Karakter tulajdonságai

Suzume


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Suzume Kaszt: Íjász Szint: 24
Céh: Indikátor: Piros
Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Íjász bónuszok:
Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a boss tulajdonsággal rendelkező mobokra nem hat, azonban az összes többire (például segítőkre) igen
Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 20 0 0 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 30 17 0 17 64
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 0 0 0 2
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 20 28 0 28 76
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 7 10 0 12 29
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 11 30 0 30 71
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 4 0 4 43
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 0 0 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 20 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 30 34 64
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 0 2
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 20 56 76
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 7 22 29
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 11 60 71
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 8 43
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Alakváltás
Alakváltás
Suzume képes felvenni a játékban található állatok és mobok külsejét egy bizonyos időre. Az átalakulást kétféle képen veszi a játék felvett formát, ez lehet harci, és nem harci mob.
Nem harci mobok esetén Suzume bármilyen olyan állat alakját veheti fel ami nem szerepel a bestiáriumban (pl egy veréb alakját képes így felvenni). Ezt bármikor és bármeddig képes alkalmazni (ilyenkor nincs szükség dobásra) azonban ez a fajta átalakulás semmilyen pont módosítást nem eredményez.
A harci mobok esetén Suzu képes felvenni olyan mobok alakját amik már szerepelnek a bestiáriumba. Ilyenkor a felhasznált mob pontjainak húsz százalékát megkapja bónuszpontként viszont minimálisan egy pontot mindenképp kap. Azonban ahhoz, hogy ezt megtehesse két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Először is csak azoknak a moboknak tudja e módon föl venni amik már szerepelnek az összesítőben és vannak elérhető pontjaik. Ezek lehetnek ritkák, bossok, minibossok stb. Másodsorban csak akkor tudja használni ha Suzume alap pontrétekének össze
2. képesség Átváltozás: Láva
Átváltozás: Láva
Alap tudnivalók:
Aktiválás után Suzume teste „lávává” alakul át amivel képes elpusztítani mások felszereléseit. Alapvetően két formája van egy támadásra és egy védekezésre. A hatás 3 körön át tart és 6 kör még újra használható nem lesz.

Kinézet:
Suzume minden felszerelése és a ruhája eltűnik (ez csak vizuális a pontértékek megmaradnak) csupán teste körvonalai látszódnak mivel ilyenkor a bőre teljesen elszenesedik és mély halványan izzó repedések jelennek meg a rajta a haja pedig lángcsóvává alakul míg a szemei vörösen izzanak.


Hatás támadás esetén:
Mivel az íja is eltűnik így az alapvető támadása is megváltozik. Ilyenkor a végtagjai képesek megnyulni szint/10 méter hosszúra és azzal támad. Ebben az esetben az irányítás pontok erőpontként jelennek meg mint az alakváltás esetében.

Hatás védekezésnél:

Két módja van. Normál védekezés esetében (tehát sima kockadobásnál ha az ellenfél sikertelen támadást dob) a teste megszilárdul és képes akár a kardot is megállítani vele. A
3. képesség Átalakulás: Bomba
Átalakulás: Bomba
Alap tudnivalók:
Suzu itt nem önmagát hanem a nyilait képes bombává alakítani amit Suzu bármikor felrobbanhat. Újratöltési idő két kör a detonáció után.

Kinézet:
Suzu a nyilait felajzáskor meg érint és ilyenkor vörösen kezdenek el izzani.

Hatás játékosok ellen:
Kilövés után a nyíl belefúródik az ellenfélbe amit az nem tud leszedni vagy elpusztítani mindaddig amíg a nyíl fel nem robban. Suzume ilyenkor a normál nyilat teszi robbanóvá ami becsapódáskor normál sebzést visz be majd detonációkor a sebzése fele + minden körben spec képesség/10 sebzés bónuszt kap mindaddig még fel nem robban. A detonáció külön mellékcselekvést igényel ám erre már nem kell külön dobni. Ha a képesség nem sikerül de a támadás igen akkor csak egy sima nyilat lő ki viszont ha a képi sikerül de a támadás nem akkor viszont a képesség sem sikerülhet.

Hatás szörnyharc és bossok ellen:

A menete ugyan az mint játékosok ellen viszont itt a sebzés bónusz minden esetben csak 1 kiskörönként. Több nyíl is átváltoztatható egy körbe

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Rubin Íj +10 Irányítás +2 Fegyverkezelés
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T3] Arany Mellvért +90 Páncél
Sisak [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
Csizma [T3] Topáztalpas Cipő +4 Irányítás +12 Gyorsaság +10 Páncél
Köpeny [T3] Pókmintás Köpeny +14 Irányítás
Gyűrű [T3] Macskaszem Gyűrű +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság
Gyűrű [T3] Macskaszem Gyűrű +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Észlelés 2
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki.
Lopakodás 2
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
2 szint: A nálad valamivel gyengébb mobok, és az észlelés legalább kettes szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki.
Hallgatózás 2
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
2 szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd.
Súlyemelés 2
Súlyemelés: A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged.
2 szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 0 1
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Kristályírás 0 1
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Gyakorló 200
Gyakorló: A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Gyakorló 200
Gyakorló: Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 100
Életpontok (50%, Sárga): 50
Életpontok (20%, Piros): 20
Páncél: 150
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 77
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 1
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 1



Ugrás a lap tetejére