Karakter tulajdonságai

RenAi


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: RenAi Kaszt: Lovag Szint: 40
Céh: Justice League Indikátor: Zöld
A lovagok karddal és pajzzsal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy pajzsuknak köszönhetően magasabb védelemmel rendelkeznek társaiknál.
Lovag bónuszok:
Pajzs és fegyver: fegyverük mellett felszerelhetnek egy pajzsot is, ezzel plusz egy felszereléssel rendelkezhetnek.
Trója fala: amennyiben van pajzsuk felszerelve, egy játékost megvédhetnek a harc során. A sebzést a védés ideje alatt a lovag páncélértéke éri. Amennyiben a páncélérték nullázódik, már nem tudnak több személyt védeni.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 101 20 0 0 121
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 45 2 0 0 47
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 0 5 0 0 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 20 6 0 0 26
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 39 37 4 0 80
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 37 37 0 0 74
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 235 0 0 235
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 101 20 121
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 45 2 47
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 0 5 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Kitartás 20 6 26
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 39 41 80
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 37 37 74
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 235 235
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség |Weapon Blessing|
|Weapon Blessing|
Hatás:
Területi buff, de tudom csak magamon is használni. A képességem a fegyver kezelést vagy a gyorsaságot, esetleg a kitartást növeli spec. képesség/3-al. Ami három körig hat, de utána közvetlen meg tudom idézni, ha a speciális képességem engedi.
Kinézet: Azok akik megkapják a buffom, halványkéken felizzik a fegyverük.
2. képesség |Heart Beat|
|Heart Beat|
Hatás:
Ha használok egy potiont vagy épp kristályt akkor a körülöttem lévő csapatbéli tagok is megkapják a bónuszt.
A képim csakis és csakis gyógyító potionokon/kristályokon tudom használni, szóval olyan itemekennem amik képesek az élet mellett más statot is növelni.
Kinézet:
Potion:
Feldobom a levegőbe és a potion színével megegyező hóesésben bontakozik ki a képességem.
Kristály:
Hasonlóképp mint a potion esetében, itt is a kristály színével megegyező (szokványos elpixelezpdés/robbanás) történik a tagok körül egy pillanatra.

¤ Egy harcban csak háromszor használható.
3. képesség |Heart Attack|
|Heart Attack|
Hatás:
Nincs támadásom! Viszont ha engem ér támadás, akkor annak az értéknek a felét, visszaverem az ellenfelemre, vagy rátölthetem más valakire plusz életként. Ez egy passív skill, automatikusan működik, viszont ki tudom kapcsolni. Ez esetben is a teljes érték talál.
A képességem összegyűjtött pontjait, nem tuodom több személyre osztani egyszerre, de képes vagyok egyszerre csupán egy részét elhasználni.
Amikor nem tudom használni:
✘ Ha az ellenfelem fegyverkezelése legalább kétszer nagyobb, mint az enyém, akkor nem tudom visszatükrözni a sebzést, de mást gyógyíthatok a megszerzett pontokkal.
✘ A pihenő köreimben nem hat a képesség.
✘ Egy körben egy ellenféltől legfeljebb egy (árnyharcosoknál két) támadást tudok úgymond elnyelni, a többit nem befolyásolja a specem.
Kinézet:
Félig meddig áttetszővé válik a testem harc közben.
Így néznek ki működés közben:
Rám sebeznek 30-at, ellenfelemre visszaverem a felét, tehát ez esetbe 15-öt. Vagy esetleg rátölthetem az a támadás felét, plusz életként egy általam választott személyre. Szóval ez esetben tudok +15 hp-t gyógyítani. Ha kikapcsolom, természetesen 30at sebeződök, ellenfelem élete nem változik, és tölteni sem tudok.

/Erőpontom nincs, de a fegyverem által kapott erő bónuszt sem tudom támadásra használni, viszont kötél elvágására és egyéb játék színesítő mozdulatokra képes vagyok. Csak playereknek/moboknak nem árthatok vele./
4. képesség |Switch Back|
|Switch Back|
Hatás:
Ha egy illető nevét kiejtem és egy szinten tartózkodunk akkor képes vagyok azonnal odateleportálni hozzá, és ez egy automatikus healt is megnyitok. Ami spec/3-ös értéket biztosít a „támogatott” játékosra. Ha a képességem újrahasználom, vagy ha én elteleportálódok/kiesekk, vagy ha az illető élete teljesen feltöltődik akkor ez megszűnik. A képesség rám nem hat. Lehűlési idő: 3 kör.

Kinézet:
Apró narancssárga buborékok vesznek körül mindkettőnket. Olyanok mint a fújója átlátszó fényes szappanbuborékai.
5. képesség |Seal|
|Seal|
.: Seal :.
A pecsét amit Ai osztogat, akár a fegyverével /legtöbbször a megnövő kalapácsával (játékszínesítő elem)/ képes a játékos erejét/irányítását 10%-al növelni. Négy körönként vetheti be, és használhatja akár az ellenfelén is. Bosson is használható.

Kinézet:
Az a játékos aki megkapja, a talpa alatt világítani kezd a talaj, narancssárga színben, egy egy méteres kör alakú karimában, benne a kiosztott fegyver kinézetével. Ha kardal buffol, kard, ha kalapáccsal, kalapács ha pajzzsal, akkor egy pajzs.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Egyedi Acél Rövid Kard +5 Erő +2 Fegyverkezelés +5 Spec. Képesség
Bal Kéz [T2] Kristálypajzs +65 Páncél
Rúna [T3] Lágy Esszencia Rúna +7 Spec. Képesség +10 Élet
Testpáncél [T3] Gyémánt Mellvért +120 Páncél
Sisak [T3] Egyedi Aranykorona +5 Gyorsaság +3 Spec. Képesség +50 Páncél
Csizma [T3] Egyedi Villanás +17 Gyorsaság +3 Spec. Képesség
Köpeny [T3] Sárkánypikkelyes Köpeny +6 Kitartás +10 Spec. Képesség
Gyűrű [T3] Egyedi Mennydörgés Gyűrű +15 Gyorsaság +3 Spec. Képesség
Gyűrű [T3] Kombinált Természetgyűrű +6 Spec. Képesség +10 Élet

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 1
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
1 szint: Felfedezed, ha a közeledben egyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés 1
Nyomkövetés: A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.
1 szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Látás 1
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
1 szint: Messzebbről észreveszed az indikátorokat, így hamarabb meg tudod mondani, ha közelít feléd egy szörny vagy egy játékos. Könnyebben követed a gyors mozgásokat, sötétben vagy félhomályban azonban még nem látsz jobban.
Súlyemelés 3
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
3 szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás 3
Teherbírás: A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.
3 szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Akrobatika 3
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
3 szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás 3
Ugrás: Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.
3 szint: Fel tudsz ugrani akár egy földszintes ház tetejére is, lassan megpróbálkozhatsz a fáról-fára és a házról-házra ugrálással. Csak ne menj túl magasra, ha leesel, nem biztos hogy jól kijössz belőle.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 2 120
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Potifőzés 3 231
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Haladó 400
Haladó: Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Haladó 500
Haladó: Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni.
Italkészítés Haladó 500
Haladó: Alkoholmentes koktélokat is el tudsz készíteni.
Kertészkedés Gyakorló 100
Gyakorló: Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni.
Bűvészkedés Gyakorló 100
Gyakorló: Nem hibázol a kártyatrükkökben, te vagy a joker, ha a pakliról van szó.
Lovaglás Kezdő 42
Kezdő: Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 605
Életpontok (50%, Sárga): 302
Életpontok (20%, Piros): 121
Páncél: 235
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 5
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 0
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 0

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T2] Kristálypajzs Ha a fegyvereddel megütöd a pajzsot, magadra vonod az összes szörny vagy boss figyelmét a következő kiskörben. Amíg a képesség hat, minden rád irányuló sebzés öttel többet sebez. A képességet korlátlanul lehet használni, amíg van páncélod.
[T3] Gyémánt Mellvért Ha valaki megsebez, akkor 10%-al több sebzést kapsz, viszont az eredeti sebzésnek a 10%-át az ellenfél is elszenvedi.
[T3] Villanás A cipő halvány villámokat szór magából futás közben.
[T3] Mennydörgés Gyűrű +4 gyorsaság, ha Villanás is fel van szerelve



Ugrás a lap tetejére