maximális dmg-e felé. Ez idő alatt Eiki dmg-e is lecsökken a klónokhoz igazodva, de neki jár a Harcos buff. A klónok maximális száma: szint/10 (lefelé kerekítve). A klónok támadásakor, a támadónak nem kell dobnia. Kikapcsolás, vagy az összes klón leütése után 6 körig tart, mire újra használhatóvá válik.
5. képesség Vérszomj (passzív)
Vérszomj (passzív)
Eiki támadása nyomán a kiosztott sebzés 5%-át HP-ként visszanyeri.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T3] A Fekete Lovag Flamberge +100 Erő -18 Kitartás -9 Fegyverkezelés -18 Gyorsaság -18 Spec. Képesség
Rúna [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna +5 Erő +4 Kitartás +9 Fegyverkezelés +6 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T5] Egyedi Viking Ezüstpáncél +3 Erő +4 Fegyverkezelés +140 Páncél
Sisak [T5] Egyedi Gyöngykoszorú +8 Gyorsaság +5 Spec. Képesség +80 Páncél
Csizma [T5] Egyedi Pegazus Bakancs +1 Kitartás +5 Fegyverkezelés +25 Gyorsaság
Köpeny [T4] Egyedi Szivárvány Köpeny +4 Erő +4 Kitartás +8 Fegyverkezelés +4 Gyorsaság +4 Spec. Képesség +20 Páncél
Gyűrű [T5] Vikinggyűrű +16 Kitartás +8 Fegyverkezelés +8 Gyorsaság
Gyűrű [T4] Egyedi Holdkő Gyűrű +12 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság +4 Spec. Képesség

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 2
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Látás 2
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál.
Rejtőzés 2
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
2 szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Lopakodás 2
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
2 szint: A nálad valamivel gyengébb mobok, és az észlelés legalább kettes szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Súlyemelés 3
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás 3
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Fegyverkészítés 4 342
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.
Kristályírás 2 129
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Gyakorló 100
Gyakorló: A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Gyakorló 100
Gyakorló: Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.
Főzés Kezdő 1
Kezdő: Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)
Italkészítés Kezdő 1
Kezdő: Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre.
Kertészkedés Kezdő 1
Kezdő: El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.
Bűvészkedés Kezdő 1
Kezdő: Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni.
Lovaglás Kezdő 1
Kezdő: Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 100
Életpontok (50%, Sárga): 50
Életpontok (20%, Piros): 20
Páncél: 240
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 206
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 225
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 244
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 96
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 105
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 114
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 83
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 91
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 98

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T3] A Fekete Lovag Flamberge felszereléséhez és megemeléséhez legalább 3-as súlyemelés kell.
[T4] Tündérszalag Rúna Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
[T5] Viking Ezüstpáncél két Viking Gyűrűvel együtt viselve +14 erőt ad
[T5] Pegazus Bakancs egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
[T4] Szivárvány Köpeny Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
[T5] Vikinggyűrű az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot



Ugrás a lap tetejére