Alap adatok |
Név: |
Miko |
Kaszt: |
Harcművész |
Szint: |
45 |
Céh: |
Unity |
| |
Indikátor: |
Zöld |
A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során. |
Harcművész bónuszok: |
Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy Valamilyen *Fegyver*. A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. A fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják. Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.) Egyedi kinézet a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban. Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.) Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
30 |
0 |
0 |
0 |
30 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
53 |
60 |
0 |
0 |
113 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
43 |
29 |
0 |
0 |
72 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
19 |
26 |
0 |
0 |
45 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
76 |
57 |
0 |
0 |
133 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
27 |
31 |
0 |
0 |
58 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
240 |
0 |
0 |
240 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
30 |
0 |
30 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
53 |
60 |
113 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
43 |
29 |
72 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
19 |
26 |
45 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
76 |
57 |
133 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
27 |
31 |
58 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
240 |
240 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Bulk Up (permanens) |
|
Bulk Up (permanens)
Miko elképesztően bepörög egy jó harctól és ilyenkor nincs, mi leállítsa. Miko minden egyes bevitt találattal lendületet gyűjt magának, így sikeres találat esetén +0.1 SP-t gyűjt magának, melyek a köre végén összeadódik az alap SP-vel.
Példa: 2.3 SP-je van az ellenfele ellen, 2x támad és 2x talál is, így a köre végén marad 0.3 pontja alapból, de további 0.2 pontot kap még mellé a képesség miatt, így 0.5 pont tolódik a kövi körébe, így akkor 2.8 SP-ről indul.
|
2. képesség |
Counter (Passzív) |
|
Counter (Passzív)
Az ellenfélnek minden támadása után dobnia kell egy korona/koponya kockát. Amennyiben a támadása missel, és koponyát gurított mellé, Mikonak a saját körében lehetősége van Counter-attackokkal kezdeni, melyek felezett CSP költségű egyéni sebzés rátával rendelkező támadások, melyeket ugyanúgy ki kell dobálnia, mint alapjáraton. Az ilyen támadások találati sebzése 25%-a az eredeti felszerelés nélküli sebzésének. A képességet a többi képességtől függetlenül dobjuk.
Példa: Az ellenfele 2 vagy afölött talál, ám 1-est és koponyát dobott. Mikonak a saját körében 1.0 SP-je van, ám mivel az ellenfele proccolta a Counter effektet, így 2x dob. Mindét kocka talál, az alapsebzése a példában 100 és szinte 50-es. Minden esetben a Counter kockát dobjuk ki először, így az ellenfél 25 majd 100 pontot sérül az adott körben és az adott körben 75 MCS-t fogyasztott.
|
3. képesség |
Low Kick (Aktív) |
|
Low Kick (Aktív)
Egy alacsony rúgást hajt végre az ellenfele gyengepontja ellen, mellyel az ellenfél bizonyos értékű FK-t elveszít a következő nagykörére. Az elveszített FK mértéke attól függ, hogy a képességgel „átitatott” támadáskor az 1. támadó kocka talált-e. Ha igen az ellenfél szintjével azonos mennyiséget veszít, ha nem, akkor csak fele annyit. A képesség lehűlése 5 kör. 6-os (dobott) támadási dobással a képesség lehűlési ideje csökken 1 körrel.
Példa: Miko aktiválja a képességét és 2.0 SP-je van. Bár a képességdobás sikeres, illetve támadásra dobott egy 1-est és egy 6-ost. Az egyessel nem talált, a hatossal igen. Hiába talált ebben a körben, az első kockát veszi figyelembe a képesség, így csak az ellenfele csak felezett FK-t veszít. Az ellenfele 30-as szintű, így 15 FK-t veszít addig, míg újra Miko nem jön. |
4. képesség |
Brick Break (Aktív) |
|
Brick Break (Aktív)
Miko brutális rúgással tör utat magának, mely ellen nincs védelem. Aktiválás után Miko képessé válik egy 50%-os bónusz zúzó sebzést okozni, ami a Súlyemelés szintjével azonos körig marad fenn, viszont harconként csak egyszer aktiválható. Csak páncéllal rendelkező ellenfelek ellen használhatja a támadást, ha az ellenfél páncél értéke 0, vagy a támadás 0-ra csökkenti a páncélját, akkor a bónusz sebzés elveszik. Amíg a képesség aktív, az ellenfél 1-el könnyebben találja el Mikot.
Példa: Mikonak 2-es súlyemelése van, így 2 körig aktív a skill. A sebzése 100, így 150-re nő a sebzése, ám az ellenfelének csak 120 páncélja van. Találatkor elsőként az alap 100 dmg vonódik le, majd utána jön csak a sebzés buff, ám az ellenfél csak további 20 sebzést szenved el, a maradék 30 már elveszik, mivel átütötte már a páncélt, így az ellenfél a HP-jából már nem veszít. Bossok ellen a sebzésbuff csak 25%-os. |
5. képesség |
Sky Uppercut (Aktív) |
|
Sky Uppercut (Aktív)
Miko nagy lendülettel rúg, mely nyomán erős széllövedék találja el az enemyt. A képesség aktiválás után, minden nagykör elején Miko a szintjének a felével megegyező CSP-t veszít, ám ezért cserébe Miko támadásai távolsági támadások lesznek, ám ilyen módon nem tud találati hatásokat kiosztani (pl méreg). A képesség 3 nagykörig tart és 3 kör a lehűlési ideje alapjáraton. |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Észlelés |
2 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Látás |
2 |
|
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál. |
Rejtőzés |
2 |
|
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
2 szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás |
2 |
|
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
2 szint: A nálad valamivel gyengébb mobok, és az észlelés legalább kettes szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Súlyemelés |
3 |
|
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság. |
Teherbírás |
3 |
|
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Fegyverkészítés |
4 |
361 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Kristályírás |
2 |
172 |
|
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Horgászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Főzés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Italkészítés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Kertészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |