|
|
23. szint, Állatidomár |
|||||
Céh: | Angelic Voice | ||||
Indikátor: | Zöld | ||||
Élet: | 29 | (+28) | =57 | ||
Fegyverkezelés: | 27 | (+7) | =34 | ||
Erő: | 3 | (+5) | =8 | ||
Irányítás: | 13 | (+24) | =37 | ||
Kitartás: | 15 | (+4) | =19 | ||
Gyorsaság: | 24 | (+12) | =36 | ||
Spec. Képesség: | 35 | (+13) | =48 | ||
Páncél: | (+100) | =100 | |||
23. szint, Állatidomár |
||||
Jobb Kéz: | Nevelés Kesztyűje 6. szint | |||
Rúna: | Villám Rúna | |||
Testpáncél: | Opálbevonatú Ruha | |||
Sisak: | Holdsugár Diadém | |||
Csizma: | Opáltalpas Cipő | |||
Köpeny: | Virágmintás Köpeny | |||
Gyűrű: | Napszak Gyűrű | |||
Gyűrű: | Napszak Gyűrű | |||
23. szint, Állatidomár |
||||
1. képesség | Életenergia Növelés | |||
2. képesség | Mennyei Ajándék | |||
3. képesség | Tökéletes Védelem | |||
23. szint, Állatidomár |
||||
1. képesség | Tisztító Tűz | |||
23. szint, Állatidomár |
||||
Keresés: | 3. szint | |||
Észlelés: | 2. szint | |||
Hallgatózás: | 2. szint | |||
Akrobatika: | 2. szint | |||
23. szint, Állatidomár |
|||||
Fegyverkészítés: | Tier 3 | 205. szint | |||
23. szint, Állatidomár |
|||||
Vadászat: | Haladó | 500. szint | |||
Horgászat: | Kezdő | 1. szint | |||
Főzés: | Haladó | 500. szint | |||
Italkészítés: | Kezdő | 1. szint | |||
Kertészkedés: | Kezdő | 1. szint | |||
Lovaglás: | Haladó | 473. szint | |||
Bűvészkedés: | Kezdő | 1. szint | |||
Opálbevonatú Ruha |
|||||
Típus: | Páncél (Páncél) | Erő: | +1 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Kitartás: | +1 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Páncél: | +70 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 16 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 37 | ||
Villám Rúna |
|||||
Típus: | Fegyver (Rúna) | Fegyverkezelés: | +5 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +4 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 9 | ||
Előfordulás: | Fegyverkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 9 | ||
Nevelés Kesztyűje |
|||||
Típus: | Fegyver (Egykezes fegyver) | Irányítás: | +8 | Tier: | 1 |
Minőség: | Legendás | Kitartás: | +3 | Minimum szint: | 1 |
Kaszt: | Állatidomár spec. | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 11 | ||
Előfordulás: | Legendás 6. szint | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 11 | ||
Leírás/Megjegyzés: A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani. Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott. Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli. Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli. Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli. Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli. A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű. |
Napszak Gyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Irányítás: | +8 | Tier: | 2 |
Minőség: | Ritka | Speciális Képesség: | +2 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Élet: | +8 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 26 | ||
Leírás/Megjegyzés: Éjjelente egy küzdelem alatt maximum egyszer, két körig megnöveli a fegyverkezelésed 4-el. Reggelente vérvörös, éjszaka pedig teljesen fekete. Egy megmagyarázhatatlan jelenség. - SAO kézikönyv |
Opáltalpas Cipő |
|||||
Típus: | Páncél (Csizma) | Erő: | +4 | Tier: | 3 |
Minőség: | Gyakori | Gyorsaság: | +12 | Minimum szint: | 18 |
Kaszt: | Mindenki | Páncél: | +10 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 21 | ||
Napszak Gyűrű |
|||||
Típus: | Páncél (Gyűrű) | Irányítás: | +8 | Tier: | 2 |
Minőség: | Ritka | Speciális Képesség: | +2 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Élet: | +8 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 18 |
Előfordulás: | Páncélkészítés | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 26 | ||
Leírás/Megjegyzés: Éjjelente egy küzdelem alatt maximum egyszer, két körig megnöveli a fegyverkezelésed 4-el. Reggelente vérvörös, éjszaka pedig teljesen fekete. Egy megmagyarázhatatlan jelenség. - SAO kézikönyv |
Virágmintás Köpeny |
|||||
Típus: | Páncél (Köpeny) | Élet: | +12 | Tier: | 2 |
Minőség: | Egyedi | Minimum szint: | 9 | ||
Kaszt: | Mindenki | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 12 | ||
Előfordulás: | 14. boss | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 24 | ||
Leírás/Megjegyzés: A lépéseid virágokat hagynak maguk után. Isten ments, hogy felveszek egy ilyet! Tiszta lányos, virágos meg izé! - egy felháborodott férfi a béta idején |
Holdsugár Diadém |
|||||
Típus: | Páncél (Sisak) | Fegyverkezelés: | +2 | Tier: | 2 |
Minőség: | Gyakori | Speciális Képesség: | +5 | Minimum szint: | 9 |
Kaszt: | Mindenki | Páncél: | +20 | Tárgyon levő pontok (Hinari): | 11 |
Előfordulás: | Tárgyon levő pontok (Kayaba): | 17 | |||
Életenergia Növelés |
E képességgel képes vagyok bárkibe átirányítani /, illetve az átirányítottat visszaszívni/ az élet pontjaimat, így míg nekem csökkenek az Élet pontjaim, a kiszemelt személynek/állatnak nőnek hiába volt már maximum élete (pl ha valakinek 10 életpontja van, akkor felnövelhetem ezt neki 15-re, ám a +5 tőlem csökken). Azonban az Élet pontok csak ideiglenesen növelhetik túl maximumon az életpontokat, ha az illető megsebződve elveszíti az átadottakat, illetve ugyanez történik, ha elvesztem az eszméletem, illetve ha visszaszívom magamban /természetesen, ha sebződés miatt veszik el, nem tud visszaszállni belém/. E technikának van egy kis feltétele, ami az, hogy lássam a célpontot. Viszont van egy kis baki. Mivel átadom az életpontjaimat, én éppen ezért óvatosnak kell lennem, mivel így legyengülök, és minimális esélyem van a túlélésre, ha megtámadnak. Minden 10. SK pont után eggyel nő a tölthető személyek száma. Jelenleg 3 embernek tudok tölteni egyszerre. |
Mennyei Ajándék |
Amennyiben a helyzet úgy kívánja képes vagyok az életpontra rakott értékeim 2x-esét gyógyítani, így ha van 100 HP, az azt jelenti, hogy 20 pont van az életen, vagyis 20x2=40 HP-t tudok gyógyítani. A gyógyuló fél lehet JK, PET, NJK, Mob vagy akár én vagy Tűzrózsa is. Pihenőkör: 5 kör, amennyiben más-más személy gyógyítására használom azonban nincs már lehűlési idő addig, ám ha magamra 1x, vagy másra 2x nyomok akkor a pihenés bekapcsolódik. |
Tökéletes Védelem |
Ayani egy hatalmas fénylő kristályt idéz meg a földből, amelynek ragyogása felkelti a közelben lévő mobok figyelmét. Míg a kristály ép minden ellenséges sebzést felfog. A kristály Ayani életének pontosan az 50%-val megegyező értékkel rendelkezik (felszerelés bónusz nélkül, lefelé kerekítve), és vagy SK/2 kis körig képes fennt maradni, vagy 3 nagy körig, vagy míg meg nem semmisül (attól függően melyik van előbb). Egy játék alatt bármennyiszer használható, ám feltöltési ideje 4 kör. |
Tisztító Tűz |
Tűzrózsa lángjait felhasználva képes tűzből alkotott láncokat felhelyezni 1 személyre. A láncok a 3 körön belül megsemmisülnek, ám a számláló csak akkor kezd el számolni, amint valaki a megjelölés után megsebezte a megjelölt mobot/bossot/jk-t, emellett a tisztító kristály is képes megszüntetni a hatást // a képesség számlálója úgy számol, ahogy a kristályok esetében történik//. A láncok minden támadás után Irányításra osztott pontok - (mínusz) erőre osztott pontok mennyiségével sebeznek (jelen pillanatban 10 HP), és a sebzés halmozódik (pl ha valaki a saját körében 6x támadhat, akkor 6x10 HP-t fog sebződni a béklyózott A játék ideje alatt csak SK-ra osztott pontok/10 mennyiségű béklyót tudok csak használni // vagyis jelen pillanatban 1 játékban csak 3 béklyót csinálhatok a játék végéig//, 1 időben csak 1 béklyó lehet |
Keresés - 3. szint |
A Keresés jártassággal tárgyakat lehet találni. Vegyük például, hogy éppen küldetéseztek és közben egy ritka tárgy hever nem messze a magas fűben, de mivel senki sem jó keresésben, ott marad észrevétlenül. Főként bónusz lootok megtalálására jó. 3. szint: Mindig találsz egy gyakori tárgyat, kis esély ritka tárgyra. Minden kalandozásod végén kapsz egy gyakori tárgyat, illetve a staff dob egy 6-os kockával, 5-6 esetén kapsz egy ritka tárgyat. |
Észlelés - 2. szint |
Az Észlelés a Rejtőzés, a Lopakodás és a Hallgatózás ellen van. Ha az Észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél Rejtőzésével, Lopakodásával, vagy Hallgatózásával akkor könnyűszerrel felfedezed, ha szemmel nem látható területen rejtőzik valaki, vagy kihallgatnak. 2. szint: Felfedezed, ha a közeledben kettes vagy alacsonyabb szinten rejtőzik, lopakodik vagy hallgatózik valaki. |
Hallgatózás - 2. szint |
A Hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót. Emellett esélyt kapsz rá, hogy a küldetéseken tudomást szerezz elrejtett tárgyakról. 2. szint: Több tíz méteres távolságból is tisztán kiveheted a normál hangerejű beszédet a nyílt terepen, akár zsúfolt területen is, csak arra a személyre kell koncentrálnod, aki érdekel. Minden harmadik játékodnál (játéktípustól függetlenül) az egyik most kapott, azonos típusú és gyakoriságú gyűjthető dolgod vagy egyszerhasználatos itemed helyett leduplikálhatod egy másik játékostársad azonos itemjét, amennyiben szeretnéd. |
Akrobatika - 2. szint |
Az Akrobatika befolyásolja, hogy mennyire jó az egyensúly érzéke, mennyire ügyesen mozog, és mennyire hajlékony a karakter. Segít olyan mozdulatokat végrehajtani, melyekre alapból nem lennél képes, és csökkenti a magas helyekről esésből vagy ugrásból származó kárt, hiszen ügyesebben tudsz landolni. 2. szint: Ha kibillensz az egyensúlyodból stabil talajon, képes leszel állva maradni némi kapálózás árán. Végre tudsz hajtani esés nélkül viszonylag egyszerű tornász mutatványokat, mint egy szaltó vagy egy cigánykerék, bár a talpra érkezésed még egy kicsit rázós lesz. A leggyengébb Lökés kristály és hasonló erejű társai nem hatásosak ellened. |
Fegyverkészítés - Tier 3 |
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött érceidből fegyvereket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Kardokat, lovag fegyvereket, páncélokat, harcos fegyvereket, árnyharcos fegyvereket, állatidomár fegyvereket, íjász fegyvereket és harcművész fegyvereket lehet vele készíteni. Tier: 3, Szint: 205 |
Potifőzés/Méregkeverés - Tier 3 |
Ezzel a jártassággal az összegyűjtött növényeidből potionokat vagy mérgeket készíthetsz, ismert receptek alapján, amiket vásárolni vagy küldetések végén kapni lehet. Potiont, mérget lehet vele készíteni. Tier: 3, Szint: 214 |
Vadászat - Haladó fokozat |
Az általad főzött húsok még finomabbak lesznek. Fokozat: Haladó, Szint: 500 |
Horgászat - Kezdő fokozat |
Tudsz horgászni, de csak kis halakat tudsz kifogni. Fokozat: Kezdő, Szint: 1 |
Főzés - Haladó fokozat |
Hétköznapi ételeket is rendesen meg tudsz főzni. Fokozat: Haladó, Szint: 500 |
Italkészítés - Kezdő fokozat |
Tudsz úgy vizet önteni egy pohárba, hogy legalább a fele nem megy félre. Fokozat: Kezdő, Szint: 1 |
Kertészkedés - Kezdő fokozat |
El tudsz ültetni egy növényt, bár a rendszer hibásan teszi, így csak néhány napig élhet. Fokozat: Kezdő, Szint: 1 |
Lovaglás - Haladó fokozat |
Tökéletesen tudsz lovagolni. (Lóról való íjászkodást vagy akármilyen harcot továbbra is felejtsd el.) Fokozat: Haladó, Szint: 473 |
Bűvészkedés - Kezdő fokozat |
Néha elrontod, de, ha szerencsés vagy egy-két kártyatrükköt sikeresen elő tudsz adni. Fokozat: Kezdő, Szint: 1 |