Akito
45. szint, Állatidomár
Céh: Nincs
Indikátor: Zöld

Élet: 40 (+0) =40
Fegyverkezelés: 17 (+54) =71
Erő: 1 (+0) =1
Irányítás: 53 (+49) =102
Kitartás: 26 (+10) =36
Gyorsaság: 54 (+53) =107
Spec. Képesség: 44 (+6) =50
Páncél: (+180) =180

45. szint, Állatidomár
Jobb Kéz:
Gyémánt Kesztyű
Rúna:
Holdfény Rúna
Testpáncél:
Könnyű Ezüstvért
Sisak:
Nagyítós Szemüveg
Csizma:
Ezüstorrú Csizma
Köpeny:
Szellő Köpeny
Gyűrű:
Egyedi Könnyű Rézgyűrű
Gyűrű:
Egyedi Rézgyűrű

45. szint, Állatidomár

45. szint, Állatidomár

45. szint, Állatidomár
Keresés: 3. szint
Akrobatika: 4. szint
Ugrás: 3. szint
Helyszínismeret: 3. szint

45. szint, Állatidomár
Érclátás: Tier 5 420. szint
Fegyverkészítés: Tier 3 215. szint

45. szint, Állatidomár

Könnyű Ezüstvért
Típus: Páncél (Páncél) Fegyverkezelés: +4 Tier: 5
Minőség: Gyakori Páncél: +130 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 30
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 69
Holdfény Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Irányítás: +8 Tier: 4
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +12 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 20
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 20
Gyémánt Kesztyű
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Irányítás: +23 Tier: 3
Minőség: Ritka Minimum szint: 18
Kaszt: Állatidomár spec. Tárgyon levő pontok (Hinari): 23
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 23

Leírás/Megjegyzés: Ha az állatidomár támadása nem talál, akkor a támadásának ereje hozzáadódik a következő pet támadáséhoz, maximum egyszer erősödhet egy támadás.
Mikor az utolsó mobot nem sikerült eltalálnia azt hittük meg fog halni... és szerintem egy pánikhelyzet is készült kitörni, hacsak nem villant volna meg a kesztyűje, aminek azúrkék fénye a petjének szemébe áramlott, szinte emberfelettivé téve annak sebzését... - egy veterán kazamata járóról.
Egyedi Könnyű Rézgyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Fegyverkezelés: +25 Tier: 5
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +5 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 30
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 30
Ezüstorrú Csizma
Típus: Páncél (Csizma) Kitartás: +3 Tier: 5
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +21 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Speciális Képesség: +6 Tárgyon levő pontok (Hinari): 30
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 30
Egyedi Rézgyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Kitartás: +7 Tier: 5
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +13 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +5 Tárgyon levő pontok (Hinari): 25
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 25
Szellő Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Gyorsaság: +22 Tier: 5
Minőség: Gyakori Páncél: +30 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 28
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 37
Nagyítós Szemüveg
Típus: Páncél (Sisak) Irányítás: +18 Tier: 4
Minőség: Gyakori Páncél: +20 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 22
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 28
Keresés - 3. szint
A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.

3. szint: Mindig találsz egy gyakori tárgyat, kis esély ritka tárgyra. Minden kalandozásod végén kapsz egy gyakori tárgyat, illetve a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy ritka tárgyat.
Akrobatika - 4. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

4. szint: Az egyensúlyod immár annyira jó, hogy akár a kötéltánc is megy, keskeny helyeken könnyen átmész, magasból leugorva is gond nélkül talajt fogsz, és szinte bármilyen akrobatikus mozdulatsort hiba nélkül végre tudsz hajtani. Észreveheted, hogy hajlékonyabbá vált a tested. A tier 2-es Lökés Kristály és társai ellened már teljesen hatástalanok.
Ugrás - 3. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

3. szint: Fel tudsz ugrani akár egy földszintes ház tetejére is, lassan megpróbálkozhatsz a fáról-fára és a házról-házra ugrálással. Csak ne menj túl magasra, ha leesel, nem biztos hogy jól kijössz belőle.
Helyszínismeret - 3. szint
A Helyszínismeret jártasság birtokában több gyűjthető dolgot találsz ismerkedéseid során. Minél magasabb a jártasság szintje, annál többet.

3. szint: Mindig találsz egy gyakori dolgot, kis esély ritka dologra. Minden ismerkedős játékod végén kapsz egy általad választott típusú gyakori dolgot (hal/vad/dixi/kártya), illetve a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy random ritka dolgot (hal/vad/kártya).
Érclátás - Tier 5
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.

Tier: 5, Szint: 420
Fegyverkészítés - Tier 3
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.

Tier: 3, Szint: 215
Helyszínismeret - Tier


Tier: , Szint: 3