Alap adatok |
Név: |
Kokoro |
Kaszt: |
Állatidomár |
Szint: |
20 |
Céh: |
Angelic Voice |
| |
Indikátor: |
Zöld |
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol. |
Állatidomár bónuszok: |
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti. Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is. Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból). Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem). |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
20 |
20 |
0 |
0 |
40 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
22 |
6 |
0 |
0 |
28 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
18 |
12 |
0 |
0 |
30 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Irányítás |
10 |
15 |
0 |
0 |
25 |
|
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését. |
Kitartás |
11 |
4 |
0 |
0 |
15 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
9 |
10 |
0 |
0 |
19 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
14 |
2 |
0 |
0 |
16 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
120 |
0 |
0 |
120 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
20 |
20 |
40 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
22 |
6 |
28 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
18 |
12 |
30 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Irányítás |
10 |
15 |
25 |
|
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését. |
Kitartás |
11 |
4 |
15 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
9 |
10 |
19 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
14 |
2 |
16 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
120 |
120 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Youkai Róka Maszk |
|
Youkai Róka Maszk
Az arcomra teszem a maszkom. Így aktiválhatom. Képes vagyok a kisállatom bőrébe bújni, és segíteni neki. Így még egyet támadhat, az enyémért cserébe. És ezt is csak egyszer. Meg, én nem vagyok olyan ügyes. Ezért egyel nagyobbat kell dobjak, mint egyébként. Ha tudok még támadni, akkor támadhatok, de a kisállatomat békén kell hagyjam. Olyan... három körön keresztül. |
2. képesség |
Óriáspók Maszk |
|
Óriáspók Maszk
Norm mintájára csináltam a maszkot. Ezt is az arcom elé kell húznom. Így aktiválhatom. A maszk szája nyílik ki. Pókhálót feszít ki, akár a levegőbe is. Aki belelép, megakad, nem támadhat. Két kiskör idejére. Aztán kiszabadul, és mehet tovább. Csak egy ellenfelet képes megállítani. És három körönként. |
3. képesség |
|
|
Nincs beállítva |
Pet speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Panyóka |
|
Panyóka
A kisállatom ügyes bújó. Ha elbújik, csak nagyon nehezen lehet megtalálni. A mobok ilyenkor vagy keresik, vagy átmennek valaki másra. Ha meg ember ellen küzdünk, akkor egyszerűen eltűnik a szeme elől. Kölyökkorban egy körig. Aztán ha majd fiatal lesz, biztos ügyesebb is lesz, és akkor már két kör. Felnőttként pedig három. Ennél nem több. |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Keresés |
1 |
|
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
1 szint: Kis esély gyakori tárgyak megtalálására.
Minden kalandozásod végén a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy gyakori tárgyat. |
Helyszínismeret |
1 |
|
Helyszínismeret: A Helyszínismeret jártasság birtokában több gyűjthető dolgot találsz ismerkedéseid során. Minél magasabb a jártasság szintje, annál többet.
1 szint: Kis esély gyűjthető dolgokra.
Minden ismerkedős játékod végén a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy gyakori gyűjthető dolgot (hal/vad/dixi/kártya). |
Észlelés |
2 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Látás |
2 |
|
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál. |
Rejtőzés |
2 |
|
Rejtőzés: A Rejtőzés segítségével el tudsz bújni a játékosok vagy a szörnyek elől. Ha nincsenek megfelelő szinten vagy nem rendelkeznek elég magas Észlelés jártassággal, nem tudnak észrevenni a különböző tereptárgyak mögött. Nyílt terepen nem lehetséges a rejtőzködés, ha pedig Rejtőzés közben mozogsz, azzal növeled az esélyét annak, hogy észre vesznek alacsonyabb jártassággal is. A bossok immúnisak a jártasságra.
2 szint: El tudsz bújni a nálad valamivel gyengébb szörnyek és a legfeljebb első szintű Észleléssel rendelkező játékosok elől. Ha azonban mozogsz rejtőzés közben, egyes Észleléssel észre vesznek. Ha van hol elrejtőzni, küzdőtéren az ellenfeled elveszíti az első támadás jogát gyorsaságtól függetlenül, amennyiben nincs elég magas Észlelése. |
Lopakodás |
1 |
|
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
1 szint: A nálad jóval gyengébb mobok, és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (lefelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Érclátás |
2 |
157 |
|
Érclátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező érclelőhelyek. Az ércek a fegyver és páncélkészítés jártassághoz kellenek. |
Páncélkészítés |
2 |
200 |
|
Páncélkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből páncélokat készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sisakot, köpenyt, páncélt, cipőt, gyűrűt lehet vele készíteni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Horgászat |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Főzés |
Gyakorló |
200 |
|
Gyakorló:
A palacsintáid kiválóak, de a többin még dolgozni kell. |
Italkészítés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Kertészkedés |
Gyakorló |
100 |
|
Gyakorló:
Rendesen el tudsz ültetni egy növényt és ha rendszeresen gondozod, öntözöd és irtod a kártevőket életben is tudod hagyni. |
Bűvészkedés |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Lovaglás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |