Saibāitachi
39. szint, Árnyharcos
Céh: Nincs
Indikátor: Piros

Élet: 27 (+22) =49
Fegyverkezelés: 44 (+10) =54
Erő: 32 (+36) =68
Kitartás: 34 (+6) =40
Gyorsaság: 43 (+28) =71
Spec. Képesség: 27 (+29) =56
Páncél: (+110) =110

39. szint, Árnyharcos
Jobb Kéz:
Arany Stiletto
Bal Kéz:
Pillangókés +1 [1F]
Rúna:
Holdköves Rúna *ES*
Testpáncél:
Holdsugár Mellvért
Sisak:
Alkony Maszk
Csizma:
Fém Bakancs
Köpeny:
Ezermester Köpeny
Gyűrű:
Olvasztott Gyűrű
Gyűrű:
Vitalitás Gyűrű
Gyűrű:
Ékkő Gyűrű 10%

39. szint, Árnyharcos
1. képesség Chudan Harai-Uke (Aktív)
2. képesség Tawada no sai – Sho/Dai (Aktív)
3. képesség Jakuten mite iru (Aktív)
4. képesség Tsuin ha sai (permanens)

39. szint, Árnyharcos

39. szint, Árnyharcos
Észlelés: 3. szint
Látás: 2. szint
Rejtőzés: 3. szint
Lopakodás: 3. szint
Akrobatika: 2. szint
Ugrás: 2. szint

39. szint, Árnyharcos

39. szint, Árnyharcos
Vadászat: Kezdő 10. szint
Horgászat: Kezdő 10. szint
Főzés: Kezdő 10. szint
Búvárkodás: Haladó 300. szint

Holdsugár Mellvért
Típus: Páncél (Páncél) Páncél: +70 Tier: 3
Minőség: Gyakori Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 14
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 35
Holdköves Rúna *ES*
Típus: Fegyver (Rúna) Erő: +6 Tier: 4
Minőség: Egyedi Gyorsaság: +7 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Speciális Képesség: +6 Tárgyon levő pontok (Hinari): 19
Előfordulás: Equipment Swap Tárgyon levő pontok (Kayaba): 19

Leírás/Megjegyzés: további +5 erőt ad, ha olyan fegyverbe van beágyazva, aminek a kovácsolásához bármilyen Holdkő kellett
Arany Stiletto
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Erő: +10 Tier: 3
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +5 Minimum szint: 18
Kaszt: Árnyharcos Tárgyon levő pontok (Hinari): 15
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 15
Olvasztott Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Gyorsaság: +5 Tier: 4
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +15 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 20
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 20
Ékkő Gyűrű 10%
Típus: Páncél (Gyűrű) Tier: 1
Minőség: Szólós Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 0
Előfordulás: Szóló Paradise Tárgyon levő pontok (Kayaba): 0

Leírás/Megjegyzés: +10% Exp és Arany küldetések és küzdőterek után.
Ingyenesen elvihető - Csak szóló játékosok viselhetik, Nem adható el, át. - Harmadikként felszerelhető gyűrű, ami +X% exp-t és aranyat ad küldetések és küzdőterek után. (Tört számnál a kerekítés szabályai szerint kerekítve.) A gyűrű mellett nem használható szóló menedékes bónusz, így választhatsz, hogy vagy a gyűrűt vagy a menedékes bónuszt viszed.
Fém Bakancs
Típus: Páncél (Csizma) Erő: +1 Tier: 2
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +4 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Páncél: +20 Tárgyon levő pontok (Hinari): 9
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 15
Vitalitás Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Élet: +22 Tier: 4
Minőség: Gyakori Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 22
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 44
Pillangókés +1 [1F]
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Erő: +14 Tier: 4
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +1 Minimum szint: 27
Kaszt: Árnyharcos Gyorsaság: +4 Tárgyon levő pontok (Hinari): 23
Előfordulás: Fegyverkészítés Speciális Képesség: +4 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 23
Ezermester Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Kitartás: +4 Tier: 3
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +4 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +3 Tárgyon levő pontok (Hinari): 15
Előfordulás: Speciális Képesség: +4 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 15
Alkony Maszk
Típus: Páncél (Sisak) Kitartás: +2 Tier: 2
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +5 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Páncél: +20 Tárgyon levő pontok (Hinari): 11
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 17
Chudan Harai-Uke (Aktív)
Koncentrációt igénylő képesség. Az árnyharcos az adott körben, egyik támadásának feláldozásának fejében, a következő körben őt érő egyik támadást tudja semlegesíteni (vagyis a következő mob fázisban egyel kevesebb találat éri).
Visszahűlés: Mivel a képesség magas koncentrációt igényel, ahhoz hogy ismét használja, elméjének 4 körig pihennie kell. Ha a 4 kör letelte elött újabb koncentrációt igénylő képességet használ, úgy a 4 kör számítását az újabb képességhasználattól kell újrakezdenni.
Tawada no sai – Sho/Dai (Aktív)
Izommotoros, koncentrációt nem igénylő képesség. Az árnyharcos sikeres aktiválás esetén az adott körben támadásai után egy támadással kevesebbre számolhatja a CSP költséget, de a támadásokra késenként ugyan úgy dobnia kell.
Korlátozások: Mob harc esetén minimum 3, maximum 6 ellenfél (Sho 3-4, Dai 5-6). A körre vonatkozóan legalább az ellenfeleivel megegyező többletkörrel kell rendelkeznie (Ellenfelek száma <= SP egész értéke), játékos elleni küzdelemben pedig minimum 2 SP. A csökkentés nélküli CSP-vel kell rendelkeznie aktiváláskor.
Visszahűlés: 3 kör azaz 4 körönként használható.
Jakuten mite iru (Aktív)
Működése: Magas koncentrációt igénylő képesség. Sikeres aktiválás esetén (Aktiváláshoz ki kell mondania: Jakuten mite iru!) a célponton különböző színű célkeresztek jelennek meg (zöld, sárga, piros), melyek az ellenfél gyenge pontjait jelöli (értelem szerűen a piros a legérzékenyebb pont). Az árnyharcos megjelölheti, hogy milyen színű pontot támad; Zöld esetén a sebzés 1/4-del kevesebb, Sárga esetén 1/1 a sebzés, míg a piros pontok támadásával a sebzés 1/4-del több.
Időtartam: 1 kiskör
Visszahűlés: Mivel a képesség magas koncentrációt igényel, ahhoz hogy ismét használja, elméjének 4 körig pihennie kell. Ha a 4 kör letelte előtt újabb koncentrációt igénylő képességet használ, úgy a 4 kör számítását az újabb képességhasználattól kell újrakezdeni.
Tsuin ha sai (permanens)
Hatás: Az árnyharcos felszerelt fegyverei, függetlenül a fajtájuktól és kinézetüktől mindig egy lapos pengéjű sai ként fognak kinézni (lenti kép, mármint a banner). Csak a fegyverek formáját (kinézetét) módosítja a statisztikáit nem. Ha a fegyverre mérget kentek, akkor a penge mély azúrkék színben dereng (világításra alkalmatlan tompa fény). Amint leszerelésre kerülnek a fegyverek vissza alakulnak eredeti formájukra.
Korlátozás: Csak felszerelt fegyveren aktiválódik, vagyis a képesség nem teszi lehetővé más kasztok fegyvereinek használatát.
Észlelés - 3. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

3. szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Látás - 2. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

2. szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál.
Rejtőzés - 3. szint
A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.

3. szint: El tudsz bújni a hozzád hasonló szintű szörnyek és a legfeljebb második szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, kettes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Lopakodás - 3. szint
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.

3. szint: A hozzád hasonló szintű mobok, és az észlelés legalább hármas szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Akrobatika - 2. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

2. szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Ugrás - 2. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

2. szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan.
Potifőzés/Méregkeverés - Tier 2
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.

Tier: 2, Szint: 100
Növénylátás - Tier 2
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.

Tier: 2, Szint: 110
Vadászat - Kezdő fokozat
Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.

Fokozat: Kezdő, Szint: 10
Horgászat - Kezdő fokozat
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 10
Főzés - Kezdő fokozat
Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 10
Búvárkodás - Haladó fokozat
Az alámerülés tökéletesen megy, de még akadhatnak gondjaid a helytelen beszívás okozta levegőhiánnyal. (+3 buboréknyi levegőd lesz)

Fokozat: Haladó, Szint: 300