Karakter tulajdonságai

Dragneel Darman


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Dragneel Darman Kaszt: Harcos Szint: 1
Céh: Indikátor: Zöld
A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Harcos bónuszok:
Nehézfegyver emelés: minden súlyemelés jártasság ponttal 2 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os).
Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 3 0 0 0 3
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 2 0 0 0 2
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 4 1 0 0 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 3 0 0 0 3
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 2 1 0 0 3
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 1 0 0 0 1
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 30 0 0 30
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 3 0 3
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 2 0 2
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 4 1 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 3 0 3
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 2 1 3
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 1 0 1
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 30 30
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T1] Könnyű Pallos +1 Erő +1 Gyorsaság
Testpáncél [T1] Vaspáncél +30 Páncél

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs elsődleges jártassága
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs másodlagos jártassága
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 15
Életpontok (50%, Sárga): 7
Életpontok (20%, Piros): 3
Páncél: 30
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Zöld, 51-100%): 5
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Sárga, 21-50%): 6
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés (Piros, 1-20%): 6
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Zöld, 51-100%): 4
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Sárga, 21-50%): 4
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül) (Piros, 1-20%): 5
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Zöld, 51-100%): 4
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Sárga, 21-50%): 4
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül) (Piros, 1-20%): 5



Ugrás a lap tetejére