Karakter tulajdonságai

Benedict Arata


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Benedict Arata Kaszt: Íjász Szint: 18
Céh: Indikátor: Zöld
Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Íjász bónuszok:
Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a boss tulajdonsággal rendelkező mobokra nem hat, azonban az összes többire (például segítőkre) igen
Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 15 0 0 0 15
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 20 2 0 0 22
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 5 0 0 0 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 5 24 0 0 29
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 10 2 0 0 12
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 30 70 8 0 108
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 20 0 0 0 20
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 140 0 0 140
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 15 0 15
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 20 2 22
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 5 0 5
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 5 24 29
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 10 2 12
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 30 78 108
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 20 0 20
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 140 140
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Speciális képességek
Karakter speciális képességei
Képesség Képesség neve
1. képesség Role Play
Role Play
§§A képesség lényege, hogy különböző szerepeket tud felvenni.
§§Minden \"szerep\" részletesen ki kell legyen dolgozva, és az alapjaiban nem változhat. (Pl. nem lehet hirtelen 160cm-ből 180cm, és ha az egy pincér volt egyértelműen nem lesz a következő alkalomkor kuruzsló, stb...)
§§Képességpontonként egy szerep tárolható el.
§§\"Idő korlátok\": instant fel tudja ölteni, de a következő kört abban a szerepben kell töltenie, és csak az utána következőben válthat egy másikba, vagy az eredetibe, mindkét esetben szintén legalább egy kört kell eltöltenie, mielőtt válthatna.
§§Amiket feltétlen tartalmaznia kell a szerepnek:
#A szerep típusa: Jk / NJK (éppen abban a szerepben minek minősülök)
#Indikátor (ha van)
#Egyéni kinézet
#Titulus (A szerep mivoltja: Falusi/cseléd/eladó)
§§NJK szerepben képes úgy küldetést \"adni\", ahogy azt egy rendes npc. Tehát amikor eldönti, hogy én most XY-nak azt a küldetést adom, hogy:\" Hozz nekem egy tölcsér fagyit!\"
Akkor előtte egy rendszerüzenet ugrik fel, hogy
\"Mini Quest: Hozz egy tölcsér fagyit!
Jutalom: (itt szerepelhet jellemzés, vagy konkrét adat) Csekély /vagy/ 2arany
Időkorlát: (ha van) 1 óra /vagy/ nincs\"
Természetesen az általa generált \"küldetések\" amik nem hivatalosan folynak le engedéllyel, és/vagy mesélő vezetésével, azok saját zsebre mennek. Tehát:
-Adok egy küldetést ami nem igényel külön kérvényezést és engedélyt. A jutalom érte 10 arany volt. =>Akkor ez a 10 arany az én saját zsebemből vonódik le.
-Adok egy küldetést ami igényel külön kérvényezést, és megkapom rá az engedélyt (esetleg egy mesélő el is vállalja a levezetést) akkor az a szabályzatoknak megfelelően lezajló küldetés lesz, melynek végén mesélő/vagy admin értékel, és jutalmat oszt.
A küldetéses rész összegzése: Tehát a lényeg, hogy úgy jelenik meg a másik játékos számára a küldetés, mintha egy rendszerben szereplő rendes NJK generálta volna. !Az itt feltüntetett küldetés csak példa könnyebb megértés céljából!
2. képesség Core acces
Core acces
§Képes egy bizonyos méretű területet elemezni.
#A terület mérete képességpont /2 méter élű kocka
#Az elemzés az itt felhalmozódott adatra terjed ki
#Visszamenőleg képességpontnyi órához van hozzáférése
#A képesség újratöltési ideje IC eseményileg az elemzett idő tizede.
#Nagy ritkán előfordulhat minimális adatveszteség.

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz [T2] Rubin Íj +10 Irányítás +2 Fegyverkezelés
Rúna [T2] Gyorsaság Rúna +2 Kitartás +6 Gyorsaság
Testpáncél [T3] Arany Mellvért +90 Páncél
Sisak [T3] Aranykorona +8 Gyorsaság +50 Páncél
Csizma [T3] Villanás +20 Gyorsaság
Köpeny [T3] Pókmintás Köpeny +14 Irányítás
Gyűrű [T3] Mennydörgés Gyűrű +18 Gyorsaság
Gyűrű [T3] Mennydörgés Gyűrű +18 Gyorsaság
Gyűrű [T1] Ékkő Gyűrű 10%

Jártasságok
Elsődleges jártasságok
Jártasság Szint
Látás 2
Látás: A karakter látása a jártasság birtokában a szintjétől függően különböző módokon javulhat. A jártasság működését a szem halványzöld izzása jelzi.
2 szint: Tisztán látsz a félhomályban, és messzebb látsz sűrű ködben vagy füstben is az alacsonyabb jártasság szintű játékosoknál.
Lopakodás 3
Lopakodás: A Lopakodás jártassággal képes vagy hangtalan, észrevétlen mozgásra, azonban megfelelő szintű Észleléssel észre vehetnek. Vigyázz, a Lopakodás nem tesz láthatatlanná, ha valaki lát téged, nem ér semmit.
3 szint: A hozzád hasonló szintű mobok, és az észlelés legalább hármas szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező (felfelé kerekítve) mennyiségű plusz sebzést oszt ki. Legalább tíz szinttel alacsonyabb bossok ellen már használható.
Hallgatózás 2
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
2 szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, az első kockánál egyet levonva, a többinél kettőt.
Akrobatika 2
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
2 szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened.
Másodlagos jártasságok
Jártasság Tier Szint
Növénylátás 1 57
Növénylátás: Ezzel a küldetések végén kapsz egy bizonyos mennyiségű és minőségű ércet (a minőség a szinttől függ). Ezeket úgymond a küldetés közben termelik a táskádba a környező növénylelőhelyek. A növények a potion/méregfőzés és a kristályírás jártassághoz kellenek.
Kristályírás 1 37
Kristályírás: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből tintát készíthetsz, amellyel kristályra írhatsz. A jártasság felvételével örökös üres kristály készleted lesz, amivel természetesen nem kereskedhetsz, és semmire sem használhatod. A kristályokat ismert receptek alapján írhatod, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Sima kristályokat lehet vele írni.
Harmadlagos jártasságok
Jártasság Fokozat Szint
Vadászat Kezdő 50
Kezdő: Az egyes szinten lévő mobok húsát elteheted és felhasználhatod, ha valami finomat főznél.
Horgászat Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Főzés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Italkészítés Gyakorló 101
Gyakorló: A pohárba öntés művészetét mesterfokra emelted. Emellett könnyed, egyszerű italokat el tudsz készíteni.
Kertészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Bűvészkedés Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Lovaglás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.
Búvárkodás Nincs 0
Nincs: Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri.

További infók
Tulajdonság Érték
Életpontok (100%, Zöld): 75
Életpontok (50%, Sárga): 37
Életpontok (20%, Piros): 15
Páncél: 140
Jobb kézben levő fegyverrel sebzés: 31
Pusztakezes sebzés (fegyver nélkül): 2
Pusztakezes sebzés (felszerelés nélkül): 2

Tárgybónuszok
Tárgy Bónusz
[T3] Villanás A cipő halvány villámokat szór magából futás közben.
[T3] Mennydörgés Gyűrű +4 gyorsaság, ha Villanás is fel van szerelve
[T3] Mennydörgés Gyűrű +4 gyorsaság, ha Villanás is fel van szerelve
[T1] Ékkő Gyűrű 10% +10% Exp és Arany küldetések és küzdőterek után.



Ugrás a lap tetejére