Karakter tulajdonságai

Ozirisz


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Ozirisz Kaszt: Kardforgató Szint: 14
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
A kardforgatók egy szál karddal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy hihetetlenül fürgék a csatamezőn, gyorsaságuk kiemelkedő.
Kardforgató bónuszok:
Kardforgatók fürgesége: 5 szintenként +1 pontot tehetnek vagy a gyorsaságukra vagy a fegyverkezelésükre.
Emberfeletti gyorsaság: támadási sorrend és többletkör eldöntésénél (mindenhol egyaránt, tehát küzdelmekben is) a gyorsaságuk 110%-ával kell számolni.
Felderítő egység: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 20 0 0 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 17 18 0 0 35
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 16 20 0 0 36
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 8 0 0 15
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 16 12 0 0 28
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 6 29 0 0 35
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 60 0 0 60
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 20 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 17 18 35
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 16 20 36
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 7 8 15
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 16 12 28
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 6 29 35
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 60 60
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség
Nincs beállítva
2. képesség
Nincs beállítva

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Lángoló Nodachi +12 Erő +4 Spec. Képesség
Rúna [T2] Egyedi Mindenes Rúna +2 Erő +2 Kitartás +4 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség
Testpáncél [T2] Birkózó Páncél +4 Erő +40 Páncél
Sisak [T2] Holdsugár Diadém +2 Fegyverkezelés +5 Spec. Képesség +20 Páncél
Csizma [T2] Nyúlcipő +2 Kitartás +10 Gyorsaság
Köpeny [T2] Egyedi Trükkmester Köpeny +2 Erő +4 Kitartás +6 Spec. Képesség
Gyűrű [T2] Harmat Gyűrű +6 Fegyverkezelés +6 Spec. Képesség
Gyűrű [T2] Harmat Gyűrű +6 Fegyverkezelés +6 Spec. Képesség

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Nincs
Nincs: A karakternek nincs elsődleges jártassága
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Érclátás 1 95
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.
Fegyverkészítés 1 49
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Kezdő 50
Kezdő: Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Kezdő 50
Kezdő: Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.
Főzés Gyakorló 150
Gyakorló: A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 100
Életpontok (50%, Sárga): 50
Életpontok (20%, Piros): 20
Páncél: 60
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 36
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 24
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 16
Gyorsaság sorrendeknél (emberfeletti gyorsaság): 31

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T2] Lángoló Nodachi Támadásonként 1/6 esély 6-os lángsebzésre.



Ugrás a lap tetejére