RenAi
40. szint, Lovag
Céh: Justice League
Indikátor: Zöld

Élet: 101 (+20) =121
Fegyverkezelés: 45 (+2) =47
Erő: 0 (+5) =5
Kitartás: 20 (+6) =26
Gyorsaság: 39 (+41) =80
Spec. Képesség: 37 (+37) =74
Páncél: (+235) =235

40. szint, Lovag
Jobb Kéz:
Egyedi Acél Rövid Kard
Bal Kéz:
Kristálypajzs
Rúna:
Lágy Esszencia Rúna
Testpáncél:
Gyémánt Mellvért
Sisak:
Egyedi Aranykorona
Csizma:
Egyedi Villanás
Köpeny:
Sárkánypikkelyes Köpeny
Gyűrű:
Egyedi Mennydörgés Gyűrű
Gyűrű:
Kombinált Természetgyűrű

40. szint, Lovag
1. képesség |Weapon Blessing|
2. képesség |Heart Beat|
3. képesség |Heart Attack|
4. képesség |Switch Back|
5. képesség |Seal|

40. szint, Lovag

40. szint, Lovag
Észlelés: 1. szint
Nyomkövetés: 1. szint
Látás: 1. szint
Súlyemelés: 3. szint
Teherbírás: 3. szint
Akrobatika: 3. szint
Ugrás: 3. szint

40. szint, Lovag

40. szint, Lovag
Vadászat: Haladó 400. szint
Főzés: Haladó 500. szint
Italkészítés: Haladó 500. szint
Kertészkedés: Gyakorló 100. szint
Lovaglás: Kezdő 42. szint
Bűvészkedés: Gyakorló 100. szint

Gyémánt Mellvért
Típus: Páncél (Páncél) Páncél: +120 Tier: 3
Minőség: Ritka Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 24
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 60

Leírás/Megjegyzés: Ha valaki megsebez, akkor 10%-al több sebzést kapsz, viszont az eredeti sebzésnek a 10%-át az ellenfél is elszenvedi.
Az ellenfele addig ütötte... míg meg nem halt. - párbaj kommentátor
Lágy Esszencia Rúna
Típus: Fegyver (Rúna) Speciális Képesség: +7 Tier: 3
Minőség: Gyakori Élet: +10 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 17
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 27
Egyedi Acél Rövid Kard
Típus: Fegyver (Egykezes fegyver) Erő: +5 Tier: 2
Minőség: Gyakori Fegyverkezelés: +2 Minimum szint: 9
Kaszt: Lovag Speciális Képesség: +5 Tárgyon levő pontok (Hinari): 12
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 12
Egyedi Mennydörgés Gyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Gyorsaság: +15 Tier: 3
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +3 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 18
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 18

Leírás/Megjegyzés: +4 gyorsaság, ha Villanás is fel van szerelve
Egyedi Villanás
Típus: Páncél (Csizma) Gyorsaság: +17 Tier: 3
Minőség: Ritka Speciális Képesség: +3 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 20
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 20

Leírás/Megjegyzés: A cipő halvány villámokat szór magából futás közben.
Kombinált Természetgyűrű
Típus: Páncél (Gyűrű) Speciális Képesség: +6 Tier: 3
Minőség: Gyakori Élet: +10 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 16
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 26
Kristálypajzs
Típus: Fegyver (Pajzs) Páncél: +65 Tier: 2
Minőség: Ritka Minimum szint: 9
Kaszt: Lovag spec. Tárgyon levő pontok (Hinari): 13
Előfordulás: Fegyverkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 32

Leírás/Megjegyzés: Ha a fegyvereddel megütöd a pajzsot, magadra vonod az összes szörny vagy boss figyelmét a következő kiskörben. Amíg a képesség hat, minden rád irányuló sebzés öttel többet sebez. A képességet korlátlanul lehet használni, amíg van páncélod.
A pajzs széle tömör hó, a közepe átlátszó kristály és a pajzs maga akkora, hogy nem csak egy személy fér el mögötte... és mindemellett kemény, mint a szikla. Kitűnő darab. - egy játékos, kit ez a pajzs védett meg.
Sárkánypikkelyes Köpeny
Típus: Páncél (Köpeny) Kitartás: +6 Tier: 3
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +10 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Tárgyon levő pontok (Hinari): 16
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 16
Egyedi Aranykorona
Típus: Páncél (Sisak) Gyorsaság: +5 Tier: 3
Minőség: Gyakori Speciális Képesség: +3 Minimum szint: 18
Kaszt: Mindenki Páncél: +50 Tárgyon levő pontok (Hinari): 18
Előfordulás: Páncélkészítés Tárgyon levő pontok (Kayaba): 33
|Weapon Blessing|
Hatás:
Területi buff, de tudom csak magamon is használni. A képességem a fegyver kezelést vagy a gyorsaságot, esetleg a kitartást növeli spec. képesség/3-al. Ami három körig hat, de utána közvetlen meg tudom idézni, ha a speciális képességem engedi.
Kinézet: Azok akik megkapják a buffom, halványkéken felizzik a fegyverük.
|Heart Beat|
Hatás:
Ha használok egy potiont vagy épp kristályt akkor a körülöttem lévő csapatbéli tagok is megkapják a bónuszt.
A képim csakis és csakis gyógyító potionokon/kristályokon tudom használni, szóval olyan itemekennem amik képesek az élet mellett más statot is növelni.
Kinézet:
Potion:
Feldobom a levegőbe és a potion színével megegyező hóesésben bontakozik ki a képességem.
Kristály:
Hasonlóképp mint a potion esetében, itt is a kristály színével megegyező (szokványos elpixelezpdés/robbanás) történik a tagok körül egy pillanatra.

¤ Egy harcban csak háromszor használható.
|Heart Attack|
Hatás:
Nincs támadásom! Viszont ha engem ér támadás, akkor annak az értéknek a felét, visszaverem az ellenfelemre, vagy rátölthetem más valakire plusz életként. Ez egy passív skill, automatikusan működik, viszont ki tudom kapcsolni. Ez esetben is a teljes érték talál.
A képességem összegyűjtött pontjait, nem tuodom több személyre osztani egyszerre, de képes vagyok egyszerre csupán egy részét elhasználni.
Amikor nem tudom használni:
✘ Ha az ellenfelem fegyverkezelése legalább kétszer nagyobb, mint az enyém, akkor nem tudom visszatükrözni a sebzést, de mást gyógyíthatok a megszerzett pontokkal.
✘ A pihenő köreimben nem hat a képesség.
✘ Egy körben egy ellenféltől legfeljebb egy (árnyharcosoknál két) támadást tudok úgymond elnyelni, a többit nem befolyásolja a specem.
Kinézet:
Félig meddig áttetszővé válik a testem harc közben.
Így néznek ki működés közben:
Rám sebeznek 30-at, ellenfelemre visszaverem a felét, tehát ez esetbe 15-öt. Vagy esetleg rátölthetem az a támadás felét, plusz életként egy általam választott személyre. Szóval ez esetben tudok +15 hp-t gyógyítani. Ha kikapcsolom, természetesen 30at sebeződök, ellenfelem élete nem változik, és tölteni sem tudok.

/Erőpontom nincs, de a fegyverem által kapott erő bónuszt sem tudom támadásra használni, viszont kötél elvágására és egyéb játék színesítő mozdulatokra képes vagyok. Csak playereknek/moboknak nem árthatok vele./
|Switch Back|
Hatás:
Ha egy illető nevét kiejtem és egy szinten tartózkodunk akkor képes vagyok azonnal odateleportálni hozzá, és ez egy automatikus healt is megnyitok. Ami spec/3-ös értéket biztosít a „támogatott” játékosra. Ha a képességem újrahasználom, vagy ha én elteleportálódok/kiesekk, vagy ha az illető élete teljesen feltöltődik akkor ez megszűnik. A képesség rám nem hat. Lehűlési idő: 3 kör.

Kinézet:
Apró narancssárga buborékok vesznek körül mindkettőnket. Olyanok mint a fújója átlátszó fényes szappanbuborékai.
|Seal|
.: Seal :.
A pecsét amit Ai osztogat, akár a fegyverével /legtöbbször a megnövő kalapácsával (játékszínesítő elem)/ képes a játékos erejét/irányítását 10%-al növelni. Négy körönként vetheti be, és használhatja akár az ellenfelén is. Bosson is használható.

Kinézet:
Az a játékos aki megkapja, a talpa alatt világítani kezd a talaj, narancssárga színben, egy egy méteres kör alakú karimában, benne a kiosztott fegyver kinézetével. Ha kardal buffol, kard, ha kalapáccsal, kalapács ha pajzzsal, akkor egy pajzs.
Észlelés - 1. szint
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.

1. szint: Felfedezed, ha a közeledben egyes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Nyomkövetés - 1. szint
A Nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy kiemeli az általa megérintett dolgokat. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak rövid ideig jelzi a keresett személy nyomát. Halott karaktereken nem lehet alkalmazni a Nyomkövetést.

1. szint: Miután elhagyta a helyszínt, egy-két percig (vagy egy körig) látod, hogy egy JK vagy NJK merre ment, utána eltűnik a nyoma.
Látás - 1. szint
A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.

1. szint: Messzebbről észreveszed az indikátorokat, így hamarabb meg tudod mondani, ha közelít feléd egy szörny vagy egy játékos. Könnyebben követed a gyors mozgásokat, sötétben vagy félhomályban azonban még nem látsz jobban.
Súlyemelés - 3. szint
A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.

3. szint: El tudod görgetni azt a bizonyos sziklát a barlang bejárata elől, szegény játékostársaidat pedig úgy dobálod, ahogy akarod. Csínján bánj ezzel a tudásoddal, udvariatlanság.
Teherbírás - 3. szint
A Súlyemelés kiegészítő jártassága megengedi, hogy súlyos dolgokat huzamosabb időn keresztül cipelj. Emellett minden szint Teherbírás jártasság birtokában elhagyhatsz a felszerelésedből származó egy mínuszpontot. Ha harcos vagy, szintenként hármat is.

3. szint: Erőfeszítés nélkül elviheted a hátadon, vagy az öledben a társadat, legyen az ember vagy pet. Vagy egy kisebb szikla. Van, aki szeret sziklákkal társalogni.
Akrobatika - 3. szint
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.

3. szint: Ezen a szinten már képlékeny, mozgásban lévő talajon is biztosan megőrzöd az egyensúlyod, néhány méter magasból leugorva pedig legfeljebb egy bukfenc beiktatásával baj nélkül le tudsz érkezni. Az egyszerűnek számító akrobatikus mozdulatokat billenés nélkül, magabiztosan végre tudod hajtani, és már képessé válsz komplikáltabb mozdulatsorokra is, noha nem hiba nélkül. 50% eséllyel hatástalan rád a tier 2-es Lökés Kristály és hasonló erejű társai.
Ugrás - 3. szint
Az Ugrás jártasság lehetővé teszi számodra, hogy az emberi teljesítőképesség határait meghazudtoló magasságokra ugorj fel. Csak vigyázz, mert valahogy le is kell jönni onnan.

3. szint: Fel tudsz ugrani akár egy földszintes ház tetejére is, lassan megpróbálkozhatsz a fáról-fára és a házról-házra ugrálással. Csak ne menj túl magasra, ha leesel, nem biztos hogy jól kijössz belőle.
Potifőzés/Méregkeverés - Tier 3
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni.

Tier: 3, Szint: 231
Növénylátás - Tier 2
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.

Tier: 2, Szint: 120
Vadászat - Haladó fokozat
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek.

Fokozat: Haladó, Szint: 400
Főzés - Haladó fokozat
Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni.

Fokozat: Haladó, Szint: 500
Italkészítés - Haladó fokozat
Alkoholmentes koktélokat is el tudsz készíteni.

Fokozat: Haladó, Szint: 500
Kertészkedés - Gyakorló fokozat
Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 100
Lovaglás - Kezdő fokozat
Rá tudsz szállni egy lóra... majd akár le is tudsz szállni. Isten ments, hogy meglovagold a vadállatot. (Lovakat minden szint városában lehet bérelni, ha van ott város, majd ha készen vagy a feladatoddal, akkor vissza kell, hogy szolgáltasd. Lehetőleg ne haljon meg.)

Fokozat: Kezdő, Szint: 42
Bűvészkedés - Gyakorló fokozat
Nem hibázol a kártyatrükkökben, te vagy a joker, ha a pakliról van szó.

Fokozat: Gyakorló, Szint: 100