Karakter tulajdonságai

Silence T4


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Silence T4 Kaszt: Kardforgató Szint: 36
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
A kardforgatók egy szál karddal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy hihetetlenül fürgék a csatamezőn, gyorsaságuk kiemelkedő.
Kardforgató bónuszok:
Kardforgatók fürgesége: 5 szintenként +1 pontot tehetnek vagy a gyorsaságukra vagy a fegyverkezelésükre.
Emberfeletti gyorsaság: támadási sorrend és többletkör eldöntésénél (mindenhol egyaránt, tehát küzdelmekben is) a gyorsaságuk 110%-ával kell számolni.
Felderítő egység: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 28 14 0 0 42
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 27 25 0 0 52
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 28 46 0 0 74
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 26 24 0 0 50
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 40 51 0 0 91
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 26 13 0 0 39
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 180 0 0 180
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 28 14 42
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 27 25 52
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 28 46 74
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 26 24 50
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 40 51 91
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 26 13 39
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 180 180
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Pánik (Aktív)
Pánik (Aktív)
Ha Fuwa pánikva esik, a mozdulatai kiszámíthatatlanná, rendszertelenné, és összeszedetlenné válnak, így 50% eséllyel akkor is talál, ha a találati tartományon kívül dob (Pl: Ha 4-vagy fölé kellene dobnia, és 1-es 2-est vagy 3-mast dob, akkor halál-korona kcka dönti el, hogy mégis talált-e, vagy nem) de kevesebbet sebez (Pl: 5 vagy fölénél 4-es 10%, 3-mas 20%, 2-es 35%, 1-es 50% -kal kevesebbet). A pánik 3 körig tart, és ezután 2 kör múlva (tehát minden 5. körben) használható újra.(Bossra nem használható)
2. képesség Minden szónak súlya van (Aktív)
Minden szónak súlya van (Aktív)
Fuwa hangját nagyon ritkán hallani… Ha mégis, akkor bizony komoly súlya van annak, amit mond. Ez a játéktéren azt jelenti, hogy ha úgy akarja, bármire rá tud venni, ha kimondja a kérését, nem fogsz tudni nemet mondani. (Ez alól kivétel, ha gyilkolásra adna utasítást. Ilyen esetben a képesség nem működik)
Harcban azt jelenti, hogy ha kimondja,
a. egy ellenfélnek, legyen az játékos, vagy mob megválaszthatja a célpontját a következő körre (az adott játékos következő posztja) (így az ellenfél támadhatja akár a saját csapattársát is), illetve az ellenfél helyett ő dobja ki, hogy talál-e a támadás,
b. vagy a képesség használatot megtilthatja (a következő körre, tehát az adott játékos következő posztjában fog hatni).
A beszéd egyrészt koncentrációt igényel Fuwának, így amikor ezt a képességet használja nem támadhat, másrészt nehezére esik, úgyhogy harconként 1x használhatja csak a képességét.
3. képesség Korrekció (Permanens)
Korrekció (Permanens)
Fuwa, bár nem vált mesterévé a kardjának, mióta a játékban van rengeteget gyakorolta a kardforgatást, így ráállt a szeme, hogy meglássa ha egy csapása el fogja véteni az ellenfelét. Ilyenkor egy gyors mozdulattal képes korrigálni a mozdulaton, bár csak kapkodva, így ez a korrigálás sem teszi biztossá a találatát. Ez a mozdulat viszont elveszi a lendületét, így elveszik az ellenfelével szembeni többszörös gyorsasága.

Harcokban ez azt jelenti, hogy támadáskor, ha hibázik újra dobhat a kockával, dobásonként szint/2 cspért támadásonként egyszer annak megfelelően, mennyi többlettámadással érkezne a következő körbe. Cserébe minden újradobásért 1 egésszel kevesebb SP-je lesz a következő körben (de 1,0 alá nem mehet így az SP-je)
4. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T4] Holdkő Wakizashi +16 Erő +3 Spec. Képesség
Rúna [T4] Egyedi Tündérszalag Rúna +5 Erő +9 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság +5 Spec. Képesség
Testpáncél [T4] Fényes Pikkelypáncél +6 Fegyverkezelés +90 Páncél
Sisak [T4] Zafírszálas Fedora +5 Erő +5 Fegyverkezelés +5 Spec. Képesség +70 Páncél
Csizma [T4] A Vándor Lábbelije +19 Gyorsaság +8 Élet
Köpeny [T4] Tűlevél Köpeny +20 Erő +20 Páncél
Gyűrű [T4] Zafírgyűrű +6 Kitartás +18 Gyorsaság +6 Élet
Gyűrű [T4] Iránygyűrű +9 Kitartás +9 Fegyverkezelés +9 Gyorsaság

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Nyomkövetés 1
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Fegyverkészítés 1 25
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.
Potifőzés 5 405
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 210
Életpontok (50%, Sárga): 105
Életpontok (20%, Piros): 42
Páncél: 180
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 74
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 58
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 28
Gyorsaság sorrendeknél (emberfeletti gyorsaság): 100

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T4] Tündérszalag Rúna Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
[T4] Zafírszálas Fedora plusz egy szint Nyomkövetés jártasságot ad legfeljebb negyedik szintig.
[T4] A Vándor Lábbelije a játékos egyszer egy harcban beáldozhatja a tizedes helyiértéken lévő SP pontjait 0.1 SP*5 életpontért cserébe
[T4] Zafírgyűrű egy körre megsüketít minden környéken lévő játékost, ha az áldozatnak Hallgatózása van, minden szint további plusz egy kör süketséget jelent.
[T4] Iránygyűrű a gyűrű egy erőteljes zöld fénysugárral megmutatja a legrövidebb utat egy térképen kijelölt pont vagy egy barátlistában kijelölt játékos vagy egy vele csapatban/céhben lévő kijelölt játékos felé.



Ugrás a lap tetejére