Karakter tulajdonságai

Suzume


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Suzume Kaszt: Íjász Szint: 24
Céh: Indikátor: Piros
Arany: 0 Exp: 0
Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Íjász bónuszok:
Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a boss tulajdonsággal rendelkező mobokra nem hat, azonban az összes többire (például segítőkre) igen
Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 20 0 0 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 30 17 0 17 64
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 0 0 0 2
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 20 28 0 28 76
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 7 10 0 12 29
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 11 30 0 30 71
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 4 0 4 43
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 0 0 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 20 0 20
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 30 34 64
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 2 0 2
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 20 56 76
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 7 22 29
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 11 60 71
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 8 43
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 150 150
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Rubin Íj +10 Irányítás +2 Fegyverkezelés
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T3] Arany Mellvért +90 Páncél
Sisak [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
Csizma [T3] Topáztalpas Cipő +4 Irányítás +12 Gyorsaság +10 Páncél
Köpeny [T3] Pókmintás Köpeny +14 Irányítás
Gyűrű [T3] Macskaszem Gyűrű +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság
Gyűrű [T3] Macskaszem Gyűrű +5 Kitartás +5 Fegyverkezelés +5 Gyorsaság

Páncél
Sisak
Csizma
Köpeny
Gyűrű
Rúna
Kardforgató
Lovag
Pajzs
Harcos
Árnyharcos
Íjász
Állatidomár
Harcművész
Potion
Méreg
Kristály
Recept

Fegyverek
db Tier Tárgy Pontok

Páncélok
db Tier Tárgy Pontok

Egyéb tárgyak
db Tier Tárgy Leírás

Receptek
db Tier Tárgy Komponensek

Ércek
Tier 1 Bronzérc Munkálatlan Bőr Sida Kő Halvány Rubin Vasérc Holdkő Rubin
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Fémkő Vastag Bőr Drágakő Tömény Rubin Acél Borostyánkő Tűzkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Halvány Holdkő Jeti Bőr Topáz Opál Aranyérc Obszidián Gyémánt
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Fekete Holdkő Pikkely Mithril Orichalcum Platinum Zafír Szivárványkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Rézérc Cserzett Bőr Akvamarin Igazgyöngy Ezüströg Smaragd Napkő
0 0 0 0 0 0 0

Növények
Tier 1 Kis Tövisgyökér Faeno Levél Barna Gomba Tövisgyökér Vörös Pitypang Kristálylevél Örökké Lángoló Tulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Vastag Tövisgyökér Faeno Ág Vörös Gomba Nihil Levél Óriás Pitypang Fagylevél Lávatulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Nihil Ág Eknier Levél Gyilkos Galóca Ezüst Százszorszép Gigantikus Pitypang Sárkánylevél Őslevél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Faeno Virág Eknier Ág Fekete Gomba Nihil Bogyó Fagyott Pitypang Színváltó Bogyó Foszforeszkáló Levél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Magnum Levél Kék Tulipán Szarvasgomba Jégvirág Havasi Pitypang Démonbogyó Aranyvirág
0 0 0 0 0 0 0

Egyebek (kazamata cuccok és szóló zsetonok)
Tier 0 Zseton Ezüstlevél Csontszilánk Vércsepp Hullótoll Kristálykő Hős Esszencia
0 0 0 0 0 0 0



Ugrás a lap tetejére