Karakter tulajdonságai

Saya


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Saya Kaszt: Íjász Szint: 32
Céh: Jumpy Vigor Indikátor: Zöld
Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Íjász bónuszok:
Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a boss tulajdonsággal rendelkező mobokra nem hat, azonban az összes többire (például segítőkre) igen
Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 24 5 0 0 29
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 34 25 0 0 59
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 12 5 0 0 17
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 24 24 0 0 48
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 20 5 0 0 25
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 31 33 0 0 64
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 26 13 0 0 39
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 210 0 0 210
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 24 5 29
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 34 25 59
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 12 5 17
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 24 24 48
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 20 5 25
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 31 33 64
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 26 13 39
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 210 210
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Scizophrenia
Scizophrenia
Egy érintés az ellenfél bőrére, és annak érzékszervei máris kifordulnak önmagukból, persze csak illúzió formájában, a képesség a digitális kódokat és jeleket alakítja át a kellő hatás elérése érdekében. Az ellenfél [url=http://bignanime.files.wordpress.com/2008/02/saya-street.jpg]ilyenképp[/url] látja a világot, a körülötte levőket pedig groteszk, undorító hústornyokként. A hangok, a szagok, a tapintás is idomul ehhez a látványhoz. Sebzést nem okoz (hacsak az ellenfél a pánik hatására meg nem sebzi önmagát), de megzavarja, elrettenti, extrém esetben le is béníthatja az ellenfelet. Hatása két körig tart, pihenőidő három kör.
Kockázós KT-k esetén sikeres képesség esetén az ellenfélnek egyel nagyobbat kell dobnia sikeres találathoz.
A hatás alá került mobok egy körre kiesnek a támadásból, mivel megzavarodnak az új világkép láttán. A következő körükben már ismét normál módon támadnak.
Bossokra nem használható.
2. képesség Saya no Uta
Saya no Uta
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Qlqlv9UwzHE&list=PLbPxk3xI0aa77VDREohn-ZDbYOJy7TSiL&index=5]Egy dal[/url] csendül fel a csapattársak, és egy [url=https://www.youtube.com/watch?v=bQwHpStptKs&list=PLbPxk3xI0aa77VDREohn-ZDbYOJy7TSiL&index=6]másik[/url] az ellenfelek számára.
A csapattársak Kitartását növeli a dal, amíg Saya énekel (3 kiskör), addig mindenki CSP-használata a felére csökken.
Az ellenfelek ellenben meglepetésükben és a háttérben felhangzó furcsa zajok hatására mintha gyengébbnek éreznék magukat. A képesség 3 köre alatt a sebzésük Saya spec.pontjainak felével csökken (lefelé kerekítve).
Lehűlési idő 3 kör.
3. képesség Sabbath
Sabbath
Az aktuális helyzetet felmérve a használó egyszer egy csatában Erőpontjait hozzáadja egy támadás erejére az Irányításhoz, hogy messziről nagyobbat sebezhessen, vagy fordítva, az Irányításpontokat az Erőhöz, hogy egy jó nagyot sózhasson a túl közel kerülő ellenfélre. Mindkét esetben a képi csupán egyszeri alkalom egy csatára, és az ütés/lövés után a pontértékek visszaállnak az eredetire. A felszerelés adta bónuszt a képesség nem érinti.
4. képesség Sin
Sin
[i][url=http://orig08.deviantart.net/9923/f/2012/004/5/b/saya_no_uta_by_lazyfancy-d4larek.jpg]"Aztán Saya kivirágzik Hogy másképp tudnám leírni?
Virágszirmok…… Hosszúak és szélesek, úgy terjednek szét a hátán, mint egy újdonsült pillangó szárnyai.
"[/url][/i]

Saya, akár egy különös angyal, kibontakozik és mintha valóban hatalmas virágszirmok nőnének ki belőle. A felemelő látvány során ezek a virágszirmok fénylő, apró spórákat szórnak a levegőbe.
A használó annyi 6 oldalú kockával dob, ahány játékos van a harcmezőn. A kockák a harc során kialakított sorrend szerint annyiszor 10 HP-val gyógyítják a játékost, ahány érték van a kockán. Ha nincs sorrend, úgy a használó dönti el még dobás előtt, hogy milyen sorrendben jöjjenek a kockák.
A képesség csak egy körig érvényes, lehűlési ideje 4 kör.

(Például:
A sorrend: Zsuzsi, Peti, Dani, Saya
Saya használja a képességét, a következőket dobja: 1, 3, 2, 6
Zsuzsi tehát 10 HP-t, Peti 30-at, Dani 20-at, Saya pedig 60-at gyógyul.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T4] Fekete Jeges Íj +19 Irányítás +4 Spec. Képesség
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T3] Gyémánt Mellvért +120 Páncél
Sisak [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
Csizma [T4] Pehelykönnyű Bakancs +20 Gyorsaság +20 Páncél
Köpeny [T4] Pikkelyköpeny +15 Fegyverkezelés +20 Páncél
Gyűrű [T3] Önerősítő Gyűrű +2 Erő +2 Irányítás +2 Kitartás +2 Fegyverkezelés +2 Gyorsaság +2 Spec. Képesség +2 Élet
Gyűrű [T3] Önerősítő Gyűrű (2) +3 Erő +3 Irányítás +3 Kitartás +3 Fegyverkezelés +3 Gyorsaság +3 Spec. Képesség +3 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Rejtőzés 2
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
2 szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése.
Lopakodás 1
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
1 szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Hallgatózás 2
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
2 szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd.
Súlyemelés 3
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás 2
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
2 szint: El tudod vinni a mozgásra képtelen társadat a legközelebbi városig, cipelhetsz nehezebb tereptárgyakat.
Akrobatika 1
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
1 szint: Bizonytalan talajon biztosabban állsz a lábadon, egy talpnyi széles helyeken ha lassan is, de át tudsz jutni. Harc közben a komplikáltabb lépéssorokban sem akad össze a lábad.
Ugrás 1
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
1 szint: Erőfeszítés nélkül felugorhatsz a mellkasod magasságáig, ha lenne kosárlabda, nem okozna problémát a zsákolás.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Érclátás 3 230
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek.
Növénylátás 3 230
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Haladó 300
Haladó: Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek.
Horgászat Gyakorló 100
Gyakorló: Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.
Főzés Gyakorló 100
Gyakorló: A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Gyakorló 200
Gyakorló: Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 145
Életpontok (50%, Sárga): 72
Életpontok (20%, Piros): 29
Páncél: 210
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 56
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 8
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 6

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T3] Gyémánt Mellvért Ha valaki megsebez, akkor 10%-al több sebzést kapsz, viszont az eredeti sebzésnek a 10%-át az ellenfél is elszenvedi.
[T3] Önerősítő Gyűrű Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.
[T3] Önerősítő Gyűrű (2) Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad.



Ugrás a lap tetejére