|
|
29. szint, Íjász |
|||||
Céh: | Jumpy Vigor | ||||
Indikátor: | Zöld | ||||
Élet: | 16 | (+0) | =16 | ||
Fegyverkezelés: | 31 | (+11) | =42 | ||
Erő: | 20 | (+5) | =25 | ||
Irányítás: | 40 | (+13) | =53 | ||
Kitartás: | 16 | (+5) | =21 | ||
Gyorsaság: | 16 | (+5) | =21 | ||
Spec. Képesség: | 16 | (+5) | =21 | ||
Páncél: | (+0) | =0 | |||
29. szint, Íjász |
||||
Jobb Kéz: | Artemis 8. szint | |||
Rúna: | Tündérszalag Rúna | |||
29. szint, Íjász |
||||
29. szint, Íjász |
||||
29. szint, Íjász |
||||
Észlelés: | 3. szint | |||
Nyomkövetés: | 1. szint | |||
Látás: | 1. szint | |||
Rejtőzés: | 1. szint | |||
Lopakodás: | 1. szint | |||
Hallgatózás: | 1. szint | |||
Akrobatika: | 1. szint | |||
Ugrás: | 1. szint | |||
29. szint, Íjász |
|||||
29. szint, Íjász |
|||||
Vadászat: | Gyakorló | 116. szint | |||
Horgászat: | Gyakorló | 116. szint | |||
Főzés: | Gyakorló | 116. szint | |||
Italkészítés: | Gyakorló | 116. szint | |||
Tündérszalag Rúna |
|||||
Típus: | Fegyver (Rúna) | Erő: | +5 | Tier: | 4 |
Minőség: | Ritka | Irányítás: | +4 | Minimum szint: | 27 |
Kaszt: | Mindenki | Kitartás: | +5 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 29 |
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Fegyverkezelés: | +5 | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 29 |
Gyorsaság: | +5 | ||||
Speciális Képesség: | +5 | ||||
Leírás/Megjegyzés: Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek A szivárvány szépségének ereje. |
Artemis |
|||||
Típus: | Fegyver (Távolsági fegyver) | Irányítás: | +9 | Tier: | 1 |
Minőség: | Legendás | Fegyverkezelés: | +6 | Minimum szint: | 1 |
Kaszt: | Íjász spec. | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 15 | ||
Előfordulás: | Legendás 8. szint | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 15 | ||
Leírás/Megjegyzés: Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje. Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér és aréna alap expjének huszonöt százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt. |
Észlelés - 3. szint |
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak. 3. szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Nyomkövetés - 1. szint |
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést. 1. szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma. |
Látás - 1. szint |
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi. 1. szint: Messzebbről észreveszed az indikátorokat, így hamarabb meg tudod mondani, ha közelít feléd egy szörny vagy egy játékos. Könnyebben követed a gyors mozgásokat, sötétben vagy félhomályban azonban még nem látsz jobban. |
Rejtőzés - 1. szint |
A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra. 1. szint: El tudsz bújni a nálad jóval gyengébb szörnyek és az Észleléssel nem rendelkező játékosok elől. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás - 1. szint |
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit. 1. szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Hallgatózás - 1. szint |
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról. 1. szint: Tisztán hallod néhány méter távolságból a suttogást, ha erősen koncentrálsz rá. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül), az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Akrobatika - 1. szint |
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni. 1. szint: Bizonytalan talajon biztosabban állsz a lábadon, egy talpnyi széles helyeken ha lassan is, de át tudsz jutni. Harc közben a komplikáltabb lépéssorokban sem akad össze a lábad. |
Ugrás - 1. szint |
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan. 1. szint: Erőfeszítés nélkül felugorhatsz a mellkasod magasságáig, ha lenne kosárlabda, nem okozna problémát a zsákolás. |
Potifőzés/Méregkeverés - Tier 1 |
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni. Tier: 1, Szint: 31 |
Növénylátás - Tier 1 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek. Tier: 1, Szint: 71 |
Vadászat - Gyakorló fokozat |
A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél. Fokozat: Gyakorló, Szint: 116 |
Horgászat - Gyakorló fokozat |
Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni. Fokozat: Gyakorló, Szint: 116 |
Főzés - Gyakorló fokozat |
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. Fokozat: Gyakorló, Szint: 116 |
Italkészítés - Gyakorló fokozat |
A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni. Fokozat: Gyakorló, Szint: 116 |