|
|
41. szint, Árnyharcos |
|||||
Céh: | Nincs | ||||
Indikátor: | Piros | ||||
Élet: | 10 | (+0) | =10 | ||
Fegyverkezelés: | 29 | (+0) | =29 | ||
Erő: | 29 | (+1) | =30 | ||
Kitartás: | 29 | (+0) | =29 | ||
Gyorsaság: | 99 | (+0) | =99 | ||
Spec. Képesség: | 19 | (+0) | =19 | ||
Páncél: | (+5) | =5 | |||
41. szint, Árnyharcos |
||||
Jobb Kéz: | Kezdő Kés (2) | |||
Bal Kéz: | Kezdő Kés | |||
Testpáncél: | Kezdő Ruha | |||
41. szint, Árnyharcos |
||||
1. képesség | Rejtözködés+ | |||
41. szint, Árnyharcos |
||||
41. szint, Árnyharcos |
||||
Keresés: | 3. szint | |||
Észlelés: | 3. szint | |||
Rejtőzés: | 4. szint | |||
Lopakodás: | 2. szint | |||
41. szint, Árnyharcos |
|||||
41. szint, Árnyharcos |
|||||
Kezdő Ruha |
|||||
Típus: | Páncél (Páncél) | Páncél: | +5 | Tier: | 1 |
Minőség: | Gyakori | Minimum szint: | 1 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 1 | ||
Előfordulás: | Kezdő felszerelés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 2 | ||
Kezdő Kés (2) |
|||||
Típus: | Fegyver (Egykezes fegyver) | Erő: | +1 | Tier: | 1 |
Minőség: | Gyakori | Minimum szint: | 1 | ||
Kaszt: | Árnyharcos | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 1 | ||
Előfordulás: | Kezdő felszerelés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 1 | ||
Leírás/Megjegyzés: Ennél a késnél 0,5 Erő a bónusz, csak a rendszer nem kezel tört értéket |
Kezdő Kés |
|||||
Típus: | Fegyver (Egykezes fegyver) | Tier: | 1 | ||
Minőség: | Gyakori | Minimum szint: | 1 | ||
Kaszt: | Árnyharcos | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 0 | ||
Előfordulás: | Kezdő felszerelés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 0 | ||
Leírás/Megjegyzés: Ennél a késnél 0,5 Erő a bónusz, csak a rendszer nem kezel tört értéket |
Rejtözködés+ |
Név: Rejtőzködés + Típus: Permanens Leírás: A rejtőzködés jártasságot egészíti ki egy extra tulajdonsággal. Azok, akiknek az észlelése alacsonyabb, minden esetben zöld színűnek látják az indikátorát, akkor is, ha az más színű. A képesség az indikátorhoz tartozó szabályokat nem módosítja. (Nem léphet be olyan céhbe ahol ez kitétel, az njk-k ugyan úgy megtámadhatják stb.) |
Keresés - 3. szint |
A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó. 3. szint: Mindig találsz egy gyakori tárgyat, kis esély ritka tárgyra. Minden kalandozásod végén kapsz egy gyakori tárgyat, illetve a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy ritka tárgyat. |
Észlelés - 3. szint |
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak. 3. szint: Felfedezed, ha a közeledben hármas vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Rejtőzés - 4. szint |
A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra. 4. szint: El tudsz bújni a nálad kicsivel magasabb szintű szörnyek és a legfeljebb harmadik szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, hármas Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás - 2. szint |
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit. 2. szint: A nálad valamivel gyengébb mobok, és az észlelés legalább kettes szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |