|
|
24. szint, Íjász |
|||||
Céh: | Nincs | ||||
Indikátor: | Piros | ||||
Élet: | 20 | (+0) | =20 | ||
Fegyverkezelés: | 30 | (+34) | =64 | ||
Erő: | 2 | (+0) | =2 | ||
Irányítás: | 20 | (+56) | =76 | ||
Kitartás: | 7 | (+22) | =29 | ||
Gyorsaság: | 11 | (+60) | =71 | ||
Spec. Képesség: | 35 | (+8) | =43 | ||
Páncél: | (+150) | =150 | |||
24. szint, Íjász |
||||
Jobb Kéz: | Rubin Íj | |||
Rúna: | Villám Rúna | |||
Testpáncél: | Arany Mellvért | |||
Sisak: | Aranykorona | |||
Csizma: | Topáztalpas Cipő | |||
Köpeny: | Pókmintás Köpeny | |||
Gyűrű: | Macskaszem Gyűrű | |||
Gyűrű: | Macskaszem Gyűrű | |||
24. szint, Íjász |
||||
1. képesség | Alakváltás | |||
2. képesség | Átváltozás: Láva | |||
3. képesség | Átalakulás: Bomba | |||
24. szint, Íjász |
||||
24. szint, Íjász |
||||
Észlelés: | 2. szint | |||
Lopakodás: | 2. szint | |||
Hallgatózás: | 2. szint | |||
Súlyemelés: | 2. szint | |||
24. szint, Íjász |
|||||
24. szint, Íjász |
|||||
Vadászat: | Gyakorló | 200. szint | |||
Horgászat: | Gyakorló | 200. szint | |||
Arany Mellvért |
|||||
Típus: | Páncél (Páncél) | Páncél: | +90 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Minimum szint: | 18 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 45 | ||
Villám Rúna |
|||||
Típus: | Fegyver (Rúna) | Fegyverkezelés: | +5 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +4 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 9 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 9 | ||
Rubin Íj |
|||||
Típus: | Fegyver (Távolsági fegyver) | Irányítás: | +10 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Fegyverkezelés: | +2 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Íjász | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 12 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 12 | ||
Macskaszem Gyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Kitartás: | +5 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Fegyverkezelés: | +5 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Gyorsaság: | +5 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 15 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 15 | ||
Topáztalpas Cipő |
|||||
Típus: | Páncél (Csizma) | Irányítás: | +4 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Gyorsaság: | +12 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Páncél: | +10 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 21 | ||
Macskaszem Gyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Kitartás: | +5 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Fegyverkezelés: | +5 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Gyorsaság: | +5 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 15 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 15 | ||
Pókmintás Köpeny |
|||||
Típus: | Páncél (Köpeny) | Irányítás: | +14 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Minimum szint: | 18 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 14 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 14 | ||
Aranykorona |
|||||
Típus: | Páncél (Sisak) | Gyorsaság: | +8 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Páncél: | +50 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 | ||
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 33 | ||
Alakváltás |
Suzume képes felvenni a játékban található állatok és mobok külsejét egy bizonyos időre. Az átalakulást kétféle képen veszi a játék felvett formát, ez lehet harci, és nem harci mob. Nem harci mobok esetén Suzume bármilyen olyan állat alakját veheti fel ami nem szerepel a bestiáriumban (pl egy veréb alakját képes így felvenni). Ezt bármikor és bármeddig képes alkalmazni (ilyenkor nincs szükség dobásra) azonban ez a fajta átalakulás semmilyen pont módosítást nem eredményez. A harci mobok esetén Suzu képes felvenni olyan mobok alakját amik már szerepelnek a bestiáriumba. Ilyenkor a felhasznált mob pontjainak húsz százalékát megkapja bónuszpontként viszont minimálisan egy pontot mindenképp kap. Azonban ahhoz, hogy ezt megtehesse két fontos kritériumnak kell megfelelnie. Először is csak azoknak a moboknak tudja e módon föl venni amik már szerepelnek az összesítőben és vannak elérhető pontjaik. Ezek lehetnek ritkák, bossok, minibossok stb. Másodsorban csak akkor tudja használni ha Suzume alap pontrétekének össze |
Átváltozás: Láva |
Alap tudnivalók: Aktiválás után Suzume teste „lávává” alakul át amivel képes elpusztítani mások felszereléseit. Alapvetően két formája van egy támadásra és egy védekezésre. A hatás 3 körön át tart és 6 kör még újra használható nem lesz. Kinézet: Suzume minden felszerelése és a ruhája eltűnik (ez csak vizuális a pontértékek megmaradnak) csupán teste körvonalai látszódnak mivel ilyenkor a bőre teljesen elszenesedik és mély halványan izzó repedések jelennek meg a rajta a haja pedig lángcsóvává alakul míg a szemei vörösen izzanak. Hatás támadás esetén: Mivel az íja is eltűnik így az alapvető támadása is megváltozik. Ilyenkor a végtagjai képesek megnyulni szint/10 méter hosszúra és azzal támad. Ebben az esetben az irányítás pontok erőpontként jelennek meg mint az alakváltás esetében. Hatás védekezésnél: Két módja van. Normál védekezés esetében (tehát sima kockadobásnál ha az ellenfél sikertelen támadást dob) a teste megszilárdul és képes akár a kardot is megállítani vele. A |
Átalakulás: Bomba |
Alap tudnivalók: Suzu itt nem önmagát hanem a nyilait képes bombává alakítani amit Suzu bármikor felrobbanhat. Újratöltési idő két kör a detonáció után. Kinézet: Suzu a nyilait felajzáskor meg érint és ilyenkor vörösen kezdenek el izzani. Hatás játékosok ellen: Kilövés után a nyíl belefúródik az ellenfélbe amit az nem tud leszedni vagy elpusztítani mindaddig amíg a nyíl fel nem robban. Suzume ilyenkor a normál nyilat teszi robbanóvá ami becsapódáskor normál sebzést visz be majd detonációkor a sebzése fele + minden körben spec képesség/10 sebzés bónuszt kap mindaddig még fel nem robban. A detonáció külön mellékcselekvést igényel ám erre már nem kell külön dobni. Ha a képesség nem sikerül de a támadás igen akkor csak egy sima nyilat lő ki viszont ha a képi sikerül de a támadás nem akkor viszont a képesség sem sikerülhet. Hatás szörnyharc és bossok ellen: A menete ugyan az mint játékosok ellen viszont itt a sebzés bónusz minden esetben csak 1 kiskörönként. Több nyíl is átváltoztatható egy körbe |
Észlelés - 2. szint |
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak. 2. szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Lopakodás - 2. szint |
A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit. 2. szint: A nálad valamivel gyengébb mobok, és az észlelés legalább kettes szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. |
Hallgatózás - 2. szint |
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról. 2. szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Súlyemelés - 2. szint |
A Súlyemeléssel úgymond a fizikumodat növeled. Nem lesz erősebb a karakter és nem befolyásolja, hogy milyen könnyű a felszerelésed vagy a fegyvered, csupán a világban lévő dolgokat tudod elmozdítani, megemelni. Fontos, hogy csak rövid idejű erőkifejtésre ad lehetőséget, ha valami súlyos dolgot akarsz cipelni, más jártasságra lesz szükséged. 2. szint: Ha kicsit erőlködve is, de felemelheted a játékostársaidat, vagy dobálhatsz padokat a parkban. |
Kristályírás - Tier 0 |
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni. Tier: 0, Szint: 1 |
Növénylátás - Tier 0 |
Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek. Tier: 0, Szint: 1 |
Vadászat - Gyakorló fokozat |
A sima mobok húsát is elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél. Fokozat: Gyakorló, Szint: 200 |
Horgászat - Gyakorló fokozat |
Közepes méretű halakat nehezen, de már ki tudsz fogni. Fokozat: Gyakorló, Szint: 200 |