Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
26 |
4 |
0 |
0 |
30 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
21 |
10 |
0 |
0 |
31 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
26 |
31 |
0 |
0 |
57 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
26 |
11 |
0 |
0 |
37 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
21 |
29 |
0 |
0 |
50 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
25 |
12 |
0 |
0 |
37 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
180 |
0 |
0 |
180 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
26 |
4 |
30 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
21 |
10 |
31 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
26 |
31 |
57 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Kitartás |
26 |
11 |
37 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
21 |
29 |
50 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
25 |
12 |
37 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
180 |
180 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Skorpió Bosszúja |
|
Skorpió Bosszúja
Lecsapáskor a kardom pengéje fekete-sötétzöld fényben ragyog, és ha betalál a fegyver, akkor annyi plusz sötét elemű sebzést viszek be az alapsebzés mellé, amennyi a szintemnek a fele. HA a képességem ereje kisebb, mint az erőmnek a fele, 2 körig mérgezést is okoz a 3. használatnál, melynek sebzése szintemnek fele.
Hátrány: Öt (5) kör kell a feltöltődéshez, küzdőtereken a használónál 3-al kisebb szintű ellenfél esetén egyszer használható annak erőssége miatt. |
2. képesség |
Rovar Raj |
|
Rovar Raj
A pajzson lévő jel felfénylik, és ekkor megjelenik a semmiből egy 15 Hp-val rendelkező rovar raj, ami azonnal megtámadja az ellenfelet, és annak HP-jának 10%-át (Pl. 50 HP-snál 5-öt sebez) sebzi találatkor. Ha több ellenfél van, akkor maximum három fele oszlik a raj, és a legnagyobb HP-jú ellenfeleket támadja. Mivel többször használható, lehűlési ideje 3 kör, ha elpusztul a raj. A raj minden körben támad (12-es kockánál 6 vagy afölött talál.), míg el nem pusztul.
Hátrány: oszlás esetén 3-3-3 %-os lesz találatkor a sebzés, a maradék 1% miatt a használó elveszít egy pontot páncéljából minden talált támadásért (akkor is, ha csak két felé szakad a raj, csak akkor az oszláskor megmaradt 1 HP a páncél levonó) |
3. képesség |
Gyűjtögetés (PASSIVE) |
|
Gyűjtögetés (PASSIVE)
Havonta 10 db ércet vagy növényt, vagy 5-5 db ércet és növényt kap, ami semmiképben sem lehet ritka, ám ha egy Küldetés során ritkát kap akár növényből, akár ércből, akkor a kéréskor csak 6-ot kérhet. Ja, s bejelentőbe kell kérni az ércet/növényt.
A nyersanyagokból több tier-űt is kaphat, az érc- és növénylátás tierétől függően, ám keverve (nem 10db T1-es meg 10db T2-es, hanem pl 6db T1-es és 4db T2-es) |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Keresés |
2 |
|
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
2 szint: Nagy esély gyakori tárgyak megtalálására.
Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 3-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat. |
Nyomkövetés |
1 |
|
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Érclátás |
2 |
159 |
|
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek. |
Növénylátás |
2 |
159 |
|
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Haladó |
500 |
|
Haladó:
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. |
Horgászat |
Haladó |
500 |
|
Haladó:
Közepes méretű halakat is könnyen ki tudsz fogni. |
Főzés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Italkészítés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Kertészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |