Miko (próba)
44. szint, Harcművész
Céh: Unity
Indikátor: Zöld

Élet: 30 (+0) =30
Fegyverkezelés: 53 (+69) =122
Erő: 43 (+43) =86
Kitartás: 19 (+26) =45
Gyorsaság: 71 (+73) =144
Spec. Képesség: 27 (+25) =52
Páncél: (+230) =230

44. szint, Harcművész
Jobb Kéz:
Metamorph 12. szint
Rúna:
Egyedi Tündérszalag Rúna
Testpáncél:
Egyedi Viking Ezüstpáncél
Sisak:
Egyedi Napkalap
Csizma:
Egyedi Pegazus Bakancs
Köpeny:
Egyedi Szivárvány Köpeny
Gyűrű:
Vikinggyűrű
Gyűrű:
Egyedi Vikinggyűrű

44. szint, Harcművész

44. szint, Harcművész

44. szint, Harcművész
Észlelés: 2. szint
Látás: 2. szint
Súlyemelés: 3. szint
Teherbírás: 3. szint
Akrobatika: 2. szint
Ugrás: 2. szint

44. szint, Harcművész
Fegyverkészítés: Tier 4 381. szint

44. szint, Harcművész
Vadászat: Kezdő 1. szint
Horgászat: Kezdő 1. szint
Főzés: Kezdő 1. szint
Italkészítés: Kezdő 1. szint
Kertészkedés: Kezdő 1. szint
Lovaglás: Kezdő 1. szint
Bűvészkedés: Kezdő 1. szint
Búvárkodás: Kezdő 1. szint

Egyedi Viking Ezüstpáncél
Típus: Páncél (Páncél) Erő: +3 Tier: 5
Minőség: Ritka Fegyverkezelés: +4 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Páncél: +140 Tárgyon levő pontok (Hinari): 35
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 77

Leírás/Megjegyzés: két Viking Gyűrűvel együtt viselve +14 erőt ad
Volt ez a szakállas fazon, annyira duzzadt az erőtől, hogy kettétört egy asztalt csak azzal, hogy lecsapta rá a söröskorsót!
Egyedi Tündérszalag Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Erő: +5 Tier: 4
Minőség: Ritka Kitartás: +5 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Fegyverkezelés: +9 Tárgyon levő pontok (Hinari): 29
Előfordulás: Fegyverkészítés Gyorsaság: +5 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 29
Speciális Képesség: +5

Leírás/Megjegyzés: Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek
A szivárvány szépségének ereje.
Metamorph
Típus: Fegyver (Kétkezes fegyver) Erő: +17 Tier: 1
Minőség: Legendás Gyorsaság: +2 Minimum szint: 1
Kaszt: Harcművész spec. Speciális Képesség: +8 Tárgyon levő pontok (Hinari): 27
Előfordulás: Legendás 12. szint Tárgyon levő pontok (Kayaba): 27

Leírás/Megjegyzés:
Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja. A fegyver 10. szintjétől, ha összeér az ellenfél fegyvere és a Metamorph, akkor a másik fegyver is átváltozik a Metamorph aktuális alakjára. A megváltozott fegyver megtartja a pontjait, de ha a célpont játékos kasztja nem illik a fegyverhez, amit forgat, akkor a fegyver által adott erőpontok visszaesnek egyre. A Metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
Vikinggyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Kitartás: +16 Tier: 5
Minőség: Ritka Fegyverkezelés: +8 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +8 Tárgyon levő pontok (Hinari): 32
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 32

Leírás/Megjegyzés: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
A fáradhatatlan harcosok kedvence
Egyedi Pegazus Bakancs
Típus: Páncél (Csizma) Kitartás: +1 Tier: 5
Minőség: Ritka Fegyverkezelés: +5 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Gyorsaság: +25 Tárgyon levő pontok (Hinari): 31
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 31

Leírás/Megjegyzés: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Azt hittem, a szárnyacskák csak díszek.
Egyedi Vikinggyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Fegyverkezelés: +8 Tier: 5
Minőség: Ritka Gyorsaság: +24 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 32
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 32

Leírás/Megjegyzés: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
A fáradhatatlan harcosok kedvence
Egyedi Szivárvány Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Erő: +4 Tier: 4
Minőség: Ritka Kitartás: +4 Minimum szint: 27
Kaszt: Mindenki Fegyverkezelés: +8 Tárgyon levő pontok (Hinari): 28
Előfordulás: Páncélkészítés Gyorsaság: +4 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 34
Speciális Képesség: +4
Páncél: +20

Leírás/Megjegyzés: Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
A napba nézhetsz, de a köpenyére nem. - egy jó tanács, ha Szivárvány Köpenyes ellenfeled van
Egyedi Napkalap
Típus: Páncél (Sisak) Fegyverkezelés: +8 Tier: 5
Minőség: Ritka Gyorsaság: +5 Minimum szint: 36
Kaszt: Mindenki Speciális Képesség: +8 Tárgyon levő pontok (Hinari): 35
Előfordulás: Páncélkészítés Páncél: +70 Tárgyon levő pontok (Kayaba): 56

Leírás/Megjegyzés: ha süt a nap, a viselője nem tud se Rejtőzködni, se Lopakodni
Rásütött a nap, és olyan lett, mint egy világítótorony!
Észlelés - 2. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

2. szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Látás - 2. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

2. szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál.
Súlyemelés - 3. szint
A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.

3. szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás - 3. szint
A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.

3. szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Akrobatika - 2. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

2. szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Ugrás - 2. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

2. szint: Képes leszel átugrani egy másik ember felett, csak a leérkezéssel bánj óvatosan.
Fegyverkészítés - Tier 4
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni.

Tier: 4, Szint: 381
Kristályírás - Tier 2
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni.

Tier: 2, Szint: 177
Vadászat - Kezdő fokozat
Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Horgászat - Kezdő fokozat
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Főzés - Kezdő fokozat
Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Búvárkodás - Kezdő fokozat
Egy kicsit tovább bírod a víz alatt hp-veszteség nélkül. (+1 buboréknyi levegőd lesz)

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Italkészítés - Kezdő fokozat
Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Kertészkedés - Kezdő fokozat
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Lovaglás - Kezdő fokozat
Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Bűvészkedés - Kezdő fokozat
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1