Utahime
8. szint, Állatidomár
Céh: Young Justice
Indikátor: Zöld

Élet: 7 (+4) =11
Fegyverkezelés: 8 (+0) =8
Erő: 5 (+3) =8
Irányítás: 8 (+15) =23
Kitartás: 6 (+0) =6
Gyorsaság: 10 (+8) =18
Spec. Képesség: 6 (+0) =6
Páncél: (+35) =35

8. szint, Állatidomár
Bal Kéz:
Hosszú Irányítópálca
Testpáncél:
Kezdő Ruha
Sisak:
Minotaurusz Sisak
Csizma:
Gyorstalpaló
Köpeny:
Nevelő Köpeny
Gyűrű:
Kapcsolat Gyűrű
Gyűrű:
Kapcsolat Gyűrű

8. szint, Állatidomár
1. képesség Reyvateil: énekkel buffol

8. szint, Állatidomár
1. képesség Önuralom hiánya

8. szint, Állatidomár
Keresés: 2. szint
Észlelés: 1. szint
Nyomkövetés: 2. szint
Akrobatika: 2. szint

8. szint, Állatidomár

8. szint, Állatidomár
Vadászat: Kezdő 50. szint
Horgászat: Kezdő 60. szint
Főzés: Kezdő 50. szint
Kertészkedés: Kezdő 10. szint
Lovaglás: Kezdő 20. szint

Kezdő Ruha
Típus: Páncél (Páncél) Páncél: +5 Tier: 1
Minőség: Gyakori Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 1
Előfordulás: Kezdő felszerelés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 2
Kapcsolat Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Irányítás: +6 Tier: 1
Minőség: Gyakori Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 6
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 6

Leírás/Megjegyzés:
Párban kapható ékszer, melynek egyik része az idomár egyik ujját fogja közre, a másik pedig a pet egy végtagját öleli át. - Régebben Állatidomár spec.-es tárgy volt. Ha nem állatidomár használja, értelemszerűen nincs gyűrű a kisállatnak. Irányítást nem használó kasztoknál a gyűrűnek nincs hatása.
Gyorstalpaló
Típus: Páncél (Csizma) Gyorsaság: +8 Tier: 1
Minőség: Ritka Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 8
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 8

Leírás/Megjegyzés: Akinél legalább kétszer gyorsabb a cipő viselője az legalább ötször gyorsabbnak érzékeli őt.
Járja a legenda, hogy aki ezt a kis zöld cipőt hordja, az gyorsabb lesz bárkinél. A cipőt először néhány kezdő, II. Bunmei, egy ritka miniboss lábán látták, aki röpke egy másodperc alatt kiszaladt az őt megpillantók szeme elől.
Kapcsolat Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Irányítás: +6 Tier: 1
Minőség: Gyakori Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 6
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 6

Leírás/Megjegyzés:
Párban kapható ékszer, melynek egyik része az idomár egyik ujját fogja közre, a másik pedig a pet egy végtagját öleli át. - Régebben Állatidomár spec.-es tárgy volt. Ha nem állatidomár használja, értelemszerűen nincs gyűrű a kisállatnak. Irányítást nem használó kasztoknál a gyűrűnek nincs hatása.
Hosszú Irányítópálca
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Irányítás: +2 Tier: 1
Minőség: Gyakori Élet: +4 Minimum szint: 1
Kaszt: Állatidomár Tárgyon levő pontok (Hinari): 6
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 10
Nevelő Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Irányítás: +1 Tier: 1
Minőség: Gyakori Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 1
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 1
Minotaurusz Sisak
Típus: Páncél (Sisak) Erő: +3 Tier: 1
Minőség: Ritka Páncél: +30 Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 9
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 18

Leírás/Megjegyzés: A viselője könnyen eligazodik labirintusokban.
Egy kemény, vas sisak, két oldalán egy-egy szarvval, mik hasonlítanak egy minotaurusz szarvaihoz.
Reyvateil: énekkel buffol
A stat növelés/csökkentés mindenkire hat, aki hallja az éneket, és csak addig, amíg hallja. Éneklés közben nem tudok támadni, és blokkolni (erőt kifejteni) csak kitérni, mászkálni. 3 körig énekelhetek folyamatosan, és 3 kört is kell pihentetni a torkomat utána.

- Az erősítés mindenkit érint a csapatában, kivéve saját magát. A stat módosítás kockadobás+a szintem értékével, valósul meg, (mindenkinek ugyanazt a statot módosítja).

- A gyengítés csak a hallásra képes ellenfelekre hat. [tehát pl. halakra, növényekre, hűlőkre nem (kivéve a lizzardmen, és egyéb félember féléket, amik hangokkal kommunikálnak)] A stat módosítás kockadobás+a szintem/2 értékkel, valósul meg.
Önuralom hiánya
Csatában: Negyedkörben maga elé fúj egy nagyobb tűzcsóvát. Akit a tűz ért, az irányítás+spec. képesség/2 értékkel sebzőik. A láng kockadobásnyi ellenséget ér el, és 2 körönként használható.

Passzív: Időnként tűzet fúj és mindig világít akaratlanul is, ezért nem lehet vele rejtőzködni, de este spec. képességgel egyező méterre tisztán, és még ugyanennyire homályosan lehet látni.
Keresés - 2. szint
A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.

2. szint: Nagy esély gyakori tárgyak megtalálására. Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 3-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat.
Észlelés - 1. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

1. szint: Felfedezed, ha a közeledben egyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés - 2. szint
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.

2. szint: Miután elhagyta a helyszínt, nagyjából öt percig (vagy két körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment.
Akrobatika - 2. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

2. szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Potifőzés/Méregkeverés - Tier 1
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.

Tier: 1, Szint: 21
Növénylátás - Tier 1
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.

Tier: 1, Szint: 23
Vadászat - Kezdő fokozat
Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.

Fokozat: Kezdő, Szint: 50
Horgászat - Kezdő fokozat
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 60
Főzés - Kezdő fokozat
Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 50
Kertészkedés - Kezdő fokozat
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.

Fokozat: Kezdő, Szint: 10
Lovaglás - Kezdő fokozat
Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 20