Alap adatok |
Név: |
Kusumi Ayani |
Kaszt: |
Állatidomár |
Szint: |
23 |
Céh: |
Angelic Voice |
| |
Indikátor: |
Zöld |
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol. |
Állatidomár bónuszok: |
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti. Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is. Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból). Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem). |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felszerelés |
Bónusz |
Korrekció |
Összes |
Váltás |
Élet |
29 |
28 |
0 |
0 |
57 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
27 |
7 |
0 |
0 |
34 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
3 |
5 |
0 |
0 |
8 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Irányítás |
13 |
24 |
0 |
0 |
37 |
|
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését. |
Kitartás |
15 |
4 |
0 |
0 |
19 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
24 |
12 |
0 |
0 |
36 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
35 |
13 |
0 |
0 |
48 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
100 |
0 |
0 |
100 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Pontozás |
Tulajdonság |
Alap és Ráosztott |
Felsze- relés |
Összes |
Váltás |
Élet |
29 |
28 |
57 |
|
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját. |
Fegyverkezelés |
27 |
7 |
34 |
|
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik. |
Erő |
3 |
5 |
8 |
|
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés. |
Irányítás |
13 |
24 |
37 |
|
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését. |
Kitartás |
15 |
4 |
19 |
|
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál. |
Gyorsaság |
24 |
12 |
36 |
|
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál. |
Spec. Képesség |
35 |
13 |
48 |
|
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet. |
Páncél |
|
100 |
100 |
|
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.) |
Speciális képességek |
Karakter speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Életenergia Növelés |
|
Életenergia Növelés
E képességgel képes vagyok bárkibe átirányítani /, illetve az átirányítottat visszaszívni/ az élet pontjaimat, így míg nekem csökkenek az Élet pontjaim, a kiszemelt személynek/állatnak nőnek hiába volt már maximum élete (pl ha valakinek 10 életpontja van, akkor felnövelhetem ezt neki 15-re, ám a +5 tőlem csökken). Azonban az Élet pontok csak ideiglenesen növelhetik túl maximumon az életpontokat, ha az illető megsebződve elveszíti az átadottakat, illetve ugyanez történik, ha elvesztem az eszméletem, illetve ha visszaszívom magamban /természetesen, ha sebződés miatt veszik el, nem tud visszaszállni belém/. E technikának van egy kis feltétele, ami az, hogy lássam a célpontot. Viszont van egy kis baki. Mivel átadom az életpontjaimat, én éppen ezért óvatosnak kell lennem, mivel így legyengülök, és minimális esélyem van a túlélésre, ha megtámadnak. Minden 10. SK pont után eggyel nő a tölthető személyek száma. Jelenleg 3 embernek tudok tölteni egyszerre. |
2. képesség |
Mennyei Ajándék |
|
Mennyei Ajándék
Amennyiben a helyzet úgy kívánja képes vagyok az életpontra rakott értékeim 2x-esét gyógyítani, így ha van 100 HP, az azt jelenti, hogy 20 pont van az életen, vagyis 20x2=40 HP-t tudok gyógyítani. A gyógyuló fél lehet JK, PET, NJK, Mob vagy akár én vagy Tűzrózsa is. Pihenőkör: 5 kör, amennyiben más-más személy gyógyítására használom azonban nincs már lehűlési idő addig, ám ha magamra 1x, vagy másra 2x nyomok akkor a pihenés bekapcsolódik. |
3. képesség |
Tökéletes Védelem |
|
Tökéletes Védelem
Ayani egy hatalmas fénylő kristályt idéz meg a földből, amelynek ragyogása felkelti a közelben lévő mobok figyelmét. Míg a kristály ép minden ellenséges sebzést felfog. A kristály Ayani életének pontosan az 50%-val megegyező értékkel rendelkezik (felszerelés bónusz nélkül, lefelé kerekítve), és vagy SK/2 kis körig képes fennt maradni, vagy 3 nagy körig, vagy míg meg nem semmisül (attól függően melyik van előbb). Egy játék alatt bármennyiszer használható, ám feltöltési ideje 4 kör. |
Pet speciális képességei |
Képesség |
Képesség neve |
|
1. képesség |
Tisztító Tűz |
|
Tisztító Tűz
Tűzrózsa lángjait felhasználva képes tűzből alkotott láncokat felhelyezni 1 személyre. A láncok a 3 körön belül megsemmisülnek, ám a számláló csak akkor kezd el számolni, amint valaki a megjelölés után megsebezte a megjelölt mobot/bossot/jk-t, emellett a tisztító kristály is képes megszüntetni a hatást // a képesség számlálója úgy számol, ahogy a kristályok esetében történik//. A láncok minden támadás után Irányításra osztott pontok - (mínusz) erőre osztott pontok mennyiségével sebeznek (jelen pillanatban 10 HP), és a sebzés halmozódik (pl ha valaki a saját körében 6x támadhat, akkor 6x10 HP-t fog sebződni a béklyózott A játék ideje alatt csak SK-ra osztott pontok/10 mennyiségű béklyót tudok csak használni // vagyis jelen pillanatban 1 játékban csak 3 béklyót csinálhatok a játék végéig//, 1 időben csak 1 béklyó lehet |
Jártasságok |
Elsődleges jártasságok |
Jártasság |
Szint |
|
Keresés |
3 |
|
Keresés: A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó.
3 szint: Mindig találsz egy gyakori tárgyat, kis esély ritka tárgyra.
Minden kalandozásod végén kapsz egy gyakori tárgyat, illetve a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy ritka tárgyat. |
Észlelés |
2 |
|
Észlelés: Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak.
2 szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Hallgatózás |
2 |
|
Hallgatózás: A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról.
2 szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Akrobatika |
2 |
|
Akrobatika: Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni.
2 szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened. |
Másodlagos jártasságok |
Jártasság |
Tier |
Szint |
|
Fegyverkészítés |
3 |
205 |
|
Fegyverkészítés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. |
Potifőzés |
3 |
214 |
|
Potifőzés/Méregkeverés: Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni. |
Harmadlagos jártasságok |
Jártasság |
Fokozat |
Szint |
|
Vadászat |
Haladó |
500 |
|
Haladó:
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. |
Horgászat |
Kezdő |
1 |
|
Kezdő:
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni. |
Főzés |
Haladó |
500 |
|
Haladó:
Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni. |
Italkészítés |
Kezdő |
1 |
|
Kezdő:
Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre. |
Kertészkedés |
Kezdő |
1 |
|
Kezdő:
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet. |
Bűvészkedés |
Kezdő |
1 |
|
Kezdő:
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni. |
Lovaglás |
Haladó |
473 |
|
Haladó:
Tökéletesen tudsz lovagolni. (Lóról való íjászkodást vagy akármilyen harcot továbbra is felejtsd el.) |
Búvárkodás |
Nincs |
0 |
|
Nincs:
Ezt a jártasságot a karakter nem ismeri. |