Chakna
48. szint, Íjász
Céh: Jumpy Vigor
Indikátor: Zöld

Élet: 32 (+6) =38
Fegyverkezelés: 47 (+19) =66
Erő: 21 (+5) =26
Irányítás: 57 (+32) =89
Kitartás: 16 (+27) =43
Gyorsaság: 33 (+22) =55
Spec. Képesség: 16 (+38) =54
Páncél: (+330) =330

48. szint, Íjász
Jobb Kéz:
Artemis 11. szint
Rúna:
Tündérszalag Rúna
Testpáncél:
Egyedi Az Élet Vértje
Sisak:
Gyöngykoszorú
Csizma:
Sólyomtoll Cipő
Köpeny:
Nehéz Gyöngyköpeny
Gyűrű:
Masszív Karika
Gyűrű:
Ezüst Vízgyűrű

48. szint, Íjász
1. képesség Blessed Shot (Aktív)
2. képesség Egy Lépéssel előtted (passzív)

48. szint, Íjász

48. szint, Íjász
Észlelés: 3. szint
Nyomkövetés: 1. szint
Látás: 3. szint
Rejtőzés: 2. szint
Lopakodás: 1. szint
Hallgatózás: 1. szint
Akrobatika: 3. szint
Ugrás: 1. szint

48. szint, Íjász

48. szint, Íjász
Vadászat: Gyakorló 256. szint
Horgászat: Gyakorló 255. szint
Főzés: Gyakorló 255. szint
Italkészítés: Gyakorló 255. szint

Egyedi Az Élet Vértje
Típus: Páncél (Páncél) Fegyverkezelés: +7 Tier: 4
Minőség: Egyedi Gyorsaság: -2 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Speciális Képesség: +3 Tárgyon levő pontok (Hinari): 28
Előfordulás: Adventi event Élet: +6 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 55
Páncél: +70

Leírás/Megjegyzés: minden harmadik nagykörben visszatölti a viselője maximális HP-jának 10%-át.
Tündérszalag Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Erő: +5 Tier: 4
Minőség: Ritka Irányítás: +4 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Kitartás: +5 Tárgyon levő pontok (Hinari): 29
Előfordulás: Fegyverkészítés Fegyverkezelés: +5 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 29
Gyorsaság: +5
Speciális Képesség: +5

Leírás/Megjegyzés: Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
A szivárvány szépségének ereje.
Artemis
Típus: Fegyver (Távolsági fegyver) Irányítás: +13 Tier: 1
Minőség: Legendás Fegyverkezelés: +7 Minimum szint: 1
Kaszt: Íjász spec. Speciális Képesség: +2 Tárgyon levő pontok (Hinari): 22
Előfordulás: Legendás 11. szint Tárgyon levő pontok (Kayaba): 22

Leírás/Megjegyzés:
Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis meg vannak áldva, így nyilai minden egyes találattal többet sebeznek. Minden sikeres találat a használó tierszintjével egyenlő bónusszal növeli a fegyver sebzését, legfeljebb annyi alkalommal, ahányadik szintű az íj. Az áldás emellett hatástalanítja a használóját érő első negatív státuszt egy harcban, legyen az debuff, mérgezés, fulladás, vagy bármi más. A védelem egészen a harc végéig tart, tehát ha az első negatív hatás például mérgezés, akkor az egész harc alatt védve lesz a használó minden további mérgező hatástól is. Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér és aréna alap expjének ötven százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.
Masszív Karika
Típus: Páncél (Gyűrű) Kitartás: +20 Tier: 5
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +8 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 28
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 28
Sólyomtoll Cipő
Típus: Páncél (Csizma) Irányítás: +15 Tier: 4
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +7 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 22
Előfordulás: Tárgyon levő pontok (Kayaba): 22
Ezüst Vízgyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Kitartás: +2 Tier: 5
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +5 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Speciális Képesség: +20 Tárgyon levő pontok (Hinari): 27
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 27
Nehéz Gyöngyköpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Gyorsaság: -6 Tier: 5
Minőség: Gyakori Páncél: +180 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 30
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 84
Gyöngykoszorú
Típus: Páncél (Sisak) Gyorsaság: +13 Tier: 5
Minőség: Gyakori Páncél: +80 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 29
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 53
Blessed Shot (Aktív)
Amikor használ egy potit, a hatás felét egy nyíllövéssel átruházhatja egy party-ban lévő karakterre. (Ez mindenféle potira vonatkozik, és pl: ha 20 másodpercig gyorsabb lenne a potitól, akkor mindkét játékos 10 mp-ig lesz gyorsabb). Ha használja a képességet, abban a körben nem támadhat, a lehülési idő pedig 3 kör.
Egy Lépéssel előtted (passzív)
Chakna jártasságainak és gyors észjárásának hála egy lépéssel ellenfele előtt jár: Az első, legapróbb jelből tudja kit (amennyiben csapatban harcol), honnan (pl jobbtól) és hogyan (pl: szúrás, vágás, döfés stb) fog támadni, akár mobról (kivéve boss), akár játékosról van szó, gyors reflexeinek (meg ugrás és akkrobatika jártasságának) hála pedig ki is tud térni, vagy közbe tud lépni.
Ez azt jelenti, hogy a sikeres támadáshoz 1-el nagyobbat kell dobnia az ellenfélnek. Cserébe Chakna a kitérés, vagy közbelépés miatt sikertelen támadás esetén nem támadhat. Ha sikerült megakadályoznia egy támadást, 2 körre szüksége van, mire újra közbe tud avatkozni. (Tehát minden 3. körben tud ilyen módon kitérni/közbelépni)
Észlelés - 3. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

3. szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés - 1. szint
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.

1. szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Látás - 3. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

3. szint: A sötétséget már félhomályként érzékeli a szemed, világosban pedig amit mások a távolban homályosan látnak, azt te részleteiben is ki tudod venni. Mintha csak egy távcsőbe néznél.
Rejtőzés - 2. szint
A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.

2. szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Lopakodás - 1. szint
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.

1. szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Hallgatózás - 1. szint
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.

1. szint: Tisztán hallod néhány méter távolságból a suttogást, ha erősen koncentrálsz rá. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül), az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd.
Akrobatika - 3. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

3. szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás - 1. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

1. szint: Erőfeszítés nélkül felugorhatsz a mellkasod magasságáig, ha lenne kosárlabda, nem okozna problémát a zsákolás.
Vadászat - Gyakorló fokozat
A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 256
Horgászat - Gyakorló fokozat
Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 255
Főzés - Gyakorló fokozat
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 255
Italkészítés - Gyakorló fokozat
A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 255