|
|
32. szint, Íjász |
|||||
Céh: | Jumpy Vigor | ||||
Indikátor: | Zöld | ||||
Élet: | 24 | (+5) | =29 | ||
Fegyverkezelés: | 34 | (+25) | =59 | ||
Erő: | 12 | (+5) | =17 | ||
Irányítás: | 24 | (+24) | =48 | ||
Kitartás: | 20 | (+5) | =25 | ||
Gyorsaság: | 31 | (+33) | =64 | ||
Spec. Képesség: | 26 | (+13) | =39 | ||
Páncél: | (+210) | =210 | |||
32. szint, Íjász |
||||
Jobb Kéz: | Fekete Jeges Íj | |||
Rúna: | Villám Rúna | |||
Testpáncél: | Gyémánt Mellvért | |||
Sisak: | Aranykorona | |||
Csizma: | Pehelykönnyű Bakancs | |||
Köpeny: | Pikkelyköpeny | |||
Gyűrű: | Önerősítő Gyűrű | |||
Gyűrű: | Önerősítő Gyűrű (2) | |||
32. szint, Íjász |
||||
1. képesség | Scizophrenia | |||
2. képesség | Saya no Uta | |||
3. képesség | Sabbath | |||
4. képesség | Sin | |||
32. szint, Íjász |
||||
32. szint, Íjász |
||||
Rejtőzés: | 2. szint | |||
Lopakodás: | 1. szint | |||
Hallgatózás: | 2. szint | |||
Súlyemelés: | 3. szint | |||
Teherbírás: | 2. szint | |||
Akrobatika: | 1. szint | |||
Ugrás: | 1. szint | |||
32. szint, Íjász |
|||||
Érclátás: | Tier 3 | 230. szint | |||
32. szint, Íjász |
|||||
Vadászat: | Haladó | 300. szint | |||
Horgászat: | Gyakorló | 100. szint | |||
Főzés: | Gyakorló | 100. szint | |||
Kertészkedés: | Gyakorló | 200. szint | |||
Gyémánt Mellvért |
|||||
Típus: | Páncél (Páncél) | Páncél: | +120 | Tier: | 3 |
Minőség: | Ritka | Minimum szint: | 18 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 24 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 60 | ||
Leírás/Megjegyzés: Ha valaki megsebez, akkor 10%-al több sebzést kapsz, viszont az eredeti sebzésnek a 10%-át az ellenfél is elszenvedi. Az ellenfele addig ütötte... míg meg nem halt. - párbaj kommentátor |
Villám Rúna |
|||||
Típus: | Fegyver (Rúna) | Fegyverkezelés: | +5 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +4 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 9 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 9 | ||
Fekete Jeges Íj |
|||||
Típus: | Fegyver (Távolsági fegyver) | Irányítás: | +19 | Tier: | 4 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +4 | Minimum szint: | 27 |
Kaszt: | Íjász | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 23 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 23 | ||
Önerősítő Gyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Erő: | +2 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Irányítás: | +2 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Kitartás: | +2 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 14 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Fegyverkezelés: | +2 | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 16 |
Gyorsaság: | +2 | ||||
Speciális Képesség: | +2 | ||||
Élet: | +2 | ||||
Leírás/Megjegyzés: Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad. |
Pehelykönnyű Bakancs |
|||||
Típus: | Páncél (Csizma) | Gyorsaság: | +20 | Tier: | 4 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +20 | Minimum szint: | 27 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 24 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 30 | ||
Önerősítő Gyűrű (2) |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Erő: | +3 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Irányítás: | +3 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Kitartás: | +3 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 21 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Fegyverkezelés: | +3 | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 24 |
Gyorsaság: | +3 | ||||
Speciális Képesség: | +3 | ||||
Élet: | +3 | ||||
Leírás/Megjegyzés: Ha kettőt veszel fel a második már mindenhez 3-at ad. |
Pikkelyköpeny |
|||||
Típus: | Páncél (Köpeny) | Fegyverkezelés: | +15 | Tier: | 4 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +20 | Minimum szint: | 27 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 19 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 25 | ||
Aranykorona |
|||||
Típus: | Páncél (Sisak) | Gyorsaság: | +8 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +50 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 33 | ||
Scizophrenia |
Egy érintés az ellenfél bőrére, és annak érzékszervei máris kifordulnak önmagukból, persze csak illúzió formájában, a képesség a digitális kódokat és jeleket alakítja át a kellő hatás elérése érdekében. Az ellenfél [url=http://bignanime.files.wordpress.com/2008/02/saya-street.jpg]ilyenképp[/url] látja a világot, a körülötte levőket pedig groteszk, undorító hústornyokként. A hangok, a szagok, a tapintás is idomul ehhez a látványhoz. Sebzést nem okoz (hacsak az ellenfél a pánik hatására meg nem sebzi önmagát), de megzavarja, elrettenti, extrém esetben le is béníthatja az ellenfelet. Hatása két körig tart, pihenőidő három kör. Kockázós KT-k esetén sikeres képesség esetén az ellenfélnek egyel nagyobbat kell dobnia sikeres találathoz. A hatás alá került mobok egy körre kiesnek a támadásból, mivel megzavarodnak az új világkép láttán. A következő körükben már ismét normál módon támadnak. Bossokra nem használható. |
Saya no Uta |
[url=https://www.youtube.com/watch?v=Qlqlv9UwzHE&list=PLbPxk3xI0aa77VDREohn-ZDbYOJy7TSiL&index=5]Egy dal[/url] csendül fel a csapattársak, és egy [url=https://www.youtube.com/watch?v=bQwHpStptKs&list=PLbPxk3xI0aa77VDREohn-ZDbYOJy7TSiL&index=6]másik[/url] az ellenfelek számára. A csapattársak Kitartását növeli a dal, amíg Saya énekel (3 kiskör), addig mindenki CSP-használata a felére csökken. Az ellenfelek ellenben meglepetésükben és a háttérben felhangzó furcsa zajok hatására mintha gyengébbnek éreznék magukat. A képesség 3 köre alatt a sebzésük Saya spec.pontjainak felével csökken (lefelé kerekítve). Lehűlési idő 3 kör. |
Sabbath |
Az aktuális helyzetet felmérve a használó egyszer egy csatában Erőpontjait hozzáadja egy támadás erejére az Irányításhoz, hogy messziről nagyobbat sebezhessen, vagy fordítva, az Irányításpontokat az Erőhöz, hogy egy jó nagyot sózhasson a túl közel kerülő ellenfélre. Mindkét esetben a képi csupán egyszeri alkalom egy csatára, és az ütés/lövés után a pontértékek visszaállnak az eredetire. A felszerelés adta bónuszt a képesség nem érinti. |
Sin |
[i][url=http://orig08.deviantart.net/9923/f/2012/004/5/b/saya_no_uta_by_lazyfancy-d4larek.jpg]"Aztán Saya kivirágzik Hogy másképp tudnám leírni? Virágszirmok…… Hosszúak és szélesek, úgy terjednek szét a hátán, mint egy újdonsült pillangó szárnyai. "[/url][/i] Saya, akár egy különös angyal, kibontakozik és mintha valóban hatalmas virágszirmok nőnének ki belőle. A felemelő látvány során ezek a virágszirmok fénylő, apró spórákat szórnak a levegőbe. A használó annyi 6 oldalú kockával dob, ahány játékos van a harcmezőn. A kockák a harc során kialakított sorrend szerint annyiszor 10 HP-val gyógyítják a játékost, ahány érték van a kockán. Ha nincs sorrend, úgy a használó dönti el még dobás előtt, hogy milyen sorrendben jöjjenek a kockák. A képesség csak egy körig érvényes, lehűlési ideje 4 kör. (Például: A sorrend: Zsuzsi, Peti, Dani, Saya Saya használja a képességét, a következőket dobja: 1, 3, 2, 6 Zsuzsi tehát 10 HP-t, Peti 30-at, Dani 20-at, Saya pedig 60-at gyógyul.) |
Rejtőzés - 2. szint |
A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra. 2. szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás - 1. szint |
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit. 1. szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Hallgatózás - 2. szint |
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról. 2. szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Súlyemelés - 3. szint |
A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged. 3. szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság. |
Teherbírás - 2. szint |
A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is. 2. szint: El tudod vinni a mozgásra képtelen társadat a legközelebbi városig, cipelhetsz nehezebb tereptárgyakat. |
Akrobatika - 1. szint |
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni. 1. szint: Bizonytalan talajon biztosabban állsz a lábadon, egy talpnyi széles helyeken ha lassan is, de át tudsz jutni. Harc közben a komplikáltabb lépéssorokban sem akad össze a lábad. |
Ugrás - 1. szint |
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan. 1. szint: Erőfeszítés nélkül felugorhatsz a mellkasod magasságáig, ha lenne kosárlabda, nem okozna problémát a zsákolás. |
Érclátás - Tier 3 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek. Tier: 3, Szint: 230 |
Növénylátás - Tier 3 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek. Tier: 3, Szint: 230 |
Vadászat - Haladó fokozat |
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. Fokozat: Haladó, Szint: 300 |
Horgászat - Gyakorló fokozat |
Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni. Fokozat: Gyakorló, Szint: 100 |
Főzés - Gyakorló fokozat |
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. Fokozat: Gyakorló, Szint: 100 |
Kertészkedés - Gyakorló fokozat |
Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni. Fokozat: Gyakorló, Szint: 200 |