Chiaki
23. szint, Harcművész
Céh: Nincs
Indikátor: Zöld

Élet: 20 (+0) =20
Fegyverkezelés: 40 (+15) =55
Erő: 20 (+20) =40
Kitartás: 8 (+8) =16
Gyorsaság: 25 (+10) =35
Spec. Képesség: 12 (+7) =19
Páncél: (+40) =40

23. szint, Harcművész
Rúna:
Villám Rúna
Testpáncél:
Birkózó Páncél
Sisak:
Farkasálarc
Csizma:
Nyúlcipő
Köpeny:
Harcművész Köpeny +12 [4E5F3S]
Gyűrű:
Bunmei Embléma
Gyűrű:
Fémgyűrű

23. szint, Harcművész
1. képesség Voodoo
2. képesség Whirlwind

23. szint, Harcművész

23. szint, Harcművész
Észlelés: 1. szint
Nyomkövetés: 1. szint
Látás: 2. szint
Akrobatika: 3. szint

23. szint, Harcművész
Érclátás: Tier 2 115. szint

23. szint, Harcművész
Vadászat: Kezdő 1. szint
Horgászat: Kezdő 1. szint
Főzés: Kezdő 1. szint
Italkészítés: Kezdő 1. szint
Kertészkedés: Kezdő 1. szint
Lovaglás: Kezdő 1. szint
Bűvészkedés: Kezdő 1. szint

Birkózó Páncél
Típus: Páncél (Páncél) Erő: +4 Tier: 2
Minőség: Gyakori Páncél: +40 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 12
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 24
Villám Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Fegyverkezelés: +5 Tier: 2
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +4 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 9
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 9
Bunmei Embléma
Típus: Páncél (Gyűrű) Erő: +7 Tier: 1
Minőség: Ritka Minimum szint: 1
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 7
Előfordulás: 10. boss Tárgyon levő pontok (Kayaba): 7

Leírás/Megjegyzés: Ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő.
Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő.
Nyúlcipő
Típus: Páncél (Csizma) Kitartás: +2 Tier: 2
Minőség: Gyakori Gyorsaság: +10 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 12
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 12
Fémgyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Erő: +5 Tier: 2
Minőség: Gyakori Kitartás: +2 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 7
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 7
Harcművész Köpeny +12 [4E5F3S]
Típus: Páncél (Köpeny) Erő: +4 Tier: 1
Minőség: Egyedi Fegyverkezelés: +5 Minimum szint: 1
Kaszt: Harcművész Speciális Képesség: +3 Tárgyon levő pontok (Hinari): 12
Előfordulás: Kezdő felszerelés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 12

Leírás/Megjegyzés:
Csak a harcművészek rendelkeznek ezzel a tárggyal. A Harcművész Köpeny egy olyan köpeny tárgy, amelybe a harcművész szabadon tesz pontokat. A Harcművész Köpeny nem eladható és nem cserélhető, de nem kötelező felszerelni, a harcművész akármikor kicserélheti egy másik köpenyre. A köpeny minden statra adhat pontot, kivéve életre és páncélra. Egyes szinten a harcművész 1 pontot oszthat a köpenyre, majd onnan minden 2. szinten (3, 5, 7...stb.) 1 újabb pontot.
Farkasálarc
Típus: Páncél (Sisak) Kitartás: +4 Tier: 2
Minőség: Egyedi Fegyverkezelés: +5 Minimum szint: 9
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 9
Előfordulás: 13. boss Tárgyon levő pontok (Kayaba): 9

Leírás/Megjegyzés: A környező farkas mobok az oldaladra állnak.
Az álarc reprezentálja a falkavezér arcát, így viselőjét a farkasok egy vezetőnek látják.
Voodoo
A képesség aktiválása után bármilyen sérülést szenved el Chiaki, azt az ellenfele is elszenvedi, viszont az életerejéből csak a sérülés negyede vonódik le. A képesség. 3 körönként használható.
Whirlwind
A képesség hatására a karakter nagy sebességgel pörgetni kezdi a fegyverét. Ha a képesség aktiválása után rögtön támad, akkor sikeres találat esetén 1.25-szörös sebzést okozhat az ellenfelének. Ha pedig a képesség aktiválása után az ellenfele következik, akkor védekezésre használhatja. Ha az ellenfél védekezés közben megtámadja, akkor sikeres támadás esetén a karakter kivédi a csapást, sikertelen támadás esetén pedig kilöki az ellenfél kezéből a fegyverét, amit aztán bármelyikük felvehet, egy támadási kör feláldozásával. A képesség 5 körönként használható.
Észlelés - 1. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

1. szint: Felfedezed, ha a közeledben egyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés - 1. szint
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.

1. szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Látás - 2. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

2. szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál.
Akrobatika - 3. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

3. szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Érclátás - Tier 2
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.

Tier: 2, Szint: 115
Növénylátás - Tier 2
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.

Tier: 2, Szint: 115
Vadászat - Kezdő fokozat
Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Horgászat - Kezdő fokozat
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Főzés - Kezdő fokozat
Össze tudsz dobni egy égett reggelit. (Ne hétköznapi főzésnek tessék elképzelni, ez a főzés csak néhány gombnyomásból, sütőbe, vagy tábortűz fölé tevésből majd várásból áll.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Italkészítés - Kezdő fokozat
Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Kertészkedés - Kezdő fokozat
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Lovaglás - Kezdő fokozat
Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 1
Bűvészkedés - Kezdő fokozat
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni.

Fokozat: Kezdő, Szint: 1