Karakter tulajdonságai

Bjarne


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Bjarne Kaszt: Harcos Szint: 18
Céh: Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 15 0 0 0 15
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 15 -1 0 0 14
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 2 0 0 22
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 20 0 0 0 20
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 20 -3 0 0 17
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 10 0 0 0 10
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 55 0 0 55
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 15 0 15
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 15 -1 14
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 20 2 22
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 20 0 20
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 20 -3 17
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 10 0 10
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 55 55
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség „I will break you!” (permanens)
„I will break you!” (permanens)
Bjarne csapásai elől, nincs menekvés, sőt minél inkább ellenállnak neki, annál erősebb a csapása. Amennyiben a támadása célt ér, a célpont kár okozása simán végbe megy, ezen felül a karakter megkapja sebzés bónusznak az ellenfél ellenállását, melyet természetesen figyelmen kívül hagy sebzéskor. Így ha 100-as sebzést osztana ki, de az ellenfélnek van egy 20%-os sebzéscsökkentése, úgy a sebzéscsökkentést figyelmen kívül hagyja, sőt a csapása 20%-al erősebbet is csap, így 120 pont kárt okoz a másikba. E nyomán azonban nem képes más fogyó itemből vagy más játékos képességéből bónusz sebzést nyerni (az SP növekedéssel járó bónusz kör, természetesen nem számít bele). Amennyiben valaki még is megpróbálna rá ilyen bónuszt rárakni, a rendszer bár hagyja, hogy végbe menjen az akció, de azonnal le is szedi róla azt a bónuszt.
2. képesség „It Is Fine Now. Why? Because I Am Here!” (aktív)
„It Is Fine Now. Why? Because I Am Here!” (aktív)
Egy különleges képesség, ami a játékosok érzelmeire hat közvetve. Bjarne termete nyomán, ha úgy kívánja, képes egyfajta „aurát” kibocsájtani ellenfelenként és szövetségesenként 1x (játékonként resetel). A hatás nagyban függ a jelenlévők alap hozzáállásához Bjarne felé. Ugyanis, aki ellenséges a karakter felé, abban a rendszer a kétely magvait ülteti, míg, aki támogatja Bjarnet, az erőt tud gyűjteni a félelmén, vagy esetleg jobb kedvre derül. Látszólag mindkét fél úgy látja, mintha Bjarne, mintha megnagyobbodna a szemükben, azonban fontos megjegyezni, hogy ettől függetlenül a jelenlévők jellemétől függ, hogy mi fog végbe venni. Egy olyan ellenfél, aki tartott a karitól, nagy eséllyel kihúzódik a bajból és inkább nem harcol ellene, hiába az volt az eredeti szándéka, azonban, ha a másik fél eltökéltebb ennél, képes lehet átlátni a képességen, főleg, ha már alapjáraton is tudatában van ennek a létezésével. A képesség a mobokra is so-so hatással van, ugyanis, a rózsaszín indikátoros mobok (akiket már nagyon leszintezett), akkor is elkerülik, ha alacsony szintű játékos van a közelében, akit alapjáraton már megtámadhatnának (lehetnek kivételek, mint a kazi, tcs, stb).

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T1] Kezdő Fejsze +2 Erő -1 Fegyverkezelés
Testpáncél [T1] Kezdő Ruha +5 Páncél
Csizma [T2] Kényelmetlen Fém Cipő -3 Gyorsaság +50 Páncél

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs elsődleges jártassága
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs másodlagos jártassága
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 75
Életpontok (50%, Sárga): 37
Életpontok (20%, Piros): 15
Páncél: 55
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 24
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 26
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 28
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 22
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 24
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 26
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 22
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 24
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 26



Ugrás a lap tetejére