Karakter tulajdonságai

Kusumi Ayani


Műveletek (ugrás a lap aljára)


életcsík

Alap adatok
Név: Kusumi Ayani Kaszt: Állatidomár Szint: 23
Céh: Angelic Voice Indikátor: Zöld
Arany: 0 Exp: 0
Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol.
Állatidomár bónuszok:
Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
Inspiráció: az idomár minden 5. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).

Pet adatai
Pet neve: Tűzrózsa Pet faja: Tűzparipa Pet kora: Bébi

Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felszerelés Bónusz Korrekció Összes Váltás
Élet 29 28 0 0 57
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 27 7 0 0 34
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 3 5 0 0 8
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 13 24 0 0 37
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 15 4 0 0 19
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 24 12 0 0 36
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 13 0 0 48
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 100 0 0 100
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)
Pontozás
Tulajdonság Alap és Ráosztott Felsze- relés Összes Váltás
Élet 29 28 57
Élet: Ahány pont van itt maximálisan annyiszor öt pont sebzést tud a karakter elviselni, miután áttörték a páncélját.
Fegyverkezelés 27 7 34
Fegyverkezelés: Az erre rakott pontok befolyásolják, hogy mennyire jól tudod forgatni az általad használt fegyvert. A fegyverkezelés befolyásolja a pontosságot is, így elég fontos szerepet játszik.
Erő 3 5 8
Erő: Az erő befolyásolja a karakter fizikumát, például, hogy milyen erőseket sújtasz a fegyvereddel. Az erő csak akkor fontos, ha közelről akarod püfölni az ellenfeled. Ezek a pontok mutatják, hogy mennyi sebzést viszel be sikeres ütéseként. Az íjászoknak az erő fele az irányításhoz adódik, a másik fele pedig a közelharci sebzés.
Irányítás 13 24 37
Irányítás: Ez a pont csak az íjászoknak és az állatidomároknak van. Az állatidomároknál ez határozza meg a kisállat sebzését, az íjászoknál pedig a nyilak sebzését.
Kitartás 15 4 19
Kitartás: Sokszor a kitartás lehet a küzdelmek kulcsa. Ez diktálja, hogy meddig tudsz harcolni anélkül, hogy kifáradj. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontos karakter kétszer olyan tovább bírja egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer kitartóbb egy 8 pontosnál.
Gyorsaság 24 12 36
Gyorsaság: Egyértelműen ez befolyásolja a karakter gyorsaságát. Itt fontos megjegyezni, hogy viszonyítási alapon megy, tehát egy 2 pontosan gyors karakter kétszer olyan gyors egy 1 pontosnál, de ez pont ugyanúgy működik nagy szinten is, miszerint egy 16 pontos karakter kétszer olyan gyors egy 8 pontosnál.
Spec. Képesség 35 13 48
Spec. Képesség: Ez határozza meg, hogy mennyire tudod használni a speciális képességedet és mennyi eséllyel "talál be". Ha nincs rajta legalább egy pont, akkor nem tudod használni a képességedet.
Páncél 100 100
Páncél: Erre a pontra nem lehet pontot rakni, ezt csak felszerelésből lehet nyerni. Ez az a stat, ami megvéd téged a támadásoktól, maximum páncél pontig. (Például van egy öt páncélos ember és harcol egy hármas erejű ellen. A hármas erejű támad, és a páncélból hármat vesz le, viszont a következő támadásánál már egy pont sebzést fog bevinni, előtte levéve a maradék két páncélt.)

Felszerelés
Típus Tárgy Pontok
Jobb Kéz Nevelés Kesztyűje 6. szint +8 Irányítás +3 Kitartás
Rúna [T2] Villám Rúna +5 Fegyverkezelés +4 Spec. Képesség
Testpáncél [T3] Opálbevonatú Ruha +1 Erő +1 Kitartás +70 Páncél
Sisak [T2] Holdsugár Diadém +2 Fegyverkezelés +5 Spec. Képesség +20 Páncél
Csizma [T3] Opáltalpas Cipő +4 Erő +12 Gyorsaság +10 Páncél
Köpeny [T2] Virágmintás Köpeny +12 Élet
Gyűrű [T2] Napszak Gyűrű +8 Irányítás +2 Spec. Képesség +8 Élet
Gyűrű [T2] Napszak Gyűrű +8 Irányítás +2 Spec. Képesség +8 Élet

Páncél
Sisak
Csizma
Köpeny
Gyűrű
Rúna
Kardforgató
Lovag
Pajzs
Harcos
Árnyharcos
Íjász
Állatidomár
Harcművész
Potion
Méreg
Kristály
Recept

Fegyverek
db Tier Tárgy Pontok

Páncélok
db Tier Tárgy Pontok

Egyéb tárgyak
db Tier Tárgy Leírás

Receptek
db Tier Tárgy Komponensek

Ércek
Tier 1 Bronzérc Munkálatlan Bőr Sida Kő Halvány Rubin Vasérc Holdkő Rubin
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Fémkő Vastag Bőr Drágakő Tömény Rubin Acél Borostyánkő Tűzkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Halvány Holdkő Jeti Bőr Topáz Opál Aranyérc Obszidián Gyémánt
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Fekete Holdkő Pikkely Mithril Orichalcum Platinum Zafír Szivárványkő
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Rézérc Cserzett Bőr Akvamarin Igazgyöngy Ezüströg Smaragd Napkő
0 0 0 0 0 0 0

Növények
Tier 1 Kis Tövisgyökér Faeno Levél Barna Gomba Tövisgyökér Vörös Pitypang Kristálylevél Örökké Lángoló Tulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 2 Vastag Tövisgyökér Faeno Ág Vörös Gomba Nihil Levél Óriás Pitypang Fagylevél Lávatulipán
0 0 0 0 0 0 0
Tier 3 Nihil Ág Eknier Levél Gyilkos Galóca Ezüst Százszorszép Gigantikus Pitypang Sárkánylevél Őslevél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 4 Faeno Virág Eknier Ág Fekete Gomba Nihil Bogyó Fagyott Pitypang Színváltó Bogyó Foszforeszkáló Levél
0 0 0 0 0 0 0
Tier 5 Magnum Levél Kék Tulipán Szarvasgomba Jégvirág Havasi Pitypang Démonbogyó Aranyvirág
0 0 0 0 0 0 0

Egyebek (kazamata cuccok és szóló zsetonok)
Tier 0 Zseton Ezüstlevél Csontszilánk Vércsepp Hullótoll Kristálykő Hős Esszencia
0 0 0 0 0 0 0



Ugrás a lap tetejére