Karasu
35. szint, Kardforgató
Céh: Nincs
Indikátor: Sárga

Élet: 25 (+2) =27
Fegyverkezelés: 41 (+18) =59
Erő: 29 (+25) =54
Kitartás: 35 (+21) =56
Gyorsaság: 33 (+25) =58
Spec. Képesség: 29 (+11) =40
Páncél: (+110) =110

35. szint, Kardforgató
Jobb Kéz:
Arany Katana
Rúna:
Félhold Rúna
Testpáncél:
Opálbevonatú Ruha
Sisak:
Opál Diadém
Csizma:
Hajlékony Cipő
Köpeny:
Foltozott Köpeny
Gyűrű:
Macskaszem Gyűrű
Gyűrű:
Önerősítő Gyűrű

35. szint, Kardforgató
1. képesség Pengecsere

35. szint, Kardforgató

35. szint, Kardforgató
Észlelés: 3. szint
Nyomkövetés: 2. szint
Látás: 3. szint
Súlyemelés: 2. szint
Akrobatika: 3. szint
Ugrás: 2. szint

35. szint, Kardforgató
Érclátás: Tier 0 1. szint
Fegyverkészítés: Tier 0 1. szint

35. szint, Kardforgató

Opálbevonatú Ruha
Típus: Páncél (Páncél) Erő: +1 Tier: 3
Minőség: Gyakori Kitartás: +1 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Páncél: +70 Tárgyon levő pontok (Hinari): 16
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 37
Félhold Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Erő: +4 Tier: 3
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +4 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +8 Tárgyon levő pontok (Hinari): 16
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 16
Arany Katana
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Erő: +18 Tier: 3
Minőség: Gyakori Minimum szint: 18
Kaszt: Kardforgató Tárgyon levő pontok (Hinari): 18
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 18
Macskaszem Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Kitartás: +5 Tier: 3
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +5 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +5 Tárgyon levő pontok (Hinari): 15
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 15
Hajlékony Cipő
Típus: Páncél (Csizma) Kitartás: +5 Tier: 3
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +10 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 15
Előfordulás: Tárgyon levő pontok (Kayaba): 15
Önerősítő Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Erő: +2 Tier: 3
Minőség: Gyakori Irányítás: +2 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Kitartás: +2 Tárgyon levő pontok (Hinari): 14
Előfordulás: Páncélkészítés Fegyverkezelés: +2 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 16
Gyorsaság: +2
Speciális Képesség: +2
Élet: +2

Leírás/Megjegyzés: Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.
Foltozott Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Kitartás: +8 Tier: 3
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +7 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Páncél: +10 Tárgyon levő pontok (Hinari): 17
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 20
Opál Diadém
Típus: Páncél (Sisak) Speciális Képesség: +9 Tier: 3
Minőség: Gyakori Páncél: +30 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 15
Előfordulás: Tárgyon levő pontok (Kayaba): 24
Pengecsere
Aktív. Sikeres használat után katanája egy nodachi sebzését adja le a következő támadásnál (alap sebzés +20%). Lehűlés: két körig a katana csak egy wakizashi sebzését adja (alap sebzés -20%).
Észlelés - 3. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

3. szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés - 2. szint
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.

2. szint: Miután elhagyta a helyszínt, nagyjából öt percig (vagy két körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment.
Látás - 3. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

3. szint: A sötétséget már félhomályként érzékeli a szemed, világosban pedig amit mások a távolban homályosan látnak, azt te részleteiben is ki tudod venni. Mintha csak egy távcsőbe néznél.
Súlyemelés - 2. szint
A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.

2. szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Akrobatika - 3. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

3. szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás - 2. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

2. szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan.
Érclátás - Tier 0
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.

Tier: 0, Szint: 1
Fegyverkészítés - Tier 0
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.

Tier: 0, Szint: 1